این نشانه ها می گوید مرد زندگی تان واقعاً عاشق شما است

این نشانه ها می گوید مرد زندگی تان واقعاً عاشق شما است

فیلم ها و کتاب های عاشقانه این تصور را به وجود آورده اند که اگر مردی واقعاً عاشق زنی باشد حتماً همیشه برایش گل و جواهرات می خرد، دست به کارهای دیوانه وار می زند و (دست کم یک بار) دنیا را نجات می دهد. به همین دلیل وقتی چنین چیزهایی را در روابط واقعی خود نمی بینیم، ناامید می شویم و احساس می کنیم مرد زندگی مان دوست مان ندارد.

اگر این نشانه ها را در شریک زندگی تان دیدید شک نکنید که عاشق شما است.

۱- بیشتر شنونده است تا گوینده

بیشتر مردان از صحبت درباره ی خود و دستاوردهایشان خودداری نمی کنند. اما یک مرد عاشق اینگونه نیست. او به حرف های زن مورد علاقه اش بسیار بادقت گوش می دهد و از او سؤال می پرسد چون عشق واقعی با توجه و همدلی همراه است، حتی اگر گفتگویان معنای عمیقی نداشته باشد.

و اگر مرد زندگی تان علاقه ای به مسائل شما ندارد و به حرف هایتان گوش نمی دهد اما می تواند ساعت ها درباره ی نرخ ارز یا انواع خودرو حرف بزند، وقتش رسیده به رابطه عاطفی خود فکر کنید.

۲- به خانواده و دوستان تان اهمیت می دهد

مرد اگر عاشق باشد خانواده و دوستان زن محبوبش در قلبش جای دارند چون آن ها جزئی از زندگی معشوقه اش هستند. شاید از آن ها خوشش نیاید و حتی گاهی به آن ها بی احترامی کند اما هرگز شما را از رابطه با آن ها منع نمی کند. هر وقت که به کمکش نیاز داشته باشید حاضر خواهد بود.

۳- هرگز جلوی شرکت کردن تان در یک گفتگو یا بحث را نمی گیرد

چند بار دیده اید که جلوی شرکت کردن زن ها در بحثی را گرفته باشند («تو دخالت نکن. خودم از پسش برمی آیم») ؟ مرد عاشق هرگز چنین چیزی نمی گوید. او با زن محبوبش رفتار برابری دارد و هرگز با فرصت ندادن به او برای ابراز نظرش او را نمی رنجاند.

۴- همیشه به موفقیت هایتان افتخار می کند و به راحتی درباره اش با دیگران حرف می زند

بسیاری از مردان از رسیدن زنان به اهداف شان در زمینه های مختلف خوششان نمی آید. به خصوص اگر خودشان از موفقیت بازمانده باشند. اما یک مرد عاشق با زن محبوبش مثل جزئی از خودش رفتار می کند و به همین دلیل است که همیشه از موفقیت های او خوشحال می شود. او از صحبت درباره ی این موفقیت ها با دوستان خود هم تردیدی به دل راه نمی دهد.

۵- قدرشناس است و همیشه تشویق تان می کند

با وجود یک مرد عاشق، زن احساس خاص، مهم و واجب بودن می کند. چون همیشه جملات تشکر آمیز می شنود و اینگونه متوجه می شود که قدر تلاش هایش دانسته می شود. مرد اگر عاشق باشد حتی بعد از سال ها ازدواج هم همسر و کارهایش برایش عادی نمی شوند.

۶- حتی اگر خودتان نخواسته باشید گذشت می کند

هر رابطه ای بر مدارا و سازش بنا می شود: گاهی باید از چیزی صرف نظر کنیم یا حتی از خودگذشتگی کنیم. فرقش این است که در رابطه ای که عشقی در آن نیست این اتفاق با فشار یکی از شرکای عاطفی رخ می دهد. اما مردی که عاشق زنی است همیشه آماده است تا از منفعت خود به خاطر او بگذرد. و اگر این را از شما هم ببنید و احساس کند این مسأله متقابل است، این کار را با شادی و رضایت انجام می دهد.

۷- به نظرتان احترام می گذارد و آن را می پذیرد حتی اگر با نظر خودش متفاوت باشد

بعضی ها حرف هیچ کس جز خودشان را قبول ندارند اما باید بدانید که در چنین موضعی عشق جایی ندارد. حتی اگر مردی همیشه و در همه جا خودرأی باشد و نظر دیگران را قبول نداشته باشد، وقتی با زن مورد علاقه ی مواجه شود همه چیز شکل دیگری پیدا می کند. او آماده است تا نظر زن محبوب خود را درک کند و بپذیرد، حتی اگر با آن موافق نباشد.

۸- اولویتش هستید

یک مرد عاشق همیشه تصمیمی می گیرد که به نفع شما باشد. و نه فقط به این خاطر که دوست دارد با شما وقت بگذراند بلکه به این خاطر که شما را جزئی از آینده ی مشترک تان می داند. اگر مرد زندگی تان عاشق تان باشد در ذهنش بسیار به او نزدیک هستید و او منافع شما را هم در نظر می گیرد.

منبع: brightside
دیجیاتو
بدون نظر

ورود