درخواست مگان مارکل و شاهزاده هری برای دیدار با ملکه و درز اطلاعات مربوط به تدفین او

درخواست مگان مارکل و شاهزاده هری برای دیدار با ملکه و درز اطلاعات مربوط به تدفین او

دستیاران خاندان سلطنتی بریتانیا در بهت و حیرت فرو رفته اند پس از آنکه شاهزاده هری و مگان مارکل درخواست دیدار با ملکه را کرده اند. دوک و دوشس ساسکس ظاهراً قصد دارند دخترشان لیلیبت که اوایل سال جاری در ۴ ژوئن به دنیا آمده را به دیدار ملکه ببرند. با این وجود منابع نزدیک به خاندان سلطنتی بریتانیا گفته اند که هنوز با این دیدار موافقت نشده و این درخواست علیرغم مصاحبه جنجالی هری و مالک با اپرا وینفری، دستیاران ملکه را بهت زده کرده است. دستیاران ملکه تاکنون به این درخواست پاسخ نداده اند و صحبت هایی در مورد انجام این دیدار در کریسمس و چگونگی رخ دادن آن در جریان است، پس از آنکه هری و مگان سال گذشته پیشنهاد دیدار با ملکه را رد کردند.

دستیاران خاندان سلطنتی بریتانیا در بهت و حیرت فرو رفته اند پس از آنکه شاهزاده هری و مگان مارکل درخواست دیدار با ملکه را کرده اند.

یکی از دستیاران خاندان سلطنتی مدعی شده که ملکه هنوز هم به هری هلاقه دارد و دوست دارد لیلیبت و برادرش آرچی را ببیند. اوایل سال جاری بود که مگان و هری از تولد دومین فرزند خود خبر داده و اعلام کردند که نام میانی او به افتخار «مادربزرگ محبوب فقیدش» دیانا خواهد بود. هری و مگان برای مراقبت از لیلیبت چند ماه دست از کار کشیدند در حالی که گفته می شود آرچی نیز از تولد خواهر کوچولویش بسیار هیجان زده و خوشحال است. این اتفاقات در حالی است که دستیاران ملکه از درز اطلاعات محرمانه در مورد برنامه ریزی ها برای مراسم بعد از مرگ ملکه به شدت ابراز نگرانی کرده اند. این برنامه که با عنوان «عملیات پل لندن» شناخته می شود شامل پروتکل ها و برنامه ریزی های مربوط به تدفین ملکه است که روز گذشته منتشر شد.

دستیاران خاندان سلطنتی بریتانیا در بهت و حیرت فرو رفته اند پس از آنکه شاهزاده هری و مگان مارکل درخواست دیدار با ملکه را کرده اند.

بر اساس این اطلاعات، ۱۰ دقیقه بعد از اعلام خبر مرگ ملکه از تلویزیون و مراسم یادبود از پیش برنامه ریزی شده در کلیسای سنت پل برای وزرای دولت، پرچم های وایت هال باید به حالت نیمه افراشته درآیند. گمان می رود که این اطلاعات در جریان یک روزآمدسازی در دوران شیوع کرونا به بیرون درز کرده باشد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • فسیل شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

    خجالت خوب چیزه
    شدین خبرگذاری طالبان و خاندان ملکه فسیل

    • md Hassan شهریور ۱۵, ۱۴۰۰

      والا فکر نمی کنم خود انگلیسی‌ها هم انقدر علاقه به این خبرهای زرد خاندان سلطنتی خودشون داشته باشند.