سلبریتی هایی که با عوامل پشت صحنه هالیوود ازدواج کردند

سلبریتی هایی که با عوامل پشت صحنه هالیوود ازدواج کردند

از سلبریتی هایی که به همبازی خود علاقمند شدند زیاد شنیده ایم. اما چهره های مشهور زیادی هم هستند که با عوامل پشت صحنه ی هالیوود ازدواج کردند، از کارگردان ها و نویسنده ها گرفته تا فیلمبردارها و دستیارها.

در ادامه با این سلبریتی ها آشنا خواهیم شد.

جولیا رابرتس و دنیل مودر

جولیا رابرتس در سال ۲۰۰۲ با دنیل مودر، فیلمبردار، ازدواج کرد.

آن ها در سال ۲۰۰۰ در جریان ساخت فیلم «مکزیکی» (The Mexican) باهم آشنا شدند. مودر دستیار فیلمبردار این پروژه بود و رابرتس و برد پیت بازیگران آن بودند.

این زوج سه فرزند دارند: دو قلوهایی به نام های هیزل و فینیس و پسری به نام هنری.

گوئینت پالترو و برد فالچک

گوئینت پالترو در جریان ساخت سریال «گلی» (Glee) با همسرش برد فالچک آشنا شد.

فالچک از نویسندگان و تهیه کنندگان این سریال آن بود. او با همسر فعلی اش، گوئینت پالترو، زمانی آشنا شد که پالترو به عنوان بازیگر مهمان در این سریال حضور پیدا کرد. این آشنایی گرچه در سال ۲۰۱۰ رخ داد اما رابطه ی عاشقانه ی آن ها در سال ۲۰۱۴ آغاز شد.

پالترو و فالچک در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج همکاری با یکدیگر را بار دیگر در سال ۲۰۱۹ در سریال «سیاستمدار» (The Politician) تجربه کردند، سریالی متعلق به سرویس نتفلیکس که فالچک از سازندگان آن بود. در حقیقت، پالترو در سال ۲۰۱۹ گفت دیگر فقط در پروژه هایی بازی خواهد کرد که همسرش جزء نویسندگان آن ها باشد.

ریس ویترسپون و جیم تات

ریس ویترسپون در سال ۲۰۱۱ با جیم تات، ایجنت یک مؤسسه معرفی استعدادها ازدواج کرد.

ویترسپون از مشتریان Creative Artists Agency است، شرکتی که تات از رؤسا و ایجنت های آن است. اما آن ها در حقیقت در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدند.

این زوج در سال ۲۰۱۱ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب پسری به نام تنسی شدند.

پل راد و جولی ییگر

پل راد زمانی با همسرش، جولی ییگر آشنا شد که ییگر در دفتر مشاور تبلیغاتی او کار می کرد.

آن ها در سال ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب دو فرزند به نام های جک و داربی شدند.

آشنایی این زوج به دهه ی ۱۹۹۰ برمی گردد، درست بعد از بازی راد در فیلم کوچکی به نام «بی سرنخ» (Clueless). راد به توصیه ی کارگردان فیلم به نیویورک نقل مکان و یک مشاور تبلیغاتی برای خود پیدا کرد. به محض رسیدن به نیویورک، با چمدان هایش یکراست به دفتر مشاور تبلیغاتی اش رفت. ییگر که در آن زمان در آنجا کار می کرد، به راد پیشنهاد داد چمدان هایش را در آپارتمان دوست او بگذارد. چند روز بعد راد ییگر را به ناهار دعوت کرد و باقی ماجرا هم همانی شد که می دانیم.

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید

ناتالی پورتمن با همسرش بنجامین میلپید در جریان ساخت فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) آشنا شد. طراح رقص های این فیلم میلپید بود.

پورتمن وقتی نقش نینا، بالرین فیلم «قوی سیاه» را برعهده گرفت، نمی دانست که از این فیلم همسری نصیبش خواهد شد. او با میلپید که یک طراح رقص است در جریان ساخت این فیلم در سال ۲۰۰۹ آشنا شد و طولی نکشید که آن ها رابطه ی عاشقانه ی خود را آغاز کردند.

پورتمن و میلپید در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند.

کریستین بیل و سیبی بلیزی

سیبی بلیزیک، همسر کریستین بیل، قبلاً دستیار وینونا رایدر بود.

این زوج در سال ۲۰۰۰ با یکدیگر ازدواج کردند و تا به حال چیز زیادی از زندگی مشترک خود بروز نداده اند. اما این را می دانیم که بیل در لس آنجلس با بلیزیک آشنا شد، زمانی که بلیزیک برای رایدر کار می کرد. رایدر و بیل بعد از همبازی شدن شان در سال ۱۹۹۴ در فیلم «زنان کوچک» (Little Women) به دوستان یکدیگر بدل شدند. بلیزیک و بیل حالا دو فرزند دارند.

میشل فایفر و دیوید ای. کلی

میشل فایفر و دیوید ای کلی، نویسنده و تهیه کننده ی تلویزیون در سال ۱۹۹۳ با یکدیگر ازدواج کردند.

کلی از سازندگان سریال های محبوبی همچون «دروغ های بزرگ کوچک» (Big Little Lies) و «نُه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) است.

آن ها در سال ۱۹۹۳ با یکدیگر آشنا شدند، در یک قرار عاشقانه که بدون آشنایی قبلی ترتیب داده شده بود و کمی بعد در همان سال با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج دو فرزند دارند.

پاتریک دمپسی و جیلیان فینک

پاتریک دمپسی وقتی برای کوتاه کردن موهایش به سراغ جیلیان فینک رفت نمی دانست که فینک همسر آینده اش خواهد بود.

فینک گفته وقتی در سال ۱۹۹۴ نام دمپسی را در بین مشتریانی که وقت گرفته بودند دید فکر کرد کسی خواسته شوخی کند. اما وقتی دمپسی واقعاً برای کوتاه کردن موهایش آمد، آن ها سه سال بعد رابطه ی عاشقانه ی خود را آغاز کردند.

این زوج در سال ۱۹۹۹ با یکدیگر ازدواج کرند و صاحب سه فرزند شدند. آن ها حتی در فیلم «خانه شیرینم آلاباما» (Sweet Home Alabama) همکاری با یکدیگر را تجربه کردند. فینک میکاپ آرتیست این پروژه بود.

با این حال، این زوج در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا شدند.

میشل ویلیامز و توماس کیل

میشل ویلیامز و توماس کیل، کارگردان، در جریان ساخت سریال «فاسی / وردون» (Fosse/Verdon) با یکدیگر آشنا شدند. آن ها با یکدیگر ازدواج کردند و به تازگی نیز صاحب یک فرزند شدند.

کیل بیشتر با کارگردانی فیلم «همیلتون» (Hamilton) شناخته می شود که موفق به دریافت یک جایزه ی تونی برای آن شد. او کارگردان مینی سریال زندگینامه ای «فاسی / وردون» هم بود که ویلیامز از بازیگران اصلی آن بود.

کیل و ویلیامز نامزدی خود و بارداری ویلیامز را یکباره در سال ۲۰۱۹ علنی کردند. فرزند این زوج تابستان سال گذشته، چند ماه بعد از مراسم عروسی خصوصی آن ها متولد شد.

اریک بانا و ربکا گلیسون

اریک بانا با ربکا گلیسون ازدواج کرده که قبلاً یک مشاور تبلیغاتی بود.

این زوج در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند.

منبع: insider
بدون نظر

ورود