روستایی در انگلستان که پاتوق عاشقان ابرماشین ها شده است

روستایی در انگلستان که پاتوق عاشقان ابرماشین ها شده است

روستایی در منطقه Cheshire انگلستان به مرکز تماشای ابرماشین های گران قیمت تبدیل شده که هر روز در آن تردد می کنند. با ورود ماشین های یک میلیون پوندی به خاک این روستا که Alderley Edge نام دارد جمعیت عکاسان و علاقمندان به خودرو نیز به داخل روستا هجوم می برند تا آنها را از نزدیک ببینند. اما در حالی که اغلب مردم انتظار دارند یک سلبریتی یا چهره شناخته شده را سوار بر این خودروها ببینند، صرفا با چهره های گمنام اما ثروتمندی روبرو می شوند که از آنها پیاده می شوند.

روستای Alderley Edge این اواخر به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به خودرو دست پیدا کرده که بسیاری از آنها ساعت ها در این روستا قدم می زنند تا صرفا از نزدیک نگاهی به این ماشین های گرانقیمت بیاندازند (مثلا لامبورگینی آونتادور ۲۰۰ هزار پوندی و فراری پیستا اسپایدرز ۲۵۰ هزار پوندی) و از آنها عکس بگیرند.

اغلب آخر هفته ها در این روستا می توانید صف طویل لامبورگینی، بوگاتی، مک لارنز و خودروهای قدیمی چند میلیون دلاری را ببینید و حتی ماشین های لوکسی مانند بنتلی، رولز رویس، رنج روورز و پورشه هم در این روستا به وفور یافت می شوند و در نتیجه مردم برای شکار اولین بوگاتی زحمت در آوردن دوربین را به خود نمی دهند و با صبر و حوصله دوربین خود را از داخل کیف شان بیرون می آورند و منتظر بوگاتی بعدی می مانند.

حردن بلشام ۲۳ ساله اهل Burnage ده سالی می شود که برای دیدن این ماشین ها به روستای Alderley Edge می آید و می گوید جزو اولین نفراتی بوده که متوجه شده این روستا محل تردد ابرماشین های گرانقیمت است. او برای نشان دادن تصاویر مربوط به این خودروها هم صفحه ای با نام _supercarsinmanchester@ باز کرده و حتی در نظر دارد که ماه آینده میلادی رویدادی به نام «یکشنبه ابرماشین ها» را برگزار کند و تصاویر آن را در صفحه خود به اشتراک بگذارد.

به گفته جردن در طول سالیان گذشته جمعیت انگشت شمار علاقمندان به ابرماشین ها رشد قابل توجهی داشته و حالا هر آخر هفته جمعیتی بالغ بر صد نفر دور هم در محوطه روستا جمع می شوند تا این ماشین ها را از نزدیک ببینند. جردن می گوید بیشتر از هر کسی به دیدن این ماشین ها علاقه دارد و روزانه یازده ساعت را صرف قدم زدن در روستا و تماشای این ماشین ها می کند.

او در این باره احساسش را اینطور بیان می کند:

عاشق این کار هستم. عاشق این هستم که از خانه بیرون بیایم و ندانم چه صحنه هایی در انتظارم هستند. ممکن است در یک روز بهترین ماشین های دنیا را اینجا ببینید. این کار شکل مدرن لم دادن در ایستگاه و تماشای قطار است با این تفاوت که عکاسی پای ثابت این رویداد است.

 

بیشتر بخوانید:

مانی خوشبین: مالک جذاب ترین کلکسیون خودروهای جذاب در دنیا

منبع: walesonline
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود