مرد سیاه پوستی که با تبدیل کردن خود به فردی سفید پوست اقدام به سرقت می‌کرد

مرد سیاه پوستی که با تبدیل کردن خود به فردی سفید پوست اقدام به سرقت می‌کرد

پلیس لس آنجلس می‌گوید آن‌ها متوجه یک مورد عجیب درباره یک مظنون به سرقت شدند. پلیس لس آنجلس متوجه شد که چندی است یک نفر همیشه با دهان باز در خیابان رفت و آمد می‌کند! قضیه از این قرار است که یک مرد سیاه پوست در ایالات متحده آمریکا به دزدی و سرقت به روش جا زدن خود به عنوان یک فرد سفید پوست متهم شده است.

مسئولین مربوطه و پلیس ادعا می‌کند راکیم پراول ۳۰ ساله که مردی سیاه پوست است، با استفاده از یک ماسک بسیار واقعی، مو مصنوعی و عینک به ظاهر یک فرد سفید در می‌آمده و تا از همسایه ثروتمند خود سرقت کند. پلیس می‌گوید آن‌ها متوجه یک مورد عجیب در مورد این مرد وجود دارد که در فیلم‌های گرفته شده از دوربین‌های مداربسته پیدا بوده است. آن مورد عجیب باز بودن همیشگی دهان این فرد است.

بر اساس گزارش‌هایی که در کشور آمریکا پخش شد، مشخص شد کارآگاهان متوجه دزدی یک فرد با شمایل عجیب شدند و پس از دستگیری فرد، مشخص شده که او با استفاده از ماسک سفید که وی را تبدیل به یک سفید پوست می‌کرده، سعی داشته از خانه‌ها و مکان‌های دیگر بورلی هیلز دزدی کند.

پراول به چند فقره سرقت متهم شده است. اداره پلیس بورلی هیلز در این باره اعلام کرد او در این منطقه یک فقره سرقت بزرگ و دو فقره حمله به دو خانه که در بین ماه‌های آوریل و جولای سال گذشته را انجام داده است. اما به گزارش فاکس نیوز، پلیس وی را به بیش از ۳۰ فقره سرقت از منازل در نیویورک متهم کرده است.

پلیس پراول را آن هم هنگام حضور او در ماشینش دستگیر کرد. گفته می‌شود پس از آن بود که پلیس‌ها ماسک صورت که او با آن خود را به یک سفید پوست تبدیل می‌کرده را در ماشینش پیدا کرده‌اند. پس از دستگیری او، پلیس تحقیقات را شروع کرد و در خانه وی وسائل سرقت شده‌ای که او را به سرقت‌ها مرتبط می‌کرد، یافت. حال پراول از بازداشت پلیس آزاد شده و باید برای دفاع از خود ۲۵ مه در دادگاه حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای دزدیده شدن کفش‌های دونده ایرانی قبل از مسابقه!

منبع: mirror
بدون نظر

ورود