راپونزل در دنیای واقعی؛ دختر اوکراینی که موهایش از خودش بلندتر شده اند

راپونزل در دنیای واقعی؛ دختر اوکراینی که موهایش از خودش بلندتر شده اند

دختری که عنوان راپونزل در دنیای واقعی را به او نسبت داده اند در طول عمرش موهایش را کوتاه نکرده و اکنون طول موهای او به ۶۴ اینچ یعنی ۱۶۰ سانتیمتر رسیده است. آلا پرکووا ۳۷ ساله اهل اودسا، در اوکراین است که در نتیجه بلندی موهای خارق العاده اش توانسته بیش از ۳۰,۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد، موهایی که به ادعای این وکیل اوکراینی هیچگاه کوتاه نشده اند. افراد بسیاری از سراسر جهان موهای او را تحسین کرده در حالی که او مدعی است که با ویکتوریاز سیکرت و جارد لتو بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی نیز همکاری داشته است. به خاطر ظاهر متفاوتش، طرفدارانش به این زن لقب «راپونزل دنیای واقعی» داده اند در شرایطی که بلندی موهایش دو و نیم سانت از قد او بلندتر است.

آلا از مادرش الهام گرفته که موهایش تا کمرش کشیده شده بودند. از آنجایی که وی سال های طولانی است به موهای خود دست نزده، به بلندی موهایش عادت کرده است و دو روز یکبار موهایش را شسته و شانه می کند. او به موهای طبیعی اش افتخار کرده و از هیچ ترکیب دارویی تقویت کننده رشد مو نیز استفاده نکرده و همین موضوع باعث جلب توجه سلبریتی های مشهور به این زن اوکراینی شده است. کندیس سوانپوئل و جارد لتو دو سلبریتی مشهوری هستند که در میان طرفداران راپونزل اوکراینی دیده می شوند. آلا در جریان ماه عسلش با جارد لتو دیدار کرده در حالی که کاندیس سوانپوئل عکسی از او و موهایش را در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرده است. آلا از واکنش آنلاینی که از طرفدارانش دریافت کرده بسیار خوشحال است. اگر چه گاهی اوقات بازخوردهای منفی نیز دریافت می کند، می گوید که تنها مشکلش با بلندی موهایش این است که اکنون پاهایش روی انتهای موهایش می روند.

دختری که عنوان راپونزل در دنیای واقعی را دارد در طول عمرش موهایش را کوتاه نکرده و اکنون طول موهای او به 64 اینچ یعنی 160 سانتیمتر رسیده

دختری که عنوان راپونزل در دنیای واقعی را دارد در طول عمرش موهایش را کوتاه نکرده و اکنون طول موهای او به 64 اینچ یعنی 160 سانتیمتر رسیده

خانواده آلا از دخترشان حمایت کرده و مادر او نیز افتخار می کند که به دخترش کمک کرده تا موهایش را در طول زندگی اش بلند کند. شوهر آلا، ادوارد، نیز موهای بلند همسرش را دوست داشته و در شانه کردنشان به او کمک می کند. آلا دوست دارد مدلینگ را ادامه دهد در حالی که همچنان به وکالت مشغول است و امیدوار است که موهای بلندش به او کمک کنند به هدف همیشگی اش یعنی تبدیل شدن به یک مدل تمام وقت، دست یابد. آلا در این باره می گوید: «هرگز فکر نمی کردم که بلند کردن موها تا به این حد، شدنی باشد. از کودکی، همیشه مو را دوست داشتم به شرطی که سالم باشد. مادرهم همیشه موهایش را تا کمر بلند می کرد و من هم نیز همین را می خواستم. مادرم برای من ایده آل زنانگی و زیبایی است. می خواستم از لحاظ شخصیت و ظاهر مثل او باشم. اما فکر نمی کردم موهایم به کف زمین برسند و از خودم نیز بلندتر شوند. برایم آسان است که با بلندی کنونی موهایم کنار بیایم زیرا موها رفته رفته بلند می شوند. هر دو روز یکبار موهایم را می شورم و تنها از شامپوهای معمولی برای موهای نرمال استفاده می کنم».

بیشتر بخوانید: «زیبای خفته در دنیای واقعی»؛ دختری ۱۷ ساله که هفته های متوالی در خواب است

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود