The Whole Truth ؛ فیلم فراموش شده کیانو ریوز که در نتفلیکس پرطرفدار شده است

The Whole Truth ؛ فیلم فراموش شده کیانو ریوز که در نتفلیکس پرطرفدار شده است

همانطور که قدیمی ها می گویند، هیچ اعتباری به میل و سلیقه نیست زیرا میل انسان دائماً در حال تغییر است و ۲۰۰ میلیون مشترک نتفلیکس نیز باعث شده اند هر از چندکاهی فیلم های فراموش شده، عناوین افتضاح و فیلم های شکست خورده در باکس آفیس در محبوب ترین پلتفرم استریمینگ جهان زندگی دوباره ای بیابند. در این مورد واکنش های انتقادی و گیشه ای ذره ای اهمیت ندارند و غیرممکن است سعی کرد فهمید که کدام فیلم های ناموفق می توانند در نتفلیکس پرطرفدار شوند زیرا این ترند بسیار غیرقابل پیش بینی است و انتخاب ها هر بار ما را حیرت زده می کنند.

تازه ترین فیلم فراموش شده ای که در نتفلیکس پرطرفدار شده فیلم The Whole Truth است، یک درام حقوقی با بازی کیانو ریوز .

تازه ترین فیلم فراموش شده ای که در نتفلیکس پرطرفدار شده فیلم The Whole Truth است، یک درام حقوقی با بازی کیانو ریوز که در طول اکران اولیه خود در پاییز سال ۲۰۱۶ نتوانست به فروش ۲ میلیون دلار نیز دست یابد در حالی که در راتن تومیتوز امتیاز در نظر گرفته شده برای آن تنها ۳۰ درصد نظر مثبت است. با این وجود، محبوبیت کیانو ریوز باعث شده این فیلم در تمام هفته گذشته در میان ۱۰ فیلم پرتماشاگر نتفلیکس قرار داشته باشد. تریلر The Woman in the Window که نقدهای بسیار منفی نیز دریافت کرده،  دنباله ناموفق علمی تخیلی Men in Black: International  و داستان جنایی اشتقاقی کالین فارل با نام Dead Man Down نیز همگی در فهرست پرتماشاگرترین فیلم های هفت روز گذشته در بسیاری از کشورهای جهان بوده اند.

تازه ترین فیلم فراموش شده ای که در نتفلیکس پرطرفدار شده فیلم The Whole Truth است، یک درام حقوقی با بازی کیانو ریوز .

اما یکی از فیلم هایی که هیچ کس فکر نمی کرد در این فهرست جایی داشته باشد فیلم The Whole Truth با بازی کیانو ریوز است. ریوز در این فیلم نقش وکیل مدافعی را بازی می کند که پرونده ای برای دفاع از یک موکل ۱۷ ساله که به قتل پدرش متهم است به او می رسد. داستان فیلم به هیچ عنوان تازه و اورجینال به نظر نمی رسد و هزاران بار تاکنون در فیلم های دیگر به چنین داستانی پرداخته شده است. اما مشترکان نتفلیکس به وضوح می دانند که به دنبال چه چیزی هستند و در این مورد نکته مورد نظر تماشاگران، حل کردن راز یک قتل توسط کیانو ریوز است.

بیشتر بخوانید: ۲۵ جمله زیبا، قوی و انگیزشی از کیانو ریوز که دید شما را نسبت به جهان تغییر خواهند داد

منبع: wegotthiscovered
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • h اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

    فیلم های بالیوود هم بخاطر هنرپیشه های خوشتیپ و چشم رنگی و داستان های عاشقانه و ترکیبی از کمدی و درام، فروش میلیاردی دارند. یعنی بیننده خوشش میاد. درIMDb به خاطر رای بینندگان ، رای بالا میگیرن. اما همین فیلم ها در بین نقد های راتن تومیتوز و متاکریک بالاتر از ۳۰ هم نمیرن. به شخصه معیار من برای دانلود و دیدن فیلم ها ، امتیاز نقد حرفه یی هست ، نه IMDb

  • مسعود خرداد ۱, ۱۴۰۰

    من شخصا اصلا سیستم های امتیاز دهی رو قبول ندارم……. اگر از بازیگر فیلم خوشم بیاد حتما نگاه میکنم.. من و همسرم هر فیلمی حتی افتضاح ترین که در اون نیکلاس کیج یا جیسون استاتهام باشند رو حتما نگاه خواهیم کرد