اعترافات قاتل مدیر صفحه هواداری بهنوش بختیاری در اینستاگرام

اعترافات قاتل مدیر صفحه هواداری بهنوش بختیاری در اینستاگرام

مرد جوانی که مدیر صفحه هواداری بهنوش بختیاری در اینستاگرام را به قتل رسانده بود پرده از ماجرای این قتل برداشت.

تیر ماه امسال بود که بهنوش بختیاری، بازیگر معروف، در صفحه ی شخصی اش از قتل ادمین یکی از فن پیج های خود در اینستاگرام خبر داد. بختیاری ضمن اظهار تأسف از این اتفاق، درگذشت وی را تسلیت گفت. این فرد خود را به بهنوش بختیاری، روحانی ای به نام همتی معرفی کرده بود. اما چیزی نگذشت که خبر رسید مقتول فردی روحانی نما بوده است. پس از انتشار خبر روحانی نما بودن مقتول، بهنوش بختیاری در صفحه ی شخصی اش تأکید کرد از روحانی نبودن وی بی خبر بوده چون این فرد در همه جا با لباس روحانیت ظاهر می شده.

این مرد روحانی نمای تهرانی در پارک چیتگر به قتل رسیده بود و جسد وی پس از سه روز کشف شد. تحقیقات برای دستگیری عامل قتل مرد روحانی نما در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت و قاتل مرد روحانی نما در استان مرکزی دستگیر شد.

اثر انگشت مقتول نشان داد قربانی جنایت فردین ۲۸ ساله رئیس شرکتی در خیابان ستارخان است. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد فردین از مدتی قبل با منشی شرکتش دچار اختلاف شده بود. از سویی همزمان با این جنایت همسر منشی شرکت نیز که خودروی پژو ۴۰۵ داشت ناپدید شده بود. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از مینو، منشی شرکت فردین آغاز شد.

مینو در تحقیقات گفت: مدتی است که در شرکت فردین مشغول به کار هستم و به خاطر مسائل کاری مدتی قبل یک شب با فردین به رستوران رفتم. همسرم از این ماجرا با خبر شد و بین آنها اختلاف به وجود آمد و در نهایت بهنام، همسرم از من خواست که با فردین قرار بگذارم تا آنها باهم صحبت کنند و اختلافاتشان را حل کنند.

او ادامه داد: روز حادثه شوهرم برای دیدن و صحبت کردن با فردین خانه را ترک کرد و بعد از آن دیگر خبری از او ندارم. من نمی‌دانستم که او فردین را به قتل رسانده است.

تحقیقات برای دستگیری بهنام ادامه داشت تا اینکه شامگاه ۱۴ مرداد ماه مأموران پلیس در جریان تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان اراک قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از مأموران برای تحقیق در محل حاضر شدند. آن ها یک خودرو پژو پارس به صورت بلاصاحب در اطراف روستا کشف کردند.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران پی بردند مرد مسلحی در یک مرغداری در نزدیکی شهر اراک مشاهده شده است.

خیلی زود مشخص شد مرد مسلح، تحت تأثیر مصرف ماده مخدر شیشه قرار داشته و حالت روانی مناسبی ندارد و چند روز قبل نیز در تهران دست به قتل زده است.

تیم پلیسی مذاکره برای خلع سلاح مرد مسلح را آغاز کرد و سرانجام پس از سه ساعت مذاکره وی یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف خود به همراه ۶۵ تیر جنگی را تحویل داد و دستگیر شد.

بهنام پس از دستگیری در اراک در اعترافاتش گفت به رفتارهای همسرش مشکوک شده و احتمال داده بود مینو با مدیر شرکتش در ارتباط باشد به همین خاطر تصمیم گرفت برای اطمینان از این موضوع فردین را ملاقات کند. بهنام پس از تماس با فردین به دروغ می گوید به خاطر او با همسر موقتش درگیر شده و به همین خاطر باید او را ببیند. بهنام به خواست خود فردین با خودروی شخصی اش به دنبال فردین می رود. فردین در این ملاقات ادعا می کند رابطه ی او و مینو صرفاً کاری است اما وقتی فردین برای اثبات حرفش پیامک های رد و بدل شده میان خود و مینو را نشان می دهد، بهنام متوجه مورد مشکوکی می شود. او با ترفندی گوشی فردین را می قاپد و عکسی از فردین و مینو در گوشی او می بیند. بهنام که بسیار عصبانی بود با چاقویی که به همراه داشت به فردین حمله می کند و سپس او را همانجا رها و خود با خودرویش فرار می کند.

بهنام همچنین در خصوص ماجرای گروگانگیری در یک مرغداری در اراک گفت: فرار کرده بودم و تصمیم داشتم مینو را به قتل برسانم به همین خاطر یک اسلحه کلاشینکف خریدم و وقتی مردم مرا مسلح دیدند به یک مرغداری رفتم و با توجه به اینکه پلیس مرا تحت محاصره قرار داده بود تصمیم به گروگانگیری گرفتم که در نهایت خودم را تسلیم پلیس کردم.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود