افشای هویت و شغل جدید شخصیت مورگان دکستر در فصل نهم سریال Dexter

افشای هویت و شغل جدید شخصیت مورگان دکستر در فصل نهم سریال Dexter

تصویری جدید از فصل نهم سریال Dexter نشان می دهد که شخصیت اصلی و مشهور این سریال، دکستر مورگان، دارای یک هویت و شغل جدید است. از زمان آغاز انتشار در سال ۲۰۰۶، سریال Dexter به سرعت به یک کالت کلاسیک و یکی از محبوب ترین سریال های شبکه Showtime تبدیل شد و مایکل سی هال نیز به خاطر بازی در نقش ضدقهرمان داستان تحسین بسیاری را برانگیخت. بعد از هشت فصل پر از اکشن و هیجان دکستر در نقش یک متخصص بررسی خون در پرونده های جنایی که همزمان با علاقه او به کشتن انسان های جانی و مضر برای جامعه همراه است، سریال Dexter با یکی از بحث برانگیزترین پایان بندی ها در تاریخ تلویزیون به پایان رسید.

تصویری جدید از فصل نهم سریال Dexter نشان می دهد که شخصیت اصلی و مشهور این سریال، دکستر مورگان، دارای یک هویت و شغل جدید است.

در اپیزود پایانی فصل هشتم، دکستر بعد از مرگ خواهرش، دبرا (جنیفر کارپنتر)، مرگ خود را شبیه سازی کرده و به یک چوب بر بی نام و نشان در اوریگون تبدیل می شود. سال گذشته، شبکه Showtime علام کرد که Dexter برای یک فصل ۱۰ اپیزودی دیگر باز خواهد گشت که هال بار دیگر در نقش شخصیت اصلی بازی خواهد کرد. داستان این تک فصل که کلاید فیلیپس شورانر چهار فصل ابتدایی Dexter سکان هدایت آن را بر عهده خواهد داشت، در شهر داستانی آیرن لیک در نیویورک رخ خوهد داد. اخیراً شبکه سازنده با انتشار تریلر فصل نهم، هیجان طرفداران شخصیت دکستر را به بالاترین حد ممکن رساند، تریلری که نشان داد دکستر همچنان یک قاتل است. با این وجود، اکنون به نظر می رسد دکستر هویت و شغل جدیدی اختیار کرده است.

تصویری جدید از فصل نهم سریال Dexter نشان می دهد که شخصیت اصلی و مشهور این سریال، دکستر مورگان، دارای یک هویت و شغل جدید است.

شبکه Showtime تصویر جدیدی از فصل نهم سریال Dexter در حساب توییتری خود منتشر کرده که نشان می دهد دکستر مورگان یک نشان کارمندی روی سینه خود دارد. نام او اکنون جیم لیندزی بوده و کارمند فروش در یک فروشگاه به نام Fred’s Fish & Game است. هویت جدید دکستر که توسط مارکوس سیگا کارگردان فصل نهم تایید شده، می تواند ارجاعی به خالق سریال، جف لیندزی، باشد. البته کار کردن دکستر در یک شغل بسیار ساده مانند یک مغازه فروش ابزارهای ماهیگیری می تواند برای پنهان ماندن یک قاتل سریالی ایده آل باشد. با این وجود انتظار می رود که فصل نهم این سریال بسیار تاریک تر از هشت فصل قبلی باشد.

تصویری جدید از فصل نهم سریال Dexter نشان می دهد که شخصیت اصلی و مشهور این سریال، دکستر مورگان، دارای یک هویت و شغل جدید است.

در حال حاضر، دکستر تنها بازیگر در میان بازیگران اصلی هشت فصل قبلی است که به فصل نهم بازگشته است. با این وجود، جیمی چانگ که در فصول قبلی این سریال حضور داشته گفته است امکان حضور چهره های آشنا در فصل نهم سریال Dexter  وجود دارد. اگر خبر خبر راه اندازی مجدد این سریال برای طرفداران بسیار شوکه کننده بود، ظاهراً فیلیپس و هال سال ها بوده که بر روی ساخت فصل بعدی این سریال کار می کرده اند و این موضوع نشان می دهد همه چیز برای ساخت یک فصل قوی و ساختارمند فراهم است.

بیشتر بخوانید: ۱۱ سریال پرسروصدا و مورد انتظار ۲۰۲۱؛ از «ارباب حلقه ها» تا درام «کلینتون و لوینسکی»

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • Kooshyar خرداد ۸, ۱۴۰۰

    بهترین سریالی که تو عمرم دیدم ⁦??⁩

  • ss خرداد ۹, ۱۴۰۰

    بهترین سریال با بدترین قسمت پایانی

  • فاطمه خرداد ۹, ۱۴۰۰

    فوق العاده ترین سریال که همه چیزش واقعیه ساخته ذهن نیست
    کی فصل جدید پخش میشه؟؟؟