آخرین خبرها از شرایط جسمانی مایکل شوماخر از زبان رییس سابقش در فراری

آخرین خبرها از شرایط جسمانی مایکل شوماخر از زبان رییس سابقش در فراری

جان توت رییس سابق مایکل شوماخر در فراری می گوید زیبایی تجربه شوماخر و همسرش همچنان ادامه دارد، در حالی که تایید کرده ماهی دستکم دو بار ستاره افسانه ای دنیای فرمول یک را می بیند. شوماخر بعد از آسیب هولناک مغزی در یک حادثه اسکی که ۸ سال پیش رخ داد، هنوز در حال درمان است. هنگام اسکی خارج از پیست در کوه های آلپ در فرانسه، سر مایکل شوماخر با یک صخره برخورد کرده و از آن زمان به بعد او در حالت شبه کما قرار دارد. شوماخر ۵۲ ساله تاکنون دو بار مورد جراحی قرار گرفته و به مدت ۶ ماه در کمای مصنوعی قرار داده شد تا تورم مغزش کاهش یابد.

رییس سابق مایکل شوماخر در فراری می گوید زیبایی تجربه شوماخر و همسرش همچنان ادامه دارد و ماهی دستکم دو بار قهرمان آلمانی را می بیند.

در نهایت این قهرمان آلمانی بعد از خارج شدن از کما در سال ۲۰۱۴ به بیمارستانی دیگر منتقل شده و پس از ۲۵۰ روز اجازه یافته به خانه اش در ژنو بازگردد. از آن زمان به بعد اطلاعات بسیار اندکی در مورد شرایط جسمانی وی وجود داشته اما رییس سابق او در فراری می گوید هنوز هم دستکم ماهی دو بار قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبیلرانی جهان را می بیند. توت در مصاحبه با روزنامه کوریرا دلا سرا ایتالیا گفته است: «او را تنها نمی گذارم. او، کورینا، خانواده اش، همه ما تجربیات زیادی با هم داشته ایم. زیبایی چیزی که تجربه کرده ایم بخشی از وجود ماست و ادامه خواهد یافت».

رییس سابق مایکل شوماخر در فراری می گوید زیبایی تجربه شوماخر و همسرش همچنان ادامه دارد و ماهی دستکم دو بار قهرمان آلمانی را می بیند.

در سپتامبر ۲۰۲۰ بود که توت در مورد دوستی خود با شوماخر گفته و مدعی شد وی همچنان به مبارزه برای بهبودی ادامه می دهد. وی در این باره گفته بود: «هفته قبل مایکل را دیدم. او دارد مبارزه می کند. خدای من، می دانیم که او سانحه اسکی هولناک و ناخوشایندی داشت که مشکلات بسیاری را برایش در پی داشت. اما او یک همسر فوق العاده در کنار خود دارد، بچه هایش را دارد، و پرستارانش و تنها می توانیم بهترین ها را برایش آرزو کنیم و همچنین برای خانواده اش. تنها کاری که می توانم بکنم این است که کنار آن ها باشم تا بتوانم کاری انجام دهد و سپس آن کار را خواهم کرد». یک هفته بعد بود که اریک ریدرر جراح اعصاب مشهور آخرین تشخیص خود را در مورد شرایط مایکل شوماخر افشا کرد.

رییس سابق مایکل شوماخر در فراری می گوید زیبایی تجربه شوماخر و همسرش همچنان ادامه دارد و ماهی دستکم دو بار قهرمان آلمانی را می بیند.

وی مدعی شد که قهرمان آلمانی احتمالاً «در حالت نباتی» به سر برده و به خانواده اش پاسخی نمی دهد. وی در این باره گفته بود: «فکر می کنم او در حالت نباتی است که بدین معناست که او بیدار است اما پاسخ نمی دهد. او نفس می کشد، قلبش می زند، احتمالاً می تواند سرجایش بنشیند و با کمک مانند کودک راه برود، اما نه بیشتر از این. فکر می کنم این نهایت چیزی است که او دارد. آیا شانسی وجود دارد که او را مانند شرایط قبل از سانحه ببینیم؟ واقعاً این طور فکر نمی کنم». کورینا، همسر شوماخر، مدعی است که به درخواست شوهرش، شرایط بهبود او را مخفی نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: پسر مایکل شوماخر افسانه‌ای سال آینده در مسابقات فرمول یک حاضر خواهد شد

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • امیر خرداد ۱۴, ۱۴۰۰

    به امید روزی که دوباره اسمش لرزه بر اندام رقباش بندازه

  • Mohammad مهر ۲۰, ۱۴۰۰

    ? ۸ سال

  • سام آذر ۲۷, ۱۴۰۰

    در یک گزارش در مجلا آلمانی اشنایدر خواندم کهوهمتاسفانه شدت آسیب باعث از بین رفتن بخش زیادی از حافظه و هوش و بسیاری از توانابهایش شده. امیدوارم بتواند بار دیگر توانائی کامل راه رفتن غذا خوردن و
    صحبت کردن را بدست آورد. ظاهرا هیچ عکس العملی به صداها و محیط اطراف خود ندارد !! و اکثر اوقات خواب است و گاهی بیدار شده و به نقطه ای خیره شده و … برایش آرزوی بهبودی میکنیم.

  • عادل مرداد ۴, ۱۴۰۱

    یکی از دوستان که آلمان هستن می گفت وضع خیلی خوبی پیدا کرده و حالش خیلی خوب شده
    به امید روزی که همه بیماران خوب بشن و درمان بیماری‌هایی مثل ضایعه نخاعی بیاد و ملیونها نفر رو تو دنیا نجات بده