کودک خردسال مادرش را با اسلحه به قتل رساند!

کودک خردسال مادرش را با اسلحه به قتل رساند!

یک مادر ۲۱ ساله ی اهل ایالت فلوریدای آمریکا هفته ی گذشته حین تماسی ویدئویی از ناحیه ی سر توسط کودک خردسالش مورد هدف گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

پلیس می گوید از قرار معلوم یکی از دو فرزند کوچک این زن که شامایا لین نام داشت، اسلحه ی آماده ی شلیکی را برمی دارد، ماشه را می کشد و به مادر خود از ناحیه ی سر شلیک می کند.

پلیس می گوید یکی از شرکت کنندگان تماس تصویری مذکور صدای بلندی شنیده و دیده بود لین در صندلی اش به عقب رفته بود. نیروهای اورژانس پس از رسیدن به خانه ی لین تلاش کردند او را زنده نگه دارند اما لین به دلیل جراحت ناشی از اصابت گلوله به سرش در همانجا جان باخت.

در تماسی که یکی از شرکت کنندگان تماس تصویری مذکور با اورژانس داشت گفته بود: «نمی دانم از کجا شروع کنم. ما در یک تماس تصویری با یک شرکت هستیم. یکی از شرکت کننده های تماس بیهوش شده و خونریزی دارد. دوربینش روشن مانده. بچه اش آن پشت دارد گریه می کند.»

«یک صدای انفجار بلند شنیدیم و بعدش آن زن به عقب رفت و ما دیدیم از صورتش خون می آید. نه جواب می دهد نه کاری می کند. اسمش را صدا می زنیم اما نه حرف می زند نه جوابی می دهد.»

به گفته ی پلیس، اسلحه به پدر بچه ها تعلق داشت. تحقیقات در این خصوص در حال انجام است و بررسی ها معلوم خواهد کرد که آیا اتهامی متوجه پدر بچه ها که شریک عاطفی لین بوده هست یا خیر.

در تماس دیگری که با اورژانس شده بود پدر بچه ها التماس می کند که هرچه زودتر خود را برسانند و به لین که نفس نمی کشید و ضربانش نمی زد کمک کنند.

او سعی کرده بود تا رسیدن آمبولانس بر روی لین سی‌پی‌آر انجام دهد.

هیچ یک از فرزندان لین در این حادثه آسیب ندیدند.

پلیس آمریکا همواره به شهروندان بر قفل کردن اسلحه های خود تأکید داشته و حتی اعلام کرده در صورت نداشتن قفل مخصوص اسلحه می توانند آن را به طور رایگان از پلیس دریافت کنند.

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود