حراج لباس های ایمی واینهاوس ۱۰ سال پس از مرگش

حراج لباس های ایمی واینهاوس ۱۰ سال پس از مرگش

خانواده ی ایمی واینهاوس قصد دارد تعدادی از لباس های او را پیش از فرا رسیدن دهمین سالگرد مرگ وی به حراج بگذارد.

میچ واینهاوس، پدر خواننده ی فقید، به رسانه ها گفته پس از مرگ او دیدن لباس های ایمی برایشان سخت شده است.

او در اینباره گفته: «وسایل ایمی در یک کمد بزرگ بود و ما به عنوان خانواده اش تصمیم گرفتیم وسایل شخصی اش که از بقیه باارزش ترند را برای خودمان نگه داریم و بقیه را به حراج بگذاریم و با پول آن از طریق بنیادها و دیگر خیریه ها به افراد نیازمند کمک کنیم. هر بار که به سراغ آن کمد می رویم، دیدن لباس های زیبایش که از چوب لباسی آویزان شده ، بسیار احساساتی مان می کند، بنابراین تصمیم به حراج این لباس ها گرفتیم.»

خانه حراج جولین این حراج را در ماه نوامبر آغاز خواهد کرد. به گفته ی آن ها این حراج دربرگیرنده ی برخی از به یادماندنی ترین لباس ها، کفش ها، جواهرات و اکسسوری های استفاده شده توسط خواننده ی فقید در کنسرت ها و فوتوشوت های وی خواهد بود.

پدر واینهاوس گفته این راه خوبی برای جمع آوری پول به نام دخترشان به نظر می رسد.

ایمی واینهاوس که با صدای پراحساس و قطعات سبک جازش شناخته می شود، روز ۲۳ ژوئیه سال ۲۰۱۱ در سن ۲۷ سالگی بر اثر مسمومیت الکلی تصادفی درگذشت. در آن زمان، تحقیقات پزشکی قانونی درباره ی مرگ وی نشان داد مقدار الکلی که واینهاوس در هنگام مرگ در بدن داشت ۵ برابر بیشتر از حد مجاز تعیین شده در انگلیس درباره ی مصرف الکل در حین رانندگی بود.

به گفته ی خانه حراج جولین، این حراج به وسیله ی بنیاد ایمی واینهاوس انجام خواهد شد که به دست پدر و مادر وی پس از مرگش در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد.

در میان لوازمی که حراج خواهد شد کیف دستی قلبی شکل معروفی هم خواهد بود که واینهاوس در مراسم اهدای جوایز بریت در سال ۲۰۰۷ از آن استفاده کرده بود که انتظار می رود بیشتر از ۱۹،۵۰۰ دلار به فروش رود.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود