رکوردشکنی و چهارمین قهرمانی مرد آمریکایی در مسابقات هات داگ خوری + ویدیو

رکوردشکنی و چهارمین قهرمانی مرد آمریکایی در مسابقات هات داگ خوری + ویدیو

بیایید صادق باشیم، هیچ کسی قرار نبود چهاردهمین عنوان قهرمانی جوئی چستنات در مسابقات هات داگ خوری ناتان (Nathan’s Hot Dog Eating) را از او بگیرد. هیچ رقیبی در حد و اندازه های چستنات وجود نداشت که با خوردن ۷۶ هات داگ در عرض تنها ۱۰ دقیقه رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رساند، مسابقه ای که هر ساله ۴ جولای در کانی آیلند برگزار می شود. میشله لسکو نیز با خوردن ۳۰ هات داگ در همین مدت اولین عنوان قهرمانی این مسابقات در دسته زنان را به خود اختصاص داد. پیروزی چستنات مایه تعجب نبود زیرا پیش از مسابقه، همه او را با فاصله ای فراوان دارای بیشترین شانس برای برنده شده دوباره می دانستند.

هیچ کسی قرار نبود چهاردهمین عنوان قهرمانی جوئی چستنات در مسابقات هات داگ خوری ناتان (Nathan's Hot Dog Eating) را از او بگیرد.

این مرد آمریکایی ۳۷ ساله که رکورد قبلی او در سال ۲۰۲۰ با خوردن ۷۵ هات داگ به ثبت رسیده بود، از زمان بردن جایزه برنده این مسابقات از سال ۲۰۰۷ و گرفتن کمربند خردلی از تاکرو کوبایاشی، غیر از یک سال، همواره برنده این مسابقات بوده است. میکی سودو که هفت بار قهرمانی مسابقات هات داگ خوری ناتان را در کارنامه دارد امسال باردار بوده و در مسابقات ۲۰۲۱ شرکت نداشت. لیست کامل نفرات اول مسابقات هات داگ خوری ناتان در بخش زنان و مردان به شرح زیر است:

بخش مردان

  1. جویی چستنات-: ۷۶ هات داگ
  2. جافری اسپر: ۵۰ هات داگ
  3. نیکی وری: ۴۴ هات داگ

بخش زنان

  1. میشله لسکو: ۳۰ هات داگ
  2. سارا رودریگز: ۲۴ هات داگ
  3. لارل ماری مل: ۱۸ هات داگ

 

چستنات سال گذشته با خوردن ۷۵ هات داگ رکورد جدیدی در این مسابقات به ثبت رساند، مسابقاتی که در اوج شیوع ویروس کووید-۱۹ بدون حضور تماشاگران برگزار شد. مسابقات امسال اما با حضور تماشاگران در مایمونیدز پارک، خانه تیم بیسبال محلی بروکلین سایکلونز برگزار شد. چستنات پس از پایان مسابقه گفت: «حس خوبی دارد. حتی اگر ناراحت بودم، اینکه همه تشویقم می کردند و مرا به سمت جلو هل می دادند، باعث می شد حس خوبی داشته باشم». لسکو اهل توسکان، آریزون نیز گفت که از برنده شدن در بخش زنان «احساس بسیار فوق العاده ای» دارد.

بیشتر بخوانید: یک انسان در هر دقیقه چند عدد هات داگ میتواند بخورد؟

منبع: cbssports
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود