همه چیز در مورد فیلم The Conjuring 3؛ از تاریخ انتشار تا داستان و بازیگران

همه چیز در مورد فیلم The Conjuring 3؛ از تاریخ انتشار تا داستان و بازیگران

انتشار فیلم The Conjuring 3 با اسم کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار بود بزودی اتفاق بیفتد بار دیگر به تعویق افتاد اما با انتشار اولین تریلر رسمی، از همین الان بسیاری را وحت زده کرده است. همانند بسیاری از دیگر فیلم های بیش از یکسال اخیر، اکران این فیلم که قرار بود در سپتامبر ۲۰۲۰ رخ دهد به سال ۲۰۲۱ موکول شد. بعد از تعویقی دیگر در آخرین لحظات، اکنون انتظار دیدار دوباره با اد و لورین وارن در ماه ژوئن را می کشیم. بازگشت پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا در نقش دو شخصیت اصلی داستان با ترسناک ترین و تاریک ترین پرونده این دو همراه خواهد بود، بدون اینکه خانه جن زده ای در میان باشد.

انتشار فیلم The Conjuring 3 با اسم کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار بود بزودی اتفاق بیفتد بار دیگر به تعویق افتاد

داستان The Conjuring 3 در مورد دادگاه واقعی آرنی شاین جانسون است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تهیه کنندگی قسمت سوم فرانچایز The Conjuring جیمز وان بر عهده گرفته و این بار مایکل شاوز که سابقه ساخت فیلم ترسناک The Curse of La Llorona را در کارنامه دارد در مقام کارگردان ظاهر شده است، در حالی که دیوید لزلی جانسون که سناریو قسمت دوم مجموعه را بر عهده داشت، نویسندگی قسمت سوم را نیز پذیرفته است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با هر آنچه که در مورد The Conjuring: The Devil Made Me Do It باید بدانید آشنا کنیم.

انتشار فیلم The Conjuring 3 با اسم کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار بود بزودی اتفاق بیفتد بار دیگر به تعویق افتاد

تاریخ انتشار Conjuring 3

همانطور که در بالا گفتیم، سومین فیلم در فرانچایز Conjuring  قرار بود در ۱۱ سپتامبر گذشته اکران شود، تا اینکه کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت این تاریخ را به ۲۸ می در سینماهای بریتانیا و ۴ ژوئن در سینماهای ایالات متحده موکول نماید. همچنین تماشای این فیلم از طریق پلتفرم استریمینگ HBO Max از تاریخ ۴ ژوئن وبه مدت ۳۱ روز برای مشترکان آمریکایی ممکن خواهد بود، اتفاقی که در مورد تمامی تولیدات استودیو برادران وارنر در سال جاری نیز افتاده و خواهد افتاد. سرویس HBO Max در حال حاضر در خارج از ایالات متحده در دسترس نیست. فیلمبرداری The Conjuring: The Devil Made Me Do It بین ماه های ژوئن تا آگوست ۲۰۱۹ صورت گرفته و اکنون مدت هاست که طرفداران انتظار اکران آن را می کشند.

بدین ترتیب می توان گفت که اکنون نزدیک به دو سال است عوامل تولید این فیلم رازها و اسپویلرهای مربوط به این فیلم را در سینه نگه داشته اند. تریلر فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It که به تازگی منتشر شده در یک سکانس نفس گیر به پایان می رسد جایی که لورینوارن توسط چیزی در لبه یک پرتگاه به دام افتاده و به سمت پایین صخره کشیده می شود. می دانیم که لورین نخواهد مرد (زیرا در دنیای واقعی اد و لورین از این مهلکه نیز جان سالم به در بردند) اما این می تواند پایان مجموعه فیلم های Conjuring باشد؟ فارمیگا در این باره گفته است: «به طور قطع اشاراتی در مورد ادامه آن وجود دارد» و ویلسون نیز افزوده است: «ما به طور مداوم می خواهیم این شخصیت ها را تحت فشار قرار دهیم. دوست دارم ادامه دهیم، تنها به این دلیل که می خواهم دائماً در نقش مقابل ورا بازی کنم».

انتشار فیلم The Conjuring 3 با اسم کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار بود بزودی اتفاق بیفتد بار دیگر به تعویق افتاد

بازیگران فیلم The Conjuring 3

بدون بازگشت پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا Conjuringی در کار نخواهد بود، از این رو قسمت سوم این مجموعه نیز رخ نمی داد اگر این دو باز نمی گشتند. ویلسون در مورد بازگشت به این فرانچایز با هالیوود ریپورتر گفته است: «فرآیند [ساخت The Conjuring 3 ] فوق العاده بود و یک احساس بسیار متفاوت داشت. هنوز هم همان حال و هوا هست؛ هنوز هم همان اد و لورین هستند. دوباره ما در حال راندن شخصیت هایمان به سمت فضاهایی هستیم که تاکنون نرفته بودند اما این فیلم یک قسمت جدید بسیار دیدنی خواهد بود زیرا به طور قطع یک هیولای متفاوت خواهد بود. جدی می گویم».

استرلینگ جرینز نیز در نقش جودی، دختر وارن ها باز خواهد گشت، در حالی که روایری اوکانر نیز در نقش آرنی شاین جانسون ظاهر می شود. سارا کاترین هوک و جولین هیلیارد نیز نقش های دبی و جولین گلاتزل را بازی کرده و جن گیری روی جولین آغازگر داستان های فیلم The Conjuring 3 است. در تریلر منتشر شده همچنین شاهد حضور جان نوبل، بازیگر سریال های Fringe  و Elementary هستیم، اما هنوز مشخص نیست نقش وی در داستان چه خواهد بود. همچنین نمی توان نقش والاک را نادیده گرفت که در تمام فیلم ها، نقش او را بانی آرونز بازی کرده، اگر چه لورین این روح خبیث را در اوج داستان قسمت دوم به جهنم تبعید کرد.

انتشار فیلم The Conjuring 3 با اسم کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار بود بزودی اتفاق بیفتد بار دیگر به تعویق افتاد

داستان The Conjuring 3

در سناریو رسمی The Conjuring 3 آمده است: «The Conjuring: The Devil Made Me Do It داستانی تکان دهنده از وحشت، قتل و شیطانی ناشناخته را روایت می کند که حتی اد و لورین وارن به عنوان بازرسان واقعی و با تجربه دنیای ماوراءالطبیعه را نیز شوکه می کند. به عنوان یکی از حساس ترین پرونده ها در حرفه آن ها، این فیلم با نبرد برای روح یک دختربچه آغاز می شود و سپس آن ها را به ورای هر چیزی که تاکنون تجربه کرده اند می برد، برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده که یک مظنون به قتل به عنوان دفاع از خود می گوید که به تسخیر شیطان در آمده است».

عنوان فیلم به ماجرای دادرسی پرونده آرنی شاین جانسون اشاره دارد که در ماجرای قتل صاحب خانه اش، آلن بونو، ادعای بی گناهی کرد، با این ادعا که در هنگام وقوع جنایت، در تسخیر شیطان بوده است. این ماجرا پای وارن ها را نیز وسط کشید زیرا آن ها در جن گیری دیوید گلتزل دخالت داشتند، کسی که توسط همان شیطانی تسخیر شده بود که جانسون مدعی شده بود به تسخیر آن درآمده است. قسمت سوم فیلم Conjuring در واقع احساسی متفاوت نسبت به دو فیلم قبلی خواهد داشت زیرا در آن خبری از خانه جن زده نیست اما برای جیمز وان مهم بود که از ماجراهای واقعی تاریخی الهام گرفته شود. وی در این باره گفته است: «تمامی فیلم های Conjuring بر اساس پرونده های واقعی ساخته شده اند و به همین دلیل این فیلم ها بیشتر بر اساس داستان های واقعی وارن های واقعی شکل می گیرند. به نظر من این موضوع بسیار اهمیت دارد. مهم است که این فیلم به الهامات افراد واقعی وفادار بماند».

انتشار فیلم The Conjuring 3 با اسم کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It که قرار بود بزودی اتفاق بیفتد بار دیگر به تعویق افتاد

وان همچنین تصریح می کند که The Conjuring 3 در سطحی بسیار متفاوت نسبت به دو فیلم دیگر قرار دارد در حالی که کارگردان فیلم آن را از بسیاری از جهات بزرگ ترین فیلم فرانچایز Conjuring دانسته است. شاوز در این باره گفته است: «من تدوین نهایی را به ورا و شوهرش نشان دادم و آن ها نیز موافق بودند و هر دو با هم گفتند که این تاریک ترین فیلم Conjuring است. این فیلم وارد داستان های بسیار تاریکی می شود. این جا جایی است که عواقب بسیار واقعی وجود دارد و همینطور قربانیان واقعی… اتفاقات واقعی وجود دارند و تراژدی های واقعی که برای وارن ها رخ می دهند».

بیشتر بخوانید: نقد و معرفی فیلم Limbo ؛ فیلمی تکان‌دهنده که تجربه واقعی پناهندگی را به تصویر می‌کشد

منبع: digitalspy
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود