زندگی در دنیای ارباب حلقه ها؛ شیرینی پز ایتالیایی که به سبک هابیت ها زندگی می کند

زندگی در دنیای ارباب حلقه ها؛ شیرینی پز ایتالیایی که به سبک هابیت ها زندگی می کند

یک شیرینی پز ایتالیایی تصمیم گرفت حالا که نمی تواند به سرزمین میانه برود، خودش آن را بسازد.

نیکلاس جنتیل ۳۷ ساله، نسخه ی خودش از شایر را در بخشی از منطقه ای روستایی در مرکز ایتالیا برپا کرده است. او همه چیز را خود از پایه و اساس طراحی کرده و یک سوراخ هابیتی شبیه به خانه های شایر در مجموعه فیلم «ارباب حلقه ها» هم ساخته است.

جنتیل زندگی خود به عنوان یک هابیت واقعی و شهردار شایر را در اینستاگرامش مستند می کند. او در صفحه ی اینستاگرام خود تصاویری از محصولات کشاورزی و خانه ی خود منتشر می کند. او همچنین نشان می دهد که هابیت های واقعی در زمان استراحت چه کارهایی انجام می دهند.

او می گوید: «همیشه عاشق کتاب ها و فیلم های فانتزی، سیاهچال ها، اژدهایان و بازی های ویدئویی بوده ام. اما یک جایی در زندگی ام احساس کردم دارم ماجراجویی های دیگران را زندگی می کنم، نه مال خودم را. تصمیم گرفتم خودم هم مثل یکی از شخصیت های فیلم و کتاب هایی که خیلی دوست داشتم زندگی کنم.»

جنتیل به کار شیرینی پزی مشغول بود وقتی فهمید منطقه ای هست که تپه ها، جنگل، رودها و دهکده های آن شباهت خیلی زیادی به شایر دارد – آنجا فقط خانه های هابیتی را کم داشت. اینگونه شد که در سال ۲۰۱۸ زمینی در آنجا خرید و یک خانه ی هابیتی در آن برای خانواده اش ساخت. او هزینه ی دقیق زمین را عنوان نکرده اما می گوید تقریباً همه ی پس اندازش را صرف آن کرد.

او حالا دارد روی توسعه ی این منطقه کار می کند تا یک دهکده ی هابیتی کامل به نام «بخش جنتیل» بسازد. انتظار می رود در آنجا یک خانه ی زیرزمینی بزرگ و چهار خانه ی کوچک تر برای سکونت خانواده های دیگر ساخته شود.

جنتیل می گوید قصد ندارد آنجا را به یک منطقه ی گردشگری بدل کند و می خواهد محله ی کوچکی باشد که مردم در آنجا زندگی کنند. او قصد دارد ۱/۷۸ میلیون پول جمع آوری کند تا این خانه ها را از طریق جذب سرمایه جمعی بسازد.

او در اینباره می گوید: «هدف از این پروژه کسب سود نیست. اگر می خواستم پولدار شوم در بیت کوین سرمایه گذاری می کردم! تنها چیزی که می خواهم آشنا شدن با آدم هایی مثل خودم است، آن هایی که همان جادو را در نگاه شان دارند و عاشق چیزهای ساده در زندگی هستند، آن هایی که از شام خوردن با دوستان و هر از گاهی ماجراجویی در جنگل لذت می برند.»

هابیت ها پیش به سوی آتشفشان وزوو

مهم ترین کار جنتیل به عنوان یک هابیت واقعی، سفری است که به همراه گروهی از دوستانش در ماه اوت به آتشفشان وزوو داشت.

آن ها یک سفر حدوداً ۲۹۰ کیلومتری داشتند. بعضی از آن ها مثل گیملی، لگولاس، گندالف و آراگورن لباس به تن کرده بودند تا یک کپی از «حلقه یگانه» را به درون دهانه ی آتشفشان وزوو بیاندازند، مانند کاری که شخصیت فرودو در فیلم «ارباب حلقه ها» کرد.

جنتیل می گوید با ۸ همراهش از طریق یک فراخوان اینستاگرامی آشنا شد که در آن از مردم خواسته بود به او در این سفر ملحق شوند.

او می گوید: «تقریباً ۲۹۰ کیلومتر در جنگل و کوه پیاده‌روی کردیم. با آدم های شگفت انگیزی هم آشنا شدیم که تا رسیدن به وزوو کمک مان کردند و در آنجا من حلقه را به درون آتشفشان پرت کردم.»

«درست است که قدمان ۱/۲ متر نیست اما ذات و قلب مان ارتباطی ناگسستنی با زمین، لذت زندگی، روابط انسانی، خانواده و دوستی دارد.»

 

بیشتر بخوانید:

زندگی به سبک بیلبو بگینز؛ فروش یک خانه هابیتی به قیمت ۶۰۲ هزار دلار

۱۰ فیلم دیدنی و جذابی که علاقمندان به فرانچایز «ارباب حلقه ها» باید تماشا کنند

منبع: insider
یک نظر

ورود