واکنش هنرمندان به آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا + فیلم

واکنش هنرمندان به آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا + فیلم

طی روزهای اخیر فیلم‌هایی از آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا وایرال شده است. در این کلیپ‌ها می‌بینیم که اجسام فلزی به بدن افرادی که واکسن زده‌اند جذب می‌شوند؛ البته این اتفاق فقط در قسمت بازو یعنی جایی که واکسن زده شده است و قفسه سینه و پیشانی افراد دیده شده است.

در این روزها، تقریباً همه مردم ایران قاشق به دست و کلید به دست شده‌اند و این اجسام را به بازوها و قفسه سینه خود می‌چسباندند تا ببینند آیا بدنشان خاصیت آهنربایی دارد یا خیر. عده‌ای از مردم، فیلم‌های این ماجرا را منتشر کردند؛ بعضی از افرادی که واکسن زده‌اند، مانند افراد مسن، این خاصیت در بدنشان ایجاد شده است و در بعضی دیگر نه.

بعضی از افراد هم که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، این خاصیت در بدنشان وجود داشته است و به تازگی و به دنبال این ماجرا این ویژگی را در بدنشان کشف کرده اند. در این میان، بعضی از هنرمندان که خودشان یا نزدیکانشان واکسن زده‌اند فیلم‌ها و عکس‌هایی را منتشر کردند و واکنش‌های متفاوتی نشان دادند.

مهراب قاسم خانی، نویسنده و طراح دکور، بعد از شنیدن این قضیه به همراه پسر خود به منزل پدری‌اش می‌رود و با انواع سکه و کلید این قضیه را نشان می‌دهد و فیلم آن را در استوری اینستاگرامش منتشر می‌کند. پدر و مادر مهراب قاسم خانی روز چهارشنبه دوز دوم واکسن را زده بودند.

آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا

این نویسنده استوری هایش را با گذاشتن عکس‌هایی از سوپرهیروها و با حالتی طنزگونه شروع می‌کند: «یه عمر عاشق سوپرهیروها بودم، آخرش مامان و بابام مگنتیو شدن. قضیه منم شده عین چوپان دروغگو اونقدر شوخی کردم، هی دوستام مسیج میزنن که الکی می گی؟ واقعاً دست مامان و بابام عین آهن‌ربا شده».

او در ادامه استوری هایش نوشت که یکی از دوستانش عکسی از مادرش ارسال کرده است که واکسن نزده است ولی به تازگی فلزات به بدنش می‌چسبد و از مسئولین خواست تا این موضوع را بررسی و شفاف سازی کنند.

البته، در ادامه افزود که همه این‌ها دلیل بر این نمی‌شود که واکسن کرونا نزند و اگر نوبتش شود حتماً واکسن می‌زند. او با حالتی طنز گفت که ترجیح می‌دهد آهن‌ربا شود تا اینکه از کرونا بمیرد و دلیل منتشر کردن این عکس‌ها و فیلم‌ها هم فقط به این خاطر است که می‌خواهد علت آن را بداند.

یک پزشک در صفحه شخصی اینستاگرامش ماجرای آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا را به سخره گفت و کلیپی از خود منتشر کرد که با وجود زدن واکسن کرونا، جسم فلزی به بدن او نمی‌چسبد. سپس، این پزشک مقداری آب دهان به بازویش می‌زند و این بار کلید به بازویش می‌چسبد. این شخص مدعی شد که مردمی که این کلیپ‌ها را منتشر کرده‌اند، مقداری آب دهان به محل می‌زنند تا جسم فلزی به بدنشان بچسبد.

مهراب قاسم خانی که از کلیپ این پزشک ناراحت شده بود، فیلم او را در استوری اینستاگرامش قرار داد و زیر آن نوشت: «آره حتماً من توی پنجاه سالگی میام به بابا و مامان هشتاد سال به بالام تف میزنم که فالور جذب کنم. من که پزشک نیستم، ولی شما که هستی، جای ورکاوت یه زحمت بکش تحقیق کن ببین دلیل این اتفاق چی هست و ربطی به واکسن داره یا نه».

آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا

شهروز ابراهیمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در پی این خبرها تصمیم می‌گیرد که با چسباندن قاشق به سینه‌اش ببیند آیا بدن او هم بعد از تزریق واکسن آهنربایی شده است یا خیر. او در کمال تعجب متوجه می‌شود که بدن او خاصیت آهنربایی پیدا کرده است و فیلمی منتشر کرد تا این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارد. او در این ویدیو می گوید که چند سال پیش این کار را امتحان کرده بود و در آن زمان بدنش خاصیت مغناطیسی نداشت.

در پی انتشار این ویدئو، مردم واکنش‌های متفاوتی به آن نشان دادند. به گفته خود او، بعضی تأیید کردند و برخی دیگر تکذیب. بعضی از مردم هم معترض شدند که چرا این آقای بازیگر بدون نوبت واکسن زده است.

شهروز ابراهیمی به دلیل این واکنش‌ها، فردای آن روز ویدیویی دیگر منتشر کرد که او در کانادا واکسن زده است و در آنجا واکسن زدن اجباری است و از همه مردم خواست واکسن بزنند تا هرچه زودتر این همه گیری پایان پذیرد.

رضا توکلی نیز در استوری اینستاگرامش تصویری از خود منتشر کرد که دو قاشق به صورتش چسبیده است در حالی که هنوز واکسن نزده است.

آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا

رضا فیاضی، بازیگر و مجری پیشکسوت نیز با انتشار کلیپی نشان داد که قوطی فلزی نوشابه به قفسه سینه‌اش می‌چسبد. شخصی که از او فیلم می‌گیرد می‌گوید: «آقای فیاضی داره تمرین می کنه برای ثبت رکوردهای ۱۰ ثانیه ۲۰ ثانیه برای تیم ملی». سپس، با قاشق فلزی نیز این کار را تکرار می‌کنند. در همین ویدیو، قوطی فلزی را بر روی یک سالمند دیگر که واکسن زده است، امتحان می‌کنند و این بار هم قوطی به قفسه سینه شخص می‌چسبد.

در برنامه عصر جدید، شخصی که برای اجرا روی سن است از امین حیایی می‌خواهد تا روی سن رفته و آزمایش چسبیدن قاشق بر روی پیشانی را انجام دهد. امین حیایی، قاشق را روی پیشانی‌اش می‌گذارد و قاشق نمی‌چسبد.

این مرد که گویا بدنش خاصیت مغناطیسی دارد اظهار داشت که ۸۵ قاشق را به خود چسبانده است و رکورددار جهان است. این شخص از امین حیایی می‌خواهد دست او را بگیرد تا خاصیت آهنربایی‌اش به بدن آقای حیایی منتقل شود؛ در کمال تعجب، قاشق فلزی این بار به پیشانی امین حیایی می‌چسبد.

شاهین صمدپور نیز از مسئولین خواست تا به‌جای تکذیب فوری این موضوع، واقعیت را پیدا کنند و به اطلاع مردم برسانند. طی چند روز اخیر، در استوری های اینستاگرام این خبرنگار و مستندساز مستقل شاهد فیلم‌هایی بودیم که مردم از آهنربایی شدن بدنشان بعد از زدن واکسن کرونا برای او ارسال کرده بودند؛ البته بسیاری از افراد نیز با وجود اینکه واکسن نزده بودند، بدنشان قابلیت جذب فلز را داشت.

آهنربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا

او در کپشن پستش اعلام کرد که بارها موافقت خود را برای واکسن اظهار داشته است و در ادامه نوشت: «اما خوبه به‌جای اینکه بلافاصله هر چیزی رو تکذیب کنیم و شایعه فضای مجازی بدونیم درباره‌اش تحقیق کنیم و بعد موضوع رو به صورت دقیق و علمی به اطلاع مردم برسونیم و براشون توضیح بدیم دلیل این ماجرا چیه تا خدای نکرده نقطه ی کوری نسبت به واکسن تو ذهنشون نمونه».

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • مسعود خرداد ۱۵, ۱۴۰۰

    این رفتارها نشون میده که کل پیشرفت و تمدن بشر حاصل تلاش و نبوغ درصد ناچیزی از آدمها در طول تاریخه. بدون اونها بشر همچنان در غار زندگی می کرد و زندگیش فرق چندانی با سایر حیوانات نداشت. بعید می دونم اسمی به جز خریت جمعی مناسب این رفتارها باشه.