خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی در راد گستر نوین

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نوشیدن آب نا سالم و غیر بهداشتی ما را دچار بیماری های گوناگونی خواهد کرد و سلامتی ما را به خطر خواهد انداخت. می دانیم که آب لوله کشی منازل حاوی مواد مضری است که برای بدن ضرر دارد از جمله کلر و پوسیدگی ها و رسوبات لوله های آب. تنها راه دسترسی داشتن به آب تمیز و خالص استفاده از دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی می باشد. دستگاه ها ی آب تصفیه کن در بازار تنوع زیادی دارند و قیمت آن ها نیز بسیار متفاوت است. اگر قصد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب را دارید در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با برند های معتبر و قیمت آب تصفیه کن و هم چنین خرید آنلاین از فروشگاه معتبر راد گستر نوین به دست آورید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

دستگاه های تصفیه آب ساخت کشور تایوان در حال حاضر بهترین دستگاه های موجود در بازار هستند که نمایندگی های زیادی نیز در ایران دارند و برای خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان حتما از این مراکز و نمایندگی های معتبر آن ها را تهیه نمایید. اسمز معکوس، قلیایی، فرا بنفش و اکسیژن ساز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی هستند که شامل دستگاه ها ی۶ الی ۹ مرحله ای می شوند. اسمز معکوس بهترین روش برای از بین بردن نا خالصی ها و املاح موجود در آب است و آبی کاملا سالم و خالص در اختیار ما قرار می دهد. افزایش تعداد فیلتر ها و مراحل در دستگاه، باعث تصفیه بهتر آب می شود. از جمله برند های معتبر تصفیه آب تایوانی SOFT WATER,CCK و AQUA PRO  می باشند که در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن ها خواهیم داد.

  • سافت واتر

برند سافت واتر از قدیمی ترین دستگاه هایی است که در بازار ایران وارد شد و بیش از ۲۰ سال است که در کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است. این برند قدمت و سابقه ی زیادی در تولید دستگاه های تصفیه آب دارد و مهم ترین ویژگی که آن را بسیار محبوب کرده قیمت مناسب آن است. دستگاه سافت واتر عملکرد خوبی در از بین بردن نا خالصی ها و املاح آب دارد و از تکنولوژی اسمز معکوس استفاده می کند. کلیه قطعات سافت واتر از بهترین متریال هستند و فیلتر ممبران آمریکایی آن قدرت زیادی در کاهش سختی آب دارد. این برند تایوانی تمامی استاندارد های بین المللی را دریافت کرده است و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند.

  • سی سی کا

تصفیه آب سی سی کا یکی از مشهور ترین برند های تصفیه آب در دنیا می باشد که در اروپا و آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سی سی کا خود به تولید قطعات مربوط به دستگاه هایش  مشغول است که کیفیت بسیار بالایی دارند. انواع دستگاه های ۶ مرحله، قلیایی، فرا بنفش و اکسیژن ساز را تولید و عرضه کرده که عملکرد فوق العاده ای دارند. بوستر پمپ این دستگاه بسیار قوی بوده و کاملا بدون صدا و لرزش است. فیلتر های آن به خصوص ممبران در از بین بردن سختی آب و آلاینده هایی مثل نیترات، مواد شیمیایی و فلزات سنگین و املاح آب بسیار قدرتمند هستند و بو و مزه ی بد آب را نیز بهبود می دهند. سی سی کا تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند و دارای تاییدیه های NSF,FDA,CE,WQ می باشد.

  • آکواپرو

آکوا پرو که در چند سال اخیر بهترین برند آب تصفیه کن در ایران شناخته شده، دستگاه های ۶،۷ و ۸ مرحله ای را تولید کرده که از فرایند اسمز معکوس استفاده می کنند. این دستگاه ها دارای یک فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی می باشند که بسیار دوام و طول عمر بالایی دارد. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی اکسیژن ساز آکوا پرو کامل ترین مدل آن می باشد که با فیلتر قلیایی به آب خوا ضد سرطانی می دهد و با فیلتر اکسیژن ساز خود انرژی آب را افزایش داده و برای بدن بسیار مفید است. این برند نسبت به دو برند قبلی جدید تر است اما با دریافت استاندارد های جهانی از نظر کیفیت دست کمی از آن ها ندارد و می توان گفت که بسیار قابل اطمینان و از نظر تصفیه بسیار قدرتمند است.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از فاکتور های اصلی و مهم برای خریداران دستگاه تصفیه آب، قیمت آن است. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به برند، روش تصفیه، تعداد فیلتر ها و نوع دستگاه متفاوت است. برند آن هر چقدر معتبر تر و معروف تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. نوع و تعداد فیلتر های دستگاه نیز بر قیمت آن موثر است. هر چه تعداد فیلتر ها بیشتر باشد قدرت تصفیه بالاتر رفته و در نتیجه قیمتش افزایش می یابد. توجه داشته باشید که دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های فیک و تقلبی دارد و این به دلیل بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و قطعات با کیفیت است که عملکرد آن ها را نیز بسیار قوی تر می کند. بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه نمایید که هیچ گاه قیمت را در اولویت خود قرار ندهید. ابتدا از معتبر بودن برند و کیفیت آن مطمئن شوید و سپس مناسب با بودجه ی خود بهترین دستگاه را خریداری نمایید.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب

امروزه بسیاری از افراد خرید اینترنتی را به دلیل مشغله های روزمر و صرفه جویی در وقت ترجیح می دهند. شما دستگاه تصفیه آب خود را نیز می توانید به صورت اینترنتی و از فروشگاه آنلاین خریداری نمایید. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین بهترین مرکز خرید تصفیه آب در ایران می باشد که وارد کننده ی مستقیم دستگاه های تایوانی با برند ها ی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو است. این شرکت به روز ترین قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهد و تمام محصولات آن دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین برای رفاه حال مشتریان خود، فروش را به صورت نقد و اقساطی فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی دستگاه تصفیه آب خود را خریداری نمایید. خرید اینترنتی از طریق سایت راد گستر نوین میسر شده است تا به راحتی بتوانید لیستی از کلیه محصولات ارائه شده همراه با قیمت و اطلاعات مربوط به هر دستگاه را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر محصول به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال و نصب کاملا رایگان خواهد بود و پس از نصب دستگاه کیفیت آب خروجی توسط تکنسین شرکت تست خواهد شد تا از عملکرد دستگاه مطمئن شوید.

بدون نظر

ورود