اینستاگردی: از عکس دو نفره ساره بیات و همسرش تا مرگ برادرزاده نرگس محمدی

اینستاگردی: از عکس دو نفره ساره بیات و همسرش تا مرگ برادرزاده نرگس محمدی

در هفته ای که گذشته ساره بیات برای نخستین بار عکسی دو نفره به همراه همسرش علیرضا افکاری منتشر کرد و فریبا نادری هنرپیشه کشورمان با انتشار یک استوری از مرگ برادرزاده سه ساله نرگس محمدی خبر داد که در ادامه علت مرگ این کودک را برای شما خواهیم گفت.

مهسا طهماسبی خواهر زاده فرهاد آئیش و بازیگر سریال دیوار به دیوار از ازدواج خود خبر داد و بهرنگ علوی درخواست خود را از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در اینستاگرام مطرح کرد. با ما همراه باشید.

اولین عکس دو نفره ساره بیات و علیرضا افکاری

ساره بیات و علیرضا افکاری
اولین عکس دو نفره ساره بیات و همسرش

چهارم اردیبهشت ماه امسال بود که علیرضا افکاری آهنگساز مشهور کشورمان که بیشتر با ترانه سرایان آنسوی آب همکاری دارد از ازدواجش با ساره بیات خبر داد. البته پیشتر منوچهر هادی کارگردان سریال دل نیز بعد از انتقاداتی که درمورد سن بالای هنرپیشه های نقش اول این داستان مطرح شد از ازدواج قریب الوقوع ساره بیات خبر داده بود. با این حال تا به امروز هیچ تصویری از این دو هنرمند در کنار یکدیگر دیده نشده بود تا اینکه روز گذشته ساره بیات تصویری از خود به همراه علیرضا افکاری در صفحه شخصی اینستاگرامش که ۲.۹ میلیون دنبال کننده دارد منتشر کرد.

فوت برادرزاده نرگس محمدی

فریبا نادری هنرپیشه جوان کشورمان این هفته با انتشار استوری جدیدی از فوت برادرزاده نرگس محمدی خبر داد و به او تسلیت گفت. نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال ستایش و همسر علی اوجی است. البته هنوز علت فوت برادرزاده نرگس محمدی اعلام نشده اما برخی شنیده ها حاکی از آن است که امیرعلی سه ساله فرزند محسن محمدی در حمام دچار خفگی شده و جانش را از دست داده است. خانم محمدی یک برادر به اسم محسن و یه خواهر به اسم سارا دارد و در سال ۹۶ با علی اوجی بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد. این زوج هر دو ۳۸ ساله هستند.

نرگس محمدی در کنار برادر و برادرزاده هایش

به دنبال این اتفاق بسیاری از هنرمندان کشورمان از جمله زیبا بروفه و الهام حمیدی با انتشار استوری های جداگانه به نرگس محمدی تسلیت گفتند.

ازدواج مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی هنرپیشه جوان کشورمان با انتشار تصویری از ازدواجش خبر داد و چنین نوشت: و تو تمام من شدی. خانم طهماسبی متولد ۱۳۷۲ است و ۶۲.۷ هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد. این هنرپیشه جوان با بازی در سریال دیوار به دیوار به شهرت رسید و به گفته خودش با معرفی فرهاد آئیش شوهر عمه اش توانست وارد عرصه بازیگری شود.

تبریک تولد پرویز پرستویی توسط عایشه گل

عایشه گل هنرپیشه سریال مطرح که در آن نقش خواننده ای ترک تبار را بازی می کند با انتشار تصویری در اینستاگرام خود تولد پرویز پرستویی (همبازی خود در سریال مطرب) را تبریک گفت. عایشه گل بیشتر از ۶۰۰ هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد و قبلا ترانه ای به نام سوز وردیم را با اقتباس از ترانه «بهت قول میدم» با همکاری محسن یگانه و به زبان ترکی اجرا کرده بود.

درخواست اینستاگرامی بهرنگ علوی از ابراهیم رئیسی

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خود از ابراهیم رئیسی درخواست کرد که بعد از در اختیار گرفتن پست ریاست جمهوری بهروز وثوقی را باز گرداند. آقای علوی با انتشار تصویری از این هنرپیشه پیش از دوران انقلاب و با اشاره به صحبت های آقای رئیسی که گفته بود زمینه را برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم می کنم نوشت: الوعده وفا، محبوب یک ملت را برگردانید. در پست در حالی منتشر شد که شهرام شب پره خواننده لس آنجلسی نیز در مصاحبه با رسانه های خارجی خواستار بازگشتش به ایران شد و گفت حاضرم دیگر نخوانم اما اجازه دهید به کشورم برگردم.

جشن تولد لاکچری سپهر حیدری

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم های مس کرمان و پرسپولیس که حالا در کیش زندگی می کند و مدیریت یک باشگاه خصوصی به نام سرخ پوشان سپهر کیش را بر عهده دارد تصویری از تولد سورپرایزی خود در اینستاگرامش منتشر کرد که توسط همسرش آرام جوینده برایش در یک قایق تفریحی ترتیب داده شده بود.

همکاری گلشیفته فراهانی با برند کارتیه

گلشیفته فراهانی هنرپیشه سابق سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از خود در صفحه اینستاگرامش که حالا ۱۰.۹ میلیون دنبال کننده دارد از همکاری اش با برند جواهرات کارتیه خبرداد. همزمان برند کارتیه نیز با انتشار چند پست و منشن کردن خانم فراهانی این همکاری را تایید کرد. کارتیه از برندهای لوکس و گران جواهرات دنیاست که مقر اصلی آن در فرانسه قرار دارد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود