بازیگران زنی که هنگام بازی در فیلم باردار بودند

بازیگران زنی که هنگام بازی در فیلم باردار بودند

بازی در یک سریال یا فیلم کار ساده ای نیست چون بازیگر برای اینکه بتواند اجرای درستی از یک شخصیت داشته باشد، باید در جلد آن فرو رود. اما این بدان معنی نیست که بازیگران در پشت صحنه هم نباید زندگی خودشان را داشته باشند. گاهی پیش می آید که بازیگران زن در حالی تصمیم به مادر شدن می گیرند که قبل از آن برای بازی در یک فیلم قرارداد بسته اند. این شرایط هم آن ها را به خاطر باردار بودن شان در وضعیتی چالشی قرار می دهد، هم سازندگان فیلم را که باید تصمیم بگیرند که از ظاهر جدید بازیگرشان در فیلم خود استفاده کنند یا آن را به نحوی پنهان کنند.

در ادامه از بازیگران زنی خواهیم گفت که در زمان بازی در فیلم باردار بودند.

کلر دینز در سریال «میهن» (Homeland)

کلیر دینز بیشتر با بازی اش در نقش یک مأمور سی‌آی‌اِی در سریال «میهن» شناخته می شود. اما حقیقتی که بسیاری از آن بی خبرند این است که او وقتی بازی در فصل دوم این سریال را به پایان رساند، هشت ماهه باردار بود. بارداری او به خاطر نوع نقشش در داستان تعریف نشده بود اما سازندگان سریال تصمیم گرفتند با ویرایش دیجیتالی تصاویر، شکم برآمده ی دینز را پنهان کنند. پسر او، سایرس در سال ۲۰۱۲ متولد شد و حالا ۹ سال دارد.

الن پومپئو در سریال «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy)

در زمان ضبط فصل ششم سریال «آناتومی گری» که یکی از محبوب ترین مجموعه های ساخته شده تاکنون محسوب می شود، سازندگان کار تصمیم گرفتند بارداری الن پومپئو را در تصاویر پنهان کنند. این کار به این دلیل انجام شد که از نظر نویسندگان سریال زمان مناسبی برای بچه دار شدن نقشی که پمپئو برعهده داشت، نبود و آن ها می خواستند این اتفاق را برای زمان دیگری نگه دارند. در سال ۲۰۰۹ دختر پمپئو، استلا لونا که حالا ۱۲ سال دارد، به دنیا آمد.

زویی دشانل در سریال «دختر جدید» (New Girl)

وقتی فصل پنجم سریال پرطرفدار «دختر جدید» ضبط می شد، زویی دشانل هفت ماهه باردار بود. بعدها مگان فاکس جایگزین دشانل شد چون سازندگان سریال بیشتر از چند اپیزود نتوانستند شکم دشانل را پنهان کنند. دشانل بعد از زایمانش به سریال بازگشت. دختر او، السی، در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد و حالا ۵ سال دارد.

کری واشنگتن در سریال «رسوایی» (Scandal)

کری واشنگتن درست در میانه ی فیلمبرداری سریال «رسوایی» که یکی از نقش های اصلی آن را برعهده داشت، باردار شد. این اتفاق پیش بینی نشده سازندگان سریال را مجبور به کاهش اپیزودهای کار کرد تا بارداری واشنگتن را که با مدت ساخت سریال مطابقت نداشت، پنهان کنند. دختر او، ایزابل، حالا ۷ سال دارد.

کریستن بل در سریال «خانه دروغ» (House of Lies)

کریستن بل، ستاره ی سریال «خانه دروغ» در آستانه ی شروع فیلمبرداری فصل دوم این مجموعه، دختر اولش را شش ماهه باردار بود. سازندگان سریال برای ضبط صحنه هایی که شکم بل در آن ها معلوم می شد، از بدل او استفاده می کردند. دختر اول او، لینکولن بل، حالا ۸ سال دارد.

کوبی اسمالدرز در سریال «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother)

کوبی اسمالدرز به لطف نقشش در سریال آشنایی با مادر» به خانه ی میلیون ها بیننده ی این مجموعه ی پرطرفدار راه پیدا کرد. بعد از آنکه همبازی اش، آلیسون هانیگان به سازندگان سریال گفت که باردار شده، کوبی اسمالدرز فهمید که او هم باردار است و سازندگان سریال مجبور شدند بارداری هر دوی آن ها را پنهان کنند. برای پنهان کردن شکم اسمالدرز، سازندگان سریال از طراح لباس کار خواستند از لباس ها و وسایلی استفاده کند که شکم او را پنهان کند و با تصمیم آن ها اسمالدرز در بیشتر سکانس هایش به صورت نشسته حضور داشت. اسمالدرز در سال ۲۰۰۹ دخترش، شایلین را به دنیا آورد.

مدونا در فیلم «اویتا» (Evita)

مدونا که به ملکه پاپ معروف است در سال ۱۹۹۶ در این فیلم بحث برانگیز بازی کرد که در آن نقش اوا پرون، همسر خوآن دومینگو پرون، دیکتاتور آرژانتینی را برعهده داشت. با این حال، مدونا در آن زمان دخترش، لوردس لئون را باردار بود. به خاطر استفاده ی هوشمندانه ی عوامل فیلم از لباس های این نقش و نحوه ی فیلمبرداری بود که مشخص نبود مدونا دختر بزرگش را که حالا ۲۴ سال دارد، باردار است.

لیسا کودرو در سریال «دوستان» (Friends)

لیسا کودرو وقتی نقش «فیبی» را در یکی از مشهورترین سریال های کمدی ایفا می کرد، باردار شد. این اتفاق تقریباً زمانی رخ داد که فیلمبرداری فصل چهارم سریال شروع شده بود. سازندگان کار تصمیم گرفتند بارداری او را در داستان سریال بگنجانند. در داستان جدید چون برادر فیبی و همسرش، خود امکان بچه دار شدن را نداشتند، فیبی رحم اجاره ای آن ها شد و سه قلوهای آن ها را به دنیا آورد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود