پیشنهاد خرید اسبی که از مربی‌اش در المپیک کتک خورد توسط بازیگر «تئوری بیگ بنگ»

پیشنهاد خرید اسبی که از مربی‌اش در المپیک کتک خورد توسط بازیگر «تئوری بیگ بنگ»

کیلی کوئوکو، پیشنهاد داده اسبی که حین بازی‌های المپیک به دلیل نپریدن از روی مانع توسط مربی‌اش مشت خورد را بخرد.

روز جمعه، این بازیگر، دو استوری در اینستاگرام منتشر کرد و در آن‌ها به انتقاد از کیم ریزنر آلمانی، پرداخت. ریزنر به خاطر کتک زدن Saint Boy در جریان برگزاری رویداد پنجگانه مدرن در ششم اوت، از المپیک توکیو اخراج شد.

کوئوکو

کوئوکو در حساب اینستاگرامش چنین نوشت: «حس می‌کنم وظیفه و قلبم به من می‌گوید که درباره این آبروریزی نظر بدهم. این پرش با اسب در المپیک نیست. این از خیلی جهات یک نمایش چندش‌آور و همراه با سوءاستفاده است. این تیم باید از خودشان خجالت بکشند.»

کوئوکو همراه با پیامش عکسی از Saint Boy و سوارکارش، آنیکا اشلیو، را که اشک‌ریزان سعی در پراندن اسب از روی مانع داشت، به اشتراک گذاشت. کوئوکو ادامه داد: «تو و تیمت باعث افتخار کشورت نشدید. باید خجالت بکشید. وای به روز حیوانی که زیر دست شماها باشد.»

کوئوکو

کوئوکو در پستی دیگر نوشت: « ورزش ما این شکلی نیست. این سوارکار و مربی‌‌اش مایه‌ی آبروریزی‌اند.» کوئوکو که خودش سوارکاری پرشور است گفت که حاضر است Saint Boy را بخرد: «من این اسب را درجا می‌خرم و آن زندگی‌ای را که باید داشته باشد برایش فراهم می‌کنم. فقط قیمت بگویید.»

اشلیو و Saint Boy آماده‌ی برنده شدن و ایستادن در جایگاه نخست بودند که اسب از پریدن خودداری کرد و همین باعث شد در این رویداد امتیاز صفر نصیب اشلیو شده و از مجموع ۳۶ سوارکار، در جایگاه ۳۱ اُم قرار بگیرد.

کوئوکو

گمان می‌رود ریزنر پیش از ورود Saint Boy به محل سوارکاری هم او را کتک زده باشد. هیئت اجراییِ اتحادیه جهانی پنجگانه مردن در بیانیه‌ای اعلام داشت: «هیئت اجرایی فیلمی که در آن به نظر می‌رسد خانم ریزنر اسب را با ضربه‌ی مشتش می‌زند، مرور کرده است. این کار وی تخطی از قوانین رقابت‌هاست و این قوانین در همه‌ی بازی‌ها من‌جمله بازی‌های المپیک اعمال می‌شوند.»

کوئوکو

همسر کیلی کوئوکو، کارل کوک، مربی اسب است. خود کوئوکو نیز دوستدار حیوانات بوده و اغلب عکس‌هایی از سوارکاری‌اش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

کوئوکو

به گزارش مجله People، کوئوکو، با کوک در یک رویداد سوارکاری در سال ۲۰۱۶ آشنا شده است. در ماه فوریه، کوئوکو به ورایتی گفت که در «دره‌ی کواچِلا» یک مزرعه دارد که حیوانات بسیاری از جمله ۲۶ اسب و تعداد زیادی سگ را در آن نگهداری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۱۵ حقیقت جالب و کمتر شنیده شده درباره «جانی گالکی»، بازیگر نقش لئونارد در سریال تئوری بیگ بنگ

منبع: Insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود