بریتنی اسپیرز با حلقه نامزدی الماس نشان دیده شد!

بریتنی اسپیرز با حلقه نامزدی الماس نشان دیده شد!

بریتنی اسپیرز، خواننده ی مشهور در بحبوحه ی دعوای قانونی اش با پدرش جیمی اسپیرز بر سر قیمومیت خود، با یک انگشتر به ظاهر الماس نشان در انگشت نامزدی اش دیده شده است.

بریتنی اسپیرز ماه گذشته در شهادت جنجالی خود در دادگاه مدعی شد قیمومیت پدرش مانع از ازدواج او با شریک عاطفی اش، سام اصغری و نیز بچه دار شدن آن ها شده است. اسپیرز با اصغری از سال ۲۰۱۶ در رابطه است.

این خواننده ی مشهور که از همسر سابقش کوین فدرلاین، دو پسر ۱۵ و ۱۴ ساله به نام های شان و جیدن دارد، ادعا کرد پدرش کنترل همه ی وجوه زندگی اش را در دست گرفته است. اسپیرز گفت پدرش او را مجبور به کاشت آی‌یو‌دی، دستگاه جلوگیری از بارداری، کرده تا مانع از بچه دار شدن دوباره ی او شود.

روز یکشنبه ی این هفته، اسپیرز ۳۹ ساله به همراه شریک عاطفی اش، سام اصغری ۲۷ ساله که یک مربی پرورش اندام است، در حال خرید قهوه از استارباکس دیده شد. در تصاویری که از آن ها منتشر شده به نظر می رسد اسپیرز در انگشت نامزدی اش انگشتری مزین به الماسی درشت دارد.

این تصاویر پیش از تصادف جزئی اصغری در بیرون خانه ی اسپیرز ثبت شدند.

روز دوشنبه اصغری سوار بر خودروی خود اندکی از خانه ی اسپیرز در کالیفرنیا دور شده بود که با خودروی یک زن برخورد کرد.

خوشبختانه نه اصغری نه آن زن صدمه ای ندیدند. این تصادف پس از آن رخ داد که که اسپیرز در دادگاه رسیدگی به دعوای قانونی اش با پدر خود مدعی شد قیمومیت او اجازه نمی دهد اصغری بریتنی را سوار خودروی خود کند.

هفته ی گذشته، اسپیرز با رأی دادگاه از حق انتخاب وکیل خود برخوردار شد. این اتفاق پس از آن بود که اسپیرز با چشم گریان خواستار متهم شدن پدرش به سوء استفاده از قیمومیت خود شد.

دادگاه با خواسته ی او برای منصوب کردن یک وکیل دیگر به جای وکیل انتخابی دادگاه موافقت کرد.

متیو روزنگارت، وکیل جدید اسپیرز به دادگاه اعلام کرد طی هفته های آینده دادخواستی برای پایان دادن به قیمومیت پدر بریتنی اسپیرز که از سال ۲۰۰۸ برقرار است، تنظیم خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

صحبت های آتشین بریتنی اسپیرز در دادگاه و جزییات پرونده عجیب قیومیت او

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود