ناراحتی شدید کیم کارداشیان از مقایسه اش با کیت میدلتون در دوران بارداری

ناراحتی شدید کیم کارداشیان از مقایسه اش با کیت میدلتون در دوران بارداری

کیم کارداشیان در مصاحبه ی جدیدی از تمسخر او و مقایسه اش با کیت میدلتون در دوران بارداری خود گفته است.

کارداشیان در این گفتگو درباره ی آثار منفی این تجربه بر تصویر ذهنی او از بدن خودش صحبت کرد.

او در این مصاحبه گفت: «من از آن زن هایی که قشنگ باردار می شوند نبودم. من یک زن باردار بامزه نبودم. از این قضیه خوشم نمی آمد، متنفر بودم، از حسی که داشتم متنفر بودم، از ظاهری که پیدا کرده بودم متنفر بودم.»

«رسانه ها رفتار واقعاً بی رحمانه ای با من به خاطر بالا رفتن وزنم داشتم و جلد مجله ها شده بود عکس من و شامو (نام نهنگ های قاتلی که در پارک های تفریحی سی ورلد آمریکا برای انجام حرکات نمایشی آموزش می بینند) و من را با آن مقایسه می کردند.  واقعاً واقعاً احمقانه بود.»

کارداشیان گفت او را با کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی که او هم در آن زمان باردار بود، مقایسه می کردند.

«مثلاً می نوشتند “کیت باریکه و کیم نهنگه”. این حرف ها اعتماد به نفسم را از بین برد. باعث شد خانه نشین شوم و همه اش گریه کنم.»

کارداشیان گفت این تجربه باعث شد آنقدر از اندام خود خجالت بکشد که نتواند به باشگاه برود و برای اینکه او را نبینند، در گاراژ خانه ی مادرش، کریس جنر، ورزش می کرد.

«این تجربه واقعاً تغییرم داد. باعث شد در تصاویری که از خودم منتشر می کنم و چیزهایی که می خواستم به دیگران نشان دهم تجدیدنظر کنم چون دیدم که همه چقدر بدجنس بودند.»

کارداشیان دختر بزرگش، نورث وست، را در سال ۲۰۱۳ به دنیا آورد. فرزند دوم او، سینت در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمد. به دلیل مشکلات پزشکی کارداشیان، فرزند سومش (متولد سال ۲۰۱۸) و فرزند دیگرش، پام (متولد سال ۲۰۱۹) از طریق رحم اجاره ای متولد شدند.

این نخستین باری نبود که کارداشیان درباره ی تجربه ی تمسخرش به خاطر بدنش صحبت های بی پرده ای داشت.

او در ماه مارس هم در اینستاگرام خود نوشت هنگامی که دخترش نورث وست را باردار بود، دچار پره اکلامپسی، اختلالی مربوط به فشار خون شده بود.

کارداشیان گفت این مشکل باعث شده بود «به طرز غیر قابل کنترلی ورم کند» و تا به دنیا آمدن دخترش، ۲۷ کیلوگرم وزن اضافه کرده بود.

او در اینباره نوشت: «هر روز به خاطر چیزی که داشت بر سر بدنم می آمد گریه می کردم که بیشترش ناشی از فشار مقایسه ی دائمی من با تصوری است که جامعه از یک زن باردار سالم دارد.»

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • صبور شهریور ۶, ۱۴۰۰

    آخه … تو کلا غیر از اون بدنت چیز دیگه ای هم مگه داری؟ لابد انتظار داری رسانه ها در مورد دستاوردهای علمی و هنریت بنویسند. حال آدم بهم میخوره از این سلبریتیهای دوزاری که تموم مدت خودشون و بدنشون و جزییات چندش آور زندگی شون رو توی رسانه ها می کنند ولی از اینکه رسانه ها در همون سطح باهاشون برخورد بکنند ناراحت میشن. بیچاره چقدر سختی کشیده بهش گفتن نهنگ. مجبور شده توی خونه چند میلیون دلاری ننجونش ورزش کنه، اصلا زجر اون کارگری که از صبح تا شب جون میکنه و آخرش بچه هاش از گرسنگی میمیرن درمقابل این هیچه! فقط کارداشیانها و جنرها سمبل صبر و استقامت و زن قدرتمند آمریکایی.

    • . شهریور ۷, ۱۴۰۰

      من حرفت را قبول دارم.