واکنش جنیفر آنیستون به ویدئویی از بدلش که در فضای مجازی داغ شده

واکنش جنیفر آنیستون به ویدئویی از بدلش که در فضای مجازی داغ شده

جنیفر آنیستون در مصاحبه ی جدیدی گفته از دیدن ویدئوی بدلش که در آن روی یکی از دیالوگ های نقش آنیستون در سریال «دوستان» (Friends) لب می زند، شوکه شده بود. این ویدئو که چندی قبل در تیک تاک منتشر شد، مدتی در فضای مجازی حسابی داغ شده بود.

لیسا ترانل، کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک، در ماه ژوئیه بعد از آن در فضای مجازی شهرت پیدا کرد که کاربران متوجه شباهت قابل توجه چهره ی او به آنیستون شدند، امری که به انتشار یک ویدئوی لب زنی توسط ترانل بر روی یکی از دیالوگ های ریچل گرین، نقش آنیستون در سریال «دوستان»، انجامید.

این ویدئو که در روز ۳۰ ژوئن منتشر شد، تاکنون در تیک تاک ۶/۸ میلیون بازدید داشته و ۷۷۲ هزار لایک دریافت کرده است. ویدئوی مذکور ترانل را در حال لب زنی بر روی قسمتی از یکی از اپیزودهای فصل سوم سریال «دوستان» به نام The One Where Chandler Can’t Remember Which Sister نشان می دهد که در آن ریچل (با بازی آنیستون) به فکر رها کردن شغل خود می افتد.

آنیستون خود در شبکه اجتماعی تیک تاک حضور ندارد و در مصاحبه ی خود هم گفت قصد ندارد به این زودی ها به این شبکه اجتماعی بپیوندد. با این حال گفت ویدئوی بدلش در تیک تاک را یکی از دوستانش برایش فرستاده بود.

آنیستون در مصاحبه ی خود گفت: «دیدمش و شوکه شدم. دقیقاً شبیهم نیست ولی از بین همه ی کسانی که گفته اند شبیه من هستند این نزدیک تر بود. گاهی وقت ها فقط می گویید “متشکرم؟” ولی بعضی وقت ها هم می گویید “وای متشکرم!”»

ترانل چند روز بعد از انتشار این ویدئو، در یک استوری اینستاگرامی به صحبت درباره ی آن پرداخت. او گفت: «در مورد این ویدئو باید بگویم که واقعاً فکر نمی کنم که شبیه جنیفر آنیستون هستم و خانواده ام هم همینطور.»

او حالا در قسمت  بیوگرافی حساب تیک تاکش نوشته: «من جنیفر آنیستون نیستم.»

منبع: insider
بدون نظر

ورود