سه نکته اساسی در مراقبت از کودکان بیمار در آجی بادم

سه نکته اساسی در مراقبت از کودکان بیمار در آجی بادم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طی ۲۰ سال گذشته شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در درمان کودکان بوده‌ایم.  علاوه بر پیشرفت‌های به وجود آمده در درمان کودکان با بیماریهای مزمن، امروز امکان انجام جراحی بر روی جنین و حتی امکان انجام پیوند اعضای بدن و جراحی‌های قلبی نوزادان نیز ممکن می‌باشد. گروه سلامت آجی بادم با سه ویژگی زیر خود را از دیگر رقبا مجزا می‌کند: پزشکان متخصص، فناوری پیشرفته و محیط درمانی متمایز. بیمارستان‌های زنجیره‌ای آجی بادم پزشکان مشهور جهانی را در زمینه‌های جراحی مغز و اعصاب کودکان ، سرطان‌های کودکان، ارتوپدی و جراحی ستون فقرات، اختلالات مادرزادی قلب و بسیاری دیگر به کار می‌گیرد. این متخصصان همواره در حال استفاده از جدیدترین تجهیزات پیشرفته موجود در این بازار همیشه در حال تغییر است. و در نهایت همه واحدهای اطفال در بیمارستانهای آجی بادم برای کودکان و نیازهای خاص آنها طراحی و ساخته شده‌اند. تجهیزات، تجربه و محیط پیشرفته در دستیابی به نتایج پزشکی عالی در آجی بادم  کمک می‌کند. بدین ترتیب آجی بادم به یکی‌از مراکز شناخته شده درمانی برای خانواده‌هایی که از سراسر جهان برای دسترسی به خدمات پزشکی و درمانی  کودکان، از مدیریت بیماری‌های شایع گرفته تا مراقبت‌های ویژه، نیاز دارند تبدیل شده است.

استفاده از ربات‌ها در جراحی قلبی

در دنیا بیش از ۲۰۰ نوع بیماری مادرزادی قلبی وجود دارد که سالانه بیش از یک میلیون کودک را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی از این بیماران در طول ماه‌های اولیه زندگی خود نیاز به عمل جراحی دارند. به لطف پیشرفت‌های موجود در تشخیص و درمان، میزان موفقیت حتی در پیچیده‌ترین موارد بیش از ۹۰ درصد می‌باشد. اکثر این بیماران بعد از جراحی می‌توانند به طور کامل بهبود یافته و به زندگی عادی بپردازند. در مجموعه آجی بادم، عمل‌های قلبی با تکنیک‌های کم تهاجمی و به صورت رباتیک انجام می‌گیرد. جراحی با کمک ربات امکان ایجاد برش‌های کمتر و دقت بالاتر را فراهم می‌کند و خطر عفونت یا آسیب قلبی را کاهش می‌دهد.

رویکرد تیمی سرطانهای دوران کودکی را شکست می دهد

طبق داده‌های سازمان جهانی بهداشت، هر ساله تقریباً ۴۰۰۰۰۰ کودک در سراسر جهان به سرطان مبتلا می‌شوند و هر یک از آنها شایسته بهترین مراقبت‌های پزشکی موجود هستند. در آجی بادم، از بروزترین درمان‌ها و فناوری‌ها برای اطمینان از کسب بهترین نتایج پزشکی ممکن برای کودکان استفاده می‌شود. سرطان‌های دوران کودکی متفاوت از سرطانهای بزرگسالان است و نیاز به تخصص خاصی در مورد انکولوژی کودکان دارند. این روند درمان اغلب متخصصان زیادی را شامل می‌شود و همه آنها از جمله پرستاران باید در موارد کودکان تخصص داشته باشند. در آجی بادم، درمان سرطان کودکان با همکاری متخصصان رادیولوژی، پزشکی هسته‌ای، آسیب شناسی، انکولوژی پرتوی، جراحی و جراحی مغز و اعصاب برنامه ریزی شده  ، تا یک برنامه شخصی برای هر بیمار تهیه کنند.

برای بیماران جوان مبتلا به سرطان‌های شدید خون، پیوند سلول‌های بنیادی به جای سلول‌های سالم مغز استخوان می‌تواند به بیمار کمک کند. مرکز پیوند مغز استخوان آجی بادم  یکی از معدود مراکز در سراسر جهان است که در صورت عدم دسترسی به یک اهدا کننده کاملاً منطبق، گزینه‌های پیشرفته‌ای برای پیوندهای اتولوگ، آلوژنیک و هاپلوئیدنتیکال فراهم می‌کند.

گزینه های پیشرفته برای جراحی مغز و اعصاب کودکان

آجی بادم با ایجاد  یک مرکز مرجع برای جراحی مغز و اعصاب کودکان موارد پیچیده از ترکیه و خارج از کشور را جهت درمان قبول می‌کند. بیش از ۲۵%  بیماران این مرکز بیماران خارجی را شامل می‌شود. تمام آسیب شناسی های عصبی در کودکان در این مرکز به روشی جامع و چند رشته‌ای با تخصص ویژه در جراحی اسپاستیسیته برای بیماران فلج مغزی درمان می‌شود. جراحی صرع در موارد صرع مقاوم به دارو و تومورهای عمیق واقع در مناطق بحرانی مغز مانند ساقه مغز و تالاموس. شرایط شدید مغزی که ممکن است در سایر کلینیک‌ها غیر قابل جراحی تلقی شوند، در آجی بادم با موفقیت بالایی درمان می‌شوند. تخصص پزشکی با استفاده از فناوری برتر پزشکی، از جمله  ام آر آی ۳ تسلا، با وضوح بالا برای ایمنی و کارآیی بهتر در حین جراحی، کمک می‌کند.

شکستن مرزها در درمان کودکان

در آجی بادم، کودکان بیمار و والدین آنها می‌توانند گزینه‌های درمانی را حتی در موارد بیماری‌های شدید، پیچیده یا نادر پیدا کنند. روش‌ها و تکنیک‌های ابتکاری یا پیچیده در اینجا در بسیاری از شاخه‌های پزشکی اجرا می‌شود. به عنوان مثال، آجی بادم یکی از معدود مراکزی در سراسر جهان است که با موفقیت جراحی اسکولیوز غیر فیوژن انجام می‌دهد. این ماده معمولاً در نوجوانان در حال رشد برای اصلاح اسکولیوز شدید و در عین حال انعطاف پذیری ستون فقرات اعمال می‌شود. آجی بادم همچنین مکانی است که سالها قبل اولین پیوند قطعه کبد از مادر به فرزند ۸ ساله وی در ترکیه انجام شد و همچنین اولین پیوند کلیه بر روی کودک با کمترین وزن انجام شد. امروزه در آجی بادم پیوند اعضا به طور روزمره بر روی بیماران اطفال هم از کاداور و هوم اهدا کننده زنده با میانگین موفقیت بالاتر از میانگین جهانی انجام می‌گیرد. گزینه‌های پیشرفته تشخیصی و درمانی در آجی بادم برای کودکانی که با مشکلات ارتوپدی، از جمله ناهنجاری‌های مادرزادی و اسپاستیک روبرو هستند، قابل دسترسی و مقرون به صرفه است. تجزیه و تحلیل راه رفتن سه بعدی با کمک رایانه به شناسایی منبع اختلالات راه رفتن و برنامه ریزی مراحل درمان کمک می‌کند. در صورت نیاز به مراقبت حیاتی برای بیماران اطفال، مراقبت‌های ضروری در واحدهای مراقبت‌های ویژه مخصوص کودکان (PICU) و واحدهای مراقبت ویژه نوزادان (NICU) تأمین می‌شود.

انتخاب من برای درمان کودکم

درمان کودکان به بیش از فناوری و تخصص نیاز دارد. کودکان برای بازی، یادگیری و رؤیا پردازی به یک محیط امن و دوستانه احتیاج دارند و این امر در صورت بستری شدن در بیمارستان نیز ضروری است. بدین منظور واحدهای اطفال در آجی بادم برای رفع اضطراب و استرس با توجه به نیازهای خاص کودکان طراحی شده‌اند.

این بخش‌ها با هدف فضایی به مشابه خانه و با  ایجاد رنگ و فضا برای رویاهای آنها طراحی شده‌اند. کودکان بیمار به پرستاران مخصوصی نیاز دارند که به طور ویژه برای تأمین نیازهای جسمی و رفتاری آنها آموزش دیده باشد و بتواند روش‌های درمانی را به یک بازی  تبدیل کرده و کودک بیمار را ترغیب کند تا با پذیرش درمان به یک ابرقهرمان تبدیل شود که می‌تواند در جنگ پیروز شود.

راه های ارتباطی بیمارستان آجی بادم

بیمارستان بینالمللی آجی بادم با بیش از ۲۵ شعبه در سراسر ترکیه، تمامی‌ خدمات پزشکی را به بیمارانی ارائه می‌دهد که قصد دارند به این کشور سفر کنند. برای اطلاع از خدمات بیمارستان ACIBADEM با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید. آن‌ها به فارسی پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

ایمیل:  KDAF@acibadem.com

تلگرام:  acibadem_iran@

واتساپ:  ۹۰۵۴۲۷۸۴۹۳۱۳+

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود