عجیب ترین اختراعاتی که تابحال ساخته شده اند [تماشا کنید]

عجیب ترین اختراعاتی که تابحال ساخته شده اند [تماشا کنید]

بشر از ابتدای خلقت به فکر ساخت ابزارها و ارائه نوآوری هایی بوده تا زندگی را برای خود و همنوعانش ساده تر نماید؛ به بیان دیگر هدف اولیه از ارائه و ساخت هر اختراع ساده تر نمودن زندگی و رفع مشکلی از مشکلات عدیده انسان بوده است.

با این حال در برهه هایی هم اختراعاتی ارائه شده اند که نتنها زندگی را برای انسان ساده تر نکرده اند بلکه فارغ از سودمندی پایین شان انجام امور را هم دشوارتر نموده اند. این اختراعات عجیب که حتی در برهه ای کوتاه پس از عرضه با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان روبرو شده اند، طبق انتظار نتوانسته اند مورد توجه عموم مردم قرار بگیرند و پس از اندک زمانی به خاطره بدل شده اند.

علت اصلی عدم اقبال این اختراعات عجیب هم همانطور که گفته شد عدم سودمندی شان برای انسان بوده. کانال یوتیوب روزیاتو در این هفته ده اختراع عجیب و غریب را به شما معرفی کرده که فلسفه و هدف ساختشان بعضا در هاله ای از ابهام قرار دارد و با نگاه کردن کاربرد برخی به یاد Khabi Lame خواهید افتاد که با ویدیوهای طنز خود در مورد محصولات بی مصرف و روش های غیرعقلانی برای انجام کارها در سطح جهانی به محبوبیت دست یافته است.

یوتیوب روزیاتو هر هفته دو ویدیو با موضوعات روز منتشر میکند و تلاش دارد تا علاوه بر جنبه سرگرمی، خوراک خبری کاربرانش را نیز در این ویدیو تامین کرده و اطلاعات مفیدی را از طریق ارائه دهد. برای حمایت از ما کانال یوتیوب روزیاتو را سابسکرایب کنید و نظرات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

عجیب ترین مشاغلی که حالا دیگر وجود ندارند

عجیب ترین وسایل حمل و نقل در دنیا

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود