شکایت محمدرضا گلزار از منتقدی که دستمزد میلیاردی اش را فاش کرده بود

شکایت محمدرضا گلزار از منتقدی که دستمزد میلیاردی اش را فاش کرده بود

محمدرضا گلزار از یک منتقد سینما به دلیل انتشار خبر دستمزد میلیاردی اش شکایت کرد.

اواخر فروردین ماه سال جاری بود که پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما در اینستاگرام خود اعلام کرد این بازیگر مشهور بابت اجرای خود در مسابقه هفت خوان که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود ۱۸ میلیارد تومان دریافت کرده که این مبلغ پیشاپیش و به طور کامل به وی پرداخت شده است.

این خبر بازتاب زیادی داشت و البته گلزار هم در آن زمان برای پاسخ به این ادعا به انتشار یک متن ادبی در اینستاگرامش اکتفا کرد و تلویحاً گفت این ادعاها و انتقادات اهمیتی برایش ندارد.

با این حال، ماجرا به همینجا ختم نشد و پوریا ذوالفقاری چند روز قبل در اینستاگرام خود اعلام کرد به دلیل شکایت گلزار از وی، از سوی پلیس فتا به دادسرای فرهنگ، هنر و رسانه احضار شده است.

این اقدام گلزار واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت و بسیاری هدف از آن را ایجاد رعب و وحشت و بستن دهان منتقدان تعبیر کرده‌ اند.

در پی این اتفاق پلتفرم نماوا که مسابقه هفت خان از آن پخش می شود در یک استوری اینستاگرامی با انتشار اطلاعیه‌ ای عنوان کرد: «تمامی قراردادهای مالی نماوا با مهدی منیری تهیه‌کننده برنامه هفت خان بوده و تیم نماوا در طرح و این شکایت نه تنها نقشی نداشته، بلکه از آن مطلع هم نبوده است. نماوا مثل همیشه از اظهار نظرها و همچنین روحیه پرسشگری منتقدین و اهالی رسانه استقبال می‌کند و آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات آن‌هاست.»

واکنش ها به ادعای پوریا ذوالفقاری اما کماکان ادامه دارد.

این بار مهدی منیری، تهیه‌ کننده ی این مسابقه در گفتگو با خبرگزاری صبا صراحتاً این ادعا را رد کرد و اظهار کرد: «به عنوان تهیه‌ کننده ی مسابقه هفت خان اعلام می‌کنم این اعداد و ارقامی که به عنوان دستمزد آقای گلزار برای اجرا در این مسابقه عنوان شده است تکذیب می‌ کنم و فکر می‌ کنم این گمانه‌ زنی‌ها چیزی بیش از ایجاد حاشیه نیست.»

اما نکته ی مهم دیگری که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته این است که در میان تمام این شکواییه ها و تکذیبیه ها هیچ تلاشی برای شفاف سازی در خصوص رقم واقعی دستمزد محمدرضا گلزار صورت نگرفته است.

مسابقه هفت خوان در ۱۰۰ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و پخش آن از ۸ فروردین آغاز شده است.

در این مسابقه شرکت‌ کنندگان در حوزه ی اطلاعات عمومی با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌ کننده‌ ای که بتواند مراحل مسابقه را با موفقیت به پایان برساند، با ۱۰۰ میلیون تومان از مسابقه خارج می‌ شود.

 

بیشتر بخوانید:

افشای دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار و واکنش تند سحر زکریا

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲۱ نظر

ورود

  • ابی خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

    آیا واقعا کسانیکه درسینما برای مامحبوبیت درست کردن آمد ایقدر دستمزد دارند منهای خبر میخوانیم که فلان بازیگر درفلان کشور زندگی میکند این خبرها خوشایندی برای ما ایرانی ها نیست

    • اشکان خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

      سلام وقت بخیر
      این مجری بابت چی اینقدر پول میگیرد
      اینقدر پول دارین چرا صرف فقیر فقرا نمیکنین
      این چه عدالتی است که یه نفر بیکار برای یه مسابقه الکی اینقد پول میگیرد.
      ما توی گرما توی شرجی ۱۰۰درصد برای ۵تا ۶میلیون تومن کار میکنیم‌ ‌ . این په کاری انجام میده .همین ها توی جامعه فاصله طبفاتی ایجاد میکنند.این ها سلاطین دزدها هستن که به این اینقد پول میدن
      چرا برای مردم شفاف سازی نمی کنید

      • Pooya تیر ۱, ۱۴۰۰

        بابت شهرتش که سالها زحمت کشیده

    • Pooya تیر ۱, ۱۴۰۰

      اونا هدف‌دار زندگی میکنن و به جایگاه هنری ارزشمندی می‌رسن، مشهور و محبوب میشن و خودشون رو لایق دستمزد میلیاردی می‌دونن…. مبارکشون باشه

  • ناشناس خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

    بگیربخورکی به کیه امادیگه خواهشاملت راهیچی فرض نکنیداین ملت به اندازه کافی براخودشون فکروذکردارن

  • علی خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    یعنی مملکت اینقدر بی درو پیکره که هر چقدر خواستنددستمزد بدن و همیشه هم دم از عدالت اجتماعی بزنند بقیه ش رو نگم بهتره وماسکمو بزنم.???

    • Pooya تیر ۱, ۱۴۰۰

      جایگاه فرق می‌کنه داداش، شغل و حرفه فرق می‌کنه. اینکه چی باشیم و چه جایگاهی داشته باشیم و حرفه‌مون چی باشه.
      پدر من بیش از چهل ساله به سختی کشاورزی میکنه و در یک سال دست‌آورد مالی حتی به پنجاه میلیون نرسیده…. اما یک خواننده در مدت کوتاهی بعد از مشهور شدن، کنسرت می‌ذاره و فروش بلیط‌هاش به چندصد میلیون می‌رسه

  • ...... خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    من ادعای جناب منتقد رو کذب میدونم چون کسی مثل گلزار واسه ۱۸ میلیارد نمیاد برنامه ی ۱۰۰ قسمته بسازه رقم واقعی مطمئناً وبه احتمال۹۹٪ از ۱۸ میلیارد بیشتر هستش!!

  • محمد خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    سلام
    باید توجه داشت که نماوا یک پلتفرم خصوصی است و مشخصا بر مبنای سود و زیان و با حساب و کتاب مشخصی که برایش سود هم داشته باشد دستمزد می دهد
    من نمی دانم ادعای جناب ذوالفقاری صحیح است یا خیر اما از طرفی اگر آقای ذوالفقاری حرف غیر صحیحی زده باشند و ادعایشان درست نباشد طرف مقابل از دید شما حق پیگیری قانونی ندارد؟

  • فرشته خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    من اینجا یه سوال برام پیش میاد تو از کجا میدونی که پولشون رو خرج فقرا نمیکنن اخه هرکس مخواد کار خیر بکنه که نمیاد بگه

    مشکل ما ادما اینه که ادما رو خیلی زود فضاوت میکنیم اگه طرف دستمزد ۱۸میلیاردی گرفته نتیجه ی زحمات خودش بوده می دونید این بازیگرا چقد سختی کشیدن
    میدونید چقد نقش بازی کردن سخته؟
    میدونید این بازیگرا چقد سر اجرای نقش باید تمرین کننن
    به نظر من که ده برابر اینم پول بگره واقعا حقشه

  • ناشناس خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    به نظر من که خیلی هم دستمزد خوبی است برای این آقای تلاشگر و برنامه شون هم عالییئییی
    از بازیهاشون خیلی خیلی خوشم میاد مخصوصا در گیسو☺☺??????

  • من خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    سلام این همه پول میگیرن واسه یه کار. هزار شغل و رستوران و
    .. دارند. بعد می نالد که مسولین به اینها بی توجه هستن و گله و شکایت دارند. باعث اصلی فساد و فقر و فاصله طبقاتی اینها هستند

  • واقعیت خرداد ۳۱, ۱۴۰۰

    زمان قدیم هنر پیشه های قدیمی که بازیگرانی در سطح جهانی هستند ، مانند فردین ، ملک مطیعی ،بیگ ایمان نوردی ، آغاسی و خیلی های دیگر که با درآمد خیلی پایین مانند دیگر هموطنان مردم را شاد می کردند ، حالا ما زمان قدیم را طاغوت میدانیم ولی امروز را که فساد در همه ی دستگاهها (تبعیض در تقسیم منابع عمومی مردم) هست را عدالت میخوانیم.

  • ارشیا تیر ۱, ۱۴۰۰

    خجالت داره

  • سکووت تیر ۱, ۱۴۰۰

    سلام علیکم…آقای محمدرضا گلزار حالابفرمابهشت شما کجاست ?بخدا یعنی از انسان بودن خودم متنفرم شما ها ک دم از انسانیت و بشریت میزنید چرا ۱۸ میلیارد ا ک میتوانید با همان پول هزاران نفر را از گرسنگی نجات دهید ب یک نفرمیدهید .بخداوند قسم اگر قدرت در دست من باشد همه آن کسانی ک ب ملت ظلم کردن وما می شناسیم دقیقا را …در جلو انظار ملت گردن میزنیم واگر شده باشد هزار هزار نفر را همزمان سر خواهیم برید پس فکر نکنید ک خوردیم و کسی نفهمید ن ب الله قسم ک تک تک شماها را میدانیم و بر سر عهد خود تا وقت معین خواهیم بود واگر این کار را نکردیم از زن کمتر باشیم ..فکر کردید دنیا بیصاحب هست چرا ی بازیگر باید درآمدش میلیاردی باشد ای کسی ک این کار را کرده ای ب همراه همین بازیگر تورا سر میزنم ب الله قسم میخورم ..ما مثلا دولتی را داریم ک از نام سید ا باد پیامبر سو استفاده میکنند عهد مارا فراموش نکنید اگر خداوند فرصت بدهد ..این خط و ابن نشان /@

  • هومن تیر ۱, ۱۴۰۰

    به جای شکایت کاش سلبریتیهای ماهم کمی شباهتی به آنجلیا جولی و امثال اون داشتن این توزیع ناعادلانه سرمایه احتماعی رو خودشون کمی میان اقشار زیر خط فقر و گرسنه توزیع و انفاق می کردن .

  • Pooya تیر ۱, ۱۴۰۰

    هر چقدر گرفته نوش جونش….

  • Pooya تیر ۱, ۱۴۰۰

    دوستان با اینکه خودم هنوز درآمد خیلی کمی دارم ولی اینو باید بفهمید که هرکسی نان عقل و آگاهی، تلاش و جایگاه خودش رو می‌خوره. ایشون لیاقتشون بیش از اینه، نه فقط ایشون بلکه خیلی ها. البته ما مشاغل پر زحمت و خیلی خدمتگذار رو داریم اما دستمزد هر شغل و حرفه‌ای که یکسان نیست‌. دستمزد یک فوتبالیست رو با سایر ورزش‌های سخت در نظر بگیرید…. دستمزد یک استاد دانشگاه رو با یک خواننده‌ی مشهور در نظر بگیرید!
    آنقدر گیر ندید به کسایی که تلاش کردن و به جایگاه پر‌درآمدی رسیدن و نان زحمات خودشونو می‌خورن، به کسایی گیر بدید که پول شما رو می‌خورن…..

    • A.m اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۱

      پویا جان، پسرم… بیا پایین!
      واقعا نمی فهمم چته و چرا داری اینجوری از گلزار دفاع میکنی!? چند سالته که به گلزار میگی نوش جونش نوش جونش بعد از نظرت اینکه یه استاد کمتر از یک خواننده درامد داره برات طبیعه؟? دیگه زیادی درگیر مجازی و منطق سلبریتی ها شدی بیا بیرون…

  • کاوه تیر ۱, ۱۴۰۰

    ۱۸ میلیارد یا خدا اونای دیگه چقد میگیرن این جزءکوچکی از درامدشونه چ بخور بخوریه

  • arash تیر ۱, ۱۴۰۰

    اگه این پولو از بخش خصوصی گرفته ، نوش جونش
    اگه از بخش دولتی گرفته این پول مردمه ، کارگرای تامین اجتماعی و غیره ست . اونایی هم که میگن سخت کار کرده ، بنده خداها تو توهم زیبایی این آقاان
    ایشون نون ژن خوبشونو میخورن ، نوش جونشونم باشه ، ولی تا وقتی پول مردم عادی نباشه 😉