فرزند دوم پرنس هری و مگان مارکل به دنیا آمد

فرزند دوم پرنس هری و مگان مارکل به دنیا آمد

فرزند دوم دوک و دوشس ساسکس، دختری به نام لیلیبت دایانا به دنیا آمد.

این زوج در بیانیه ای اظهار کردند: «لیلی نام خودمانی مادر مادربزرگش، اولیاحضرت ملکه در خانواده، لیلیبت را گرفته است. نام میانی اش، دایانا برای گرامیداشت مادربزرگ فقید عزیزش، پرنسس ولز، انتخاب شده است.»

مگان مارکل و پرنس هری روز جمعه در محله ی سانتا باربارای کالیفرنیا صاحب فرزند دوم خود شدند. آن ها یک پسر ۲ ساله به نام آرچی هریسون هم دارند.

«لیلیبت فراتر از چیزی است که می توانستیم تصور کنیم. و ما قدردان عشق و دعایی هستیم که از سرتاسر دنیا حس کردیم. از شما به خاطر مهربانی و حمایت بی وقفه ی خود در این برهه ی ویژه برای خانواده ی ما ممنون هستیم.»

دربار انگلیس هم در بیانیه ای اعلام کرد خاندان سلطنتی از این خبر «مشعوف» است.

در این بیانیه آمده است: «ملکه، پرنس ولز و دوشس کورنوال، و دوک و دوشس کمبریج از خبر تولد دختر دوک و دوشس ساسکس مطلع و مشعوف هستند.»

پرنس ویلیام و هسرش، کیت میدلتون نیز در پیامی جداگانه تولد لیلیبت را در حساب رسمی توییتر خود تبریک گفتند.

آن ها در این توییت نوشتند: «همه ی ما از شنیدن خبر خوشحال کننده ی به دنیا آمدن لیلی مشعوف هستیم. تبریک به هری، مگان و آرچی.»

لیلیبت در جایگاه هشتم صف جانشینی تاج و تخت انگلیس، پس از برادرش آرچی قرار دارد که جایگاه هفتم صف را به خود اختصاص داده و متولد ۶ مه ۲۰۱۹ است.

او عموزاده ی فرزندان پرنس ویلیام و کیت میدلتون، یعنی پرنس جورج، پرنسس شارلوت و پرنس لویی و همینطور یازدهمین نتیجه ی ملکه الیزابت محسوب می شود.

لیلیبت احتمالاً در محله ی سانتا باربارای کالیفرنیا بزرگ خواهد شد که ساسکس ها اولین خانه ی خود را سال گذشته در آنجا خریداری کردند و ساکن آنجا هستند.

پرنس هری و مگان مارکل جنسیت فرزند دوم شان را در ماه مارس در مصاحبه ی خود با اپرا وینفری اعلام کردند و گفتند قصد ندارند بیشتر از ۲ فرزند داشته باشند.

هری در اینباره گفت: «داشتن بچه، یکی یا دو تا فوق العاده است، اما وقتی یکی پسر و یکی دختر باشد، دیگر چه می خواهید؟ ما حالا خانواده ی خودمان را داریم. ما دیگر چهار نفر شده ایم، دو تا سگ هم داریم.»

در روز ولنتاین بود که این زوج اعلام کردند فرزند دوم خود را در راه دارند.

سخنگوی هری و مگان در بیانیه ای اعلام کرد: «می توانیم تأیید کنیم که آرچی قرار است برادر بزرگ تر خانواده شود. دوک و دوشس ساسکس از اینکه فرزند دوم شان را در راه دارند بسیار خوشحال هستند.»

این زوج به همراه این بیانیه عکس سیاه و سفید جدیدی منتشر کردند که مگان مارکل در آن دست خود را بر روی شکمش گذاشته بود.

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • تارا خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

    والله خدا بده شانس هر چی بلا دلش خواست سر خانواده سلطنتی آورد همه شونو با خاک یکسان کرد اونوقت همه براش خوشحال میشن و بهش تبریک میگن مگه تو نبودی میگفتی اینا نژاد پرستن اینا تو کاخ منو زجر دادن و … پس چرا رفتی اسم کوچیک ملکه رو گذاشتی رو توله ت بدون اجازه ش از اسمی که فیلیپ برای صدا زدن ملکه استفاده میکرد، استفاده کردی … آخه تو چقدر رو داری گستاخ جادوگر