الماس ۲۴ میلیون دلاری روی پیشانی رپر مشهور، لیل اوزی از روی صورتش کنده شد

الماس ۲۴ میلیون دلاری روی پیشانی رپر مشهور، لیل اوزی از روی صورتش کنده شد

لیل اوزی ورت (Lil Uzi Vert) می‌‌گوید که وقتی در یک جشنواره‌ی موسیقی، طرفداران او را روی دست می‌برده‌اند، یکی‌شان ناخواسته جواهر روی پیشانی او را کنده است. به گزارش CNN، او در مورد اجرای ماه ژوئیه‌اش در میامی می‌گوید: «من در جشنواره‌ی Rolling Loud اجرا داشتم و در پایان به میان موج جمعیت پریدم و آن‌جا بود که یکی جواهر را از روی پیشانی‌ام کند.»

اما جای نگرانی نیست چرا که این رپر به گفته‌ی خودش «حالش خوب است» چرا که هنوز الماس را دارد. بنابر گزارشات، الماس صورتی ۲۴ میلیون دلار قیمت دارد و توسط عمل جراحی بر روی پیشانی این خواننده کاشته شده است.

لیل اوزی

لیل اوزی در ماه ژانویه توییتی زده بود مبنی بر خرید یک الماس صورتی. «چندین سال است که دارم پول یک الماس صورتی طبیعی را می‌دهم. همین یک سنگ قیمتی آن قدر گران شده که از سال ۲۰۱۷ تا حالا دارم بالایش پول می‌دهم. آن زمان اولین باری بود که یک الماس صورتی واقعی می‌دیدم. مقدار زیادی از آن توی صورتم است.» حالا در جایی که روزی الماس قرار داشت یک پیِرس وجود دارد.

لیل اوزی

سیمر بیسیل وودز (Symere Bysil Woods) که او را بیشتر با نام لیل اوزی ورت می‌شناسند، متولد ۱۹۹۴ است و بخشی از شهرتش را مرهون خالکوبی و پیرسینگ صورت و مدل موی عجیب و لباس‌های منحصربه‌فردش است. او در فیلادلفیا متولد و بزرگ شده است و پس از انتشار Luv Is Rage در سال ۲۰۱۵ به شهرت رسید. وی در سال ۲۰۱۸ نامزد جایزه‌ی گرمی برای بهترین هنرمند تازه‌کار شد. ترانه‌های لیل اوزی اغلب موضوعات تیره و تار و ریتمی قوی دارند. او با تک آهنگ «XO Tour Llif3» در سال ۲۰۱۷ برنده‌ی جایزه‌ی موزیک ویدیوی ام تی وی به عنوان بهترین تک آهنگ تابستان شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش شهاب مظفری به انتقاد یاس از موسیقی پاپ با یک کلیپ رپ + ویدیو

دفاع تمام قد احمدی نژاد: «رپ حرف درستی می زند» + ویدئو

منبع: CNN
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود