سقوط مرگبار اینفلوئنسر اینستاگرامی هنگام عکس گرفتن در لبه آبشار

سقوط مرگبار اینفلوئنسر اینستاگرامی هنگام عکس گرفتن در لبه آبشار

بر اساس شنیده ها، سوفیا چونگ، اینفلوئنسر اینستاگرامی اهل هنگ کنگ پس از سقوط هنگام گرفتن عکس، جان خود را از دست داده است.

بر اساس گزارش برخی رسانه ها از جمله دیلی میل، چونگ ۳۲ ساله در هنگام سقوط، به همراه گروهی از دوستان خود در نزدیکی یکی از پارک های مشهور هنگ کنگ بود.

به گفته ی دیلی میل، چونگ هنگام گرفتن عکس در لبه ی یک آبشار لیز خورده و به درون حوضچه ای به عمق حدود ۵ متر سقوط کرده بود. بر اساس گزارش ها، دوستان چونگ اورژانس را باخبر کردند و مأموران اورژانس او را از آب بیرون کشیدند.

گفته می شود چونگ پس از انتقال به بیمارستان در آنجا جان خود را از دست داده است.

از قرار معلوم در بیانیه ای از سوی فردی که یکی از مسئولین بیمارستان شناسایی شده، خبر مرگ چونگ تأیید شده است.

چونگ که صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام بیش از ۱۹ هزار دنبال کننده دارد، به عکس هایش هنرنمایی هایش و در طبیعت، همچون آویزان شدن از صخره تنها با استفاده از دست ها مشهور بود.

در بخش بیوگرافی صفحه ی اینستاگرام چونگ نوشته شده که او از پیاده روی، کایاک سواری، گردش، عکاسی و دیگر فعالیت هایی که در فضای باز انجام می شوند لذت می برد. همچنین در بیوگرافی او آمده: «زندگی باید سرگرم کننده باشد نه احمقانه.»

آخرین پست اینستاگرامی چونگ که ۱۰ روز قبل منتشر شده، او را نشان می دهد که روی یک ساحل زانو زده و دستش را روی یک تخته ی موج سواری گذاشته است. او در شرح این عکس نوشته بود: «روزهای بهتر در راهند.»

دوستان و دنبال کنندگان چونگ در قسمت نظرات آخرین پست صفحه اش از بابت حادثه ی رخ داده اظهار ناراحتی و تأسف کرده اند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود