زیبا بپوشید تا زیباتر شوید

زیبا بپوشید تا زیباتر شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به شرایط جدید جامعه وجود بیماری کرونا که باعث تعطیلی کسب و کارهای حضوری شده از مواردی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است فروشگاه های انلاین میباشند.

شما میتوانید به راحتی و بدون هیچ ترسی از بیرون رفتن با پشت لپتاپ نشستن و یا استفاده  از گوشی موبایل هر انچه که نیاز دارید را در هر ساعت از شبانه روز با امنیت کامل سفارش دهید.

تنوع در محصولات فروشگاهی انلاین بسیار زیاد میباشد و خرید راحتتری را برای شما به وجود می آورد.

در هنگام خرید محصولات از سایتهای اینترنتی به مواردی که باید توجه کنید این است که سایت مورد نظر حتما نماد اعتماد اشته باشد تا در صورت هر گونه مشکل به راحتی بتوانید پیگیری خرید خود را انجام دهید بعد از نماد اعتماد هزینه ارسال کالا جزو اولویت ها میباشد به صورتی که شما بتوانید یک محصول را با کمترین هزینه ارسال دریافت کنید.

در خرید اجناس اینترنتی مثل لباس انتخاب سایز کمی با دقت تر باید انجام شود حتما فروشگاهی را انتخاب کنید که قابلیت مرجوع شدن کالا برای تغییر سایز را داشته باشید تا به مشکل در خرید نخورید.

و به این نکته نیز توجه کنید که  فروشگاه های اینترنتی بدون واسطه هزینه مناسب تری را نسبت به مابقی فروشگاهها ارائه میدهند.

مثلا فروشگاه دلسا مزون در کنار داشتن نماد اعتماد اینترنتی هزینه ارسال بسیار پایینی رو نسبت به هرکالایی در نظر گرفته است ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن و از قشم به صورت مستقیم  ارسال میشود.

همچنین به دلیل بدون واسطه بدون قیمتهای مناسبتری نسبت به کالاهای خود دارد.

قابلیت مرجوعی کالا را حتی بعد از ۴۸ ساعت نیز فراهم کرده است اگر لباسی را خریدید و سایز آن مناسب نبود میتوانید کالا را مرجوع کنید و سایز دیگری سفارش دهید.

فروشگاه های انلاین و فروشنده های مجازی  که علاقه مند به خرید عمده محصولات میباشند میتواند از این فروشگاه اجناس را عمده خرید کنند.

بسیاری از پوشاک مثل شومیز ، شلوار های اسلش و تیشرت ،هودی و دورس به دلیلی وارداتی بودن  فقط میتوانید  از فروشگاه های اینترنتی خرید و به صورت حضوری فروش ندارند اما فروشگاه دلسا مزون در کنار انلاین بودن امکان خرید حضوری را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است

قیمت مناسب ، کیفیت بسیار بالا و تنوع طرح ها و سایزهای یکی از آپشنهای خرید از دلسا میباشد

چه محصولاتی در فروشگاه دلسا مزون ارائه میشود ؟

تمامی محصولات فروشگاه دلسا به صورت وارداتی میباشد و از قشم ارسال میشود

در بعضی از مواقع زوجین علاقه مند هستن که لباس های خود را به صورت ست تهیه کنن خرید محصولات به صورت ست یکی از تخصص های دلسا مزون میباشد

شومیزهایی با تنوع بسیار بالا و با طرح های خاص با قابلیت شستشو و تضمین کیفیت کار

اگر سخت پسند هستید میتوانید هودی و دروس های این سایت رو حتما ببینید نظر شما رو برای خرید عوض میکند

تیشرت های دخترانه با تنوع رنگی بسیار بالا

شلوار های اسلش در سایز های متنوع مناسب برای اقایان و خانمها

یکی از مزایای فروشگاه دلسا مزون تخفیف های فصلی میباشد میتوانید اجناسی که دوست دارید را در اول هر فصل به صورت تخفیفی خرید کنید

نحوه خرید از سایت چگونه است ؟

وارد ادرس اینترنتی http://delsaa-mezoon.ir/شوید از صفحه اول اجناس را ببنید یک مورد را انتخاب کرده و پس از وارد شدن به صفحه محصول میتوانید از سمت چپ سایز لباس را انتخاب کنید و در اخر به صفحه سبد خرید متصل شوید

زمان خرید یک محصول از سایت حدودا ۵ دقیقه میباشد حالا این هزینه را با خرید حضوری مقایسه کنید  ؟ در این ترافیک شلوغ و هوای الوده رفت و امد کردن و خرید زمانی بیشتر از دو ساعت میباشید

به نظر شما خرید حضوری بهتر است یا خرید اینترنتی ؟

 

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • مریم مرداد ۵, ۱۴۰۰

    من از این فروشگاه خرید کردم واقعا کیفیت کاراشون عالیه