پست های اینستاگرامی هنرمندان در مورد قطعی مکرر برق

پست های اینستاگرامی هنرمندان در مورد قطعی مکرر برق

یکی از معضلاتی که در هفته های اخیر گریبانگیر هموطنانمان شده قطعی مکرر برق بوده است؛ اتفاقی که دلیل آن هرچه باشد (از افزایش مصرف به دلیل ورود به فصل گرما تا افزایش تعداد ماینرها) این اتفاق زیان های جبران ناپذیری را به کسب و کارها وارد کرده و برخی مراکز سلامتی و درمانی را هم دچار چالش های تامل برانگیزی کرده.

در اینستاگردی دوم هفته قصد داریم نگاهی بیاندازیم به پست های اینستاگرامی برخی هنرمندان در مورد قطعی برق که بعضا هم رنگ و بوی طنز به خود گرفته و به ابزاری برای شوخی و خنده بدل شده است.

احمد ایراندوست، غول برره

احمد ایراندوست هنرپیشه درشت اندام کشورمان که بسیاری او را به خاطر بازی در نقش غول برره به خاطر دارند با انتشار ویدیوی کوتاهی در صفحه اینستاگرامش از قطعی برق گلایه کرده و گوشه چشمی هم به دیگر مشکلات این روزهای کشور از جمله کمبود واکسن کرونا داشته. آقای ایراندوست هم چنین کنایه ای هم به عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست زده که شیوه عجیب نشستن او در مراسم ختم ریحانه یاسینی خبرنگار درگذشته در حادثه واژگونی اتوبوس جنجالی شد.

فریبا نادری 

فریبا نادری هنرپیشه ۳۷ ساله کشورمان هم که پس از فوت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و به خاطر به دنیا آوردن دخترش در کانادا حسابی خبرساز شده بود با انتشار یک استوری گلایه ای طنزآمیز نسبت به قطعی مکرر برق در کشور مطرح کرده است.

خانم نادری نوشته است: اگر برق شما رفت بذارید بره

چون اگه برق شما باشه برمیگرده

نیوشا ضیغمی

همانطور که در اینستاگردی دوشنبه خواندید خانم ضیغمی همزمان به بی آبی های اخیر در سیستان، نبود واکسن کرونا در کشور و قطع مکرر برق در استوری خود اشاره کرده و نوشته کسی حواسش هست؟

رضا کیانیان

رضا کیانیان هم با انتشار یک استوری اعتراض خود نسبت به قطعی برق مطرح کرد و از مسئولان خواست که زودتر این مشکل را حل کنند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Shadow تیر ۱۶, ۱۴۰۰

    اینا همونایی نیستن که میگفتن با روحانی تا ۱۴۰۰…؟؟!