جنیفر لوپز رابطه عاشقانه خود با بن افلک را در اینستاگرام علنی کرد

جنیفر لوپز رابطه عاشقانه خود با بن افلک را در اینستاگرام علنی کرد

برای طرفداران بنیفر – واژه ای ساختگی از ترکیب نام جنیفر لوپز و بن افلک که برای اشاره به رابطه ی عاشقانه ی این دو به کار می رود – بازگشت دوباره ای که مدت ها انتظارش را می کشیدند شاید واقعاً در حال وقوع باشد.

جنیفر لوپز روز شنبه تصاویری از تولد ۵۲ سالگی خود منتشر کرد که در یکی از آن ها مردی را در آغوش گرفته که به نظر می رسد بن افلک باشد. با این حال، لوپز حساب اینستاگرامی افلک را در عکس خود تگ نکرده است.

روز جمعه نیز لیا رمینی، هنرپیشه ی آمریکایی، در پستی اینستاگرامی تصاویری منتشر کرد که یکی از آن ها جنیفر لوپز و بن افلک را در کنار هم نشان می داد. این تصاویر مربوط به جشن تولد رمینی در ماه گذشته بود.

جنیفر لوپز و بن افلک که ۱۹ سال قبل با یکدیگر وارد رابطه ی عاشقانه شده بودند، چندی قبل با یکدیگر دیده شده و شکار دوربین پاپاراتزی ها شدند. این پس از جدایی لوپز از نامزد سابقش، الکس رودریگز بود که چهار سال با او در رابطه ی عاشقانه بود.

افلک و لوپز اولین بار در جریان بازی در فیلم کمدی رمانتیک «جیلی» (Gigli) با یکدیگر آشنا شدند. بازی در این فیلم که در آن نقش دو آدمکش را داشتند که مجبور به کار با یکدیگر شده بودند، به ایجاد رابطه ی دوستی میان بن افلک و جنیفر لوپز در دنیای واقعی انجامید. افلک و لوپز تا پای ازدواج هم رفتند اما بعد از حدود بیش از یک سال رابطه ی عاشقانه در سال ۲۰۰۴ از یکدیگر جدا شدند.

پس از این جدایی، بن افلک در مراسمی خصوصی با جنیفر گارنر، هنرپیشه ی مشهور هالیوودی ازدواج کرد و آن ها صاحب ۳ فرزند شدند. افلک و گارنر در سال ۲۰۱۵ از یکدیگر جدا شدند و در سال ۲۰۱۷ طلاق خود را رسمی کردند.

 

بیشتر بخوانید:

پیاده روی بسیار عاشقانه جنیفر لوپز و بن افلک در کنار ساحل + ویدیو

منبع: cnn
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود