معرفی بهترین ها در خرید سیسمونی

معرفی بهترین ها در خرید سیسمونی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید سیسمونی مناسب و کاربردی با توجه به نیازهای کودک شکل می گیرد. اغلب والدین قبل از تولد نوزاد،  به فروشگاه های سیسمونی و لوازم کودک مراجعه کرده و سعی می کنند انواع و اقسام کالاها و اسباب بازی ها را برای کودک دلبند خود خریداری نمایند. این امر ضمن اینکه موجب صرف وقت و هزینه زیاد برای خانواده می شود، در نهایت موجب خرید لوازم غیر استاندارد و غیر ضرور نیز خواهد شد. در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین کالاهای بسیار کاربردی و مناسب نوزاد می پردازیم تا شما را در خرید یک سیسمونی هوشمندانه کمک نماییم.

تشک نوزاد

تشک نوزاد از جمله کالاهایی است که بدون شک در لیست خرید سیسمونی قرار می گیرد. اما نکته ای که وجود دارد، علاوه بر سایز تشک، توجه به کیفیت و جنس تشک کودک می باشد. ستون فقرات نوزاد در ماه های اول زندگی بسیار ظریف و آسیب پذیر است، از این رو استفاده از تشک متناسب با آناتومی بدن نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. مهمترین ویژگی های یک تشک نوزاد با کیفیت و استاندارد عبارتند از:

  • استفاده از فوم نسبتا سفت و با کیفیت در تشک باعث خواب راحت تر در نوزاد می گردد و همچنین هیچ گونه حساسیت و آلرژی را برای کودک به همراه ندارد.
  • ابعاد و اندازه های تشک باید متناسب با گهواره و تخت کودک باشد تا به راحتی درون آن ها قرار گیرد.
  • طراحی و الیاف استفاده شده در تشک نوزاد باید به گونه ای باشد که جریان گردش هوا در آن به راحتی صورت گیرد و باعث گرمای بیش از حد و تعریق در نوزاد نگردد.
  • حتی الامکان فاصله تشک تا تخت نوزاد بیشتر از چهار سانتی متر نباشد.
  • تشک مورد استفاده برای نوزاد باید دارای پوشش نرم و لطیف باشد و در عین حال به راحتی تعویض و شستشو گردد.
  • ارتفاع تشک نوزاد نباید بلند باشد، از این رو استفاده از تشک هایی با ارتفاع کم برای نوزاد توصیه می شود.
  • اکنون در بازار شاهد ارائه تشک نوزاد با طراحی های مناسب و شیب دار هستیم و با توجه به اینکه نوزاد در ماه های اول زندگی بعد از تغذیه با شیر، دچار رفلاکس و دل درد می شود، استفاده از این تشک ها می تواند در کاهش نفخ کودک بسیار موثر باشد.

 غلت گیر نوزاد

غلت گیر نوزاد کالایی کاربردی در خرید سیسمونی

امروزه برخی از تشک های نوزادان به نحوی طراحی شده اند که از غلت نوزاد به اطراف تشک جلوگیری می نمایند. غلت گیر نوزاد از جمله کالاهایی است که خرید آن در سیسمونی ضروری می باشد. با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از مرگ نوزادان خفگی  ناشی از دمر شدن گزارش شده و این مساله به  نگرانی های والدین و به خصوص مادران در تنها گذاشتن نوزاد خود برای دقایقی، دامن زده و باعث استرس و بی خوابی های شبانه والدین می گردد. شما می توانید در خرید سیسمونی کودک دلبند خود، تشک غلت گیر نوزاد را به عنوان کالایی کاربردی مد نظر داشته باشید، تا در آینده نگرانی از بابت غلت نوزاد خود در هنگام خواب نداشته باشید. در ادامه  به برخی از مهمترین ویژگی های یک غلت گیر نوزاد با کیفیت اشاره می نماییم:

  • طراحی متناسب با ارگونومی بدن نوزاد در تشک های غلت گیر باعث ایجاد راحتی بیشتر نوزاد در هنگام خواب شده و ستون فقرات کودک را در وضعیت ایده آلی قرار می دهد.
  • الیاف تشک غلت گیر باید از متریال با کیفیت و ضد حساسیت تهیه شده باشد تا خوابی آرام و راحت را برای نوزاد در بر داشته باشد.
  • استفاده از بالشتک های حفاظتی نرم و مناسب در تشک غلت گیر نوزاد باعث امنیت بیشتر کودک در هنگام حرکت و غلت زدن شده و از دمر شدن و خطر خفگی در نوزاد جلوگیری می نماید.
  • یک تشک غلت گیر ایده آل دارای شیب ملایمی می باشد تا از ریفلاکس کودک بعد از تغذیه جلوگیری نماید.
  • قابلیت تعویض روکش غلت گیر نوزاد و شستشوی آسان آن باعث حفظ بهداشت بیشتر خواهد بود.
  • جنس رویه تشک غلت گیر علاوه بر نرم و لطیف بودن، باید به نحوی باشد که از سر خوردن نوزاد جلوگیری نماید.

بالش نوزاد

بالش نوزاد

بالش نوزاد معمولا در لیست خرید سیسمونی جزء اولین ها می باشد. در خرید بالش باید حداکثر توجه و دقت را داشته باشید، چرا که یک بالش نوزاد خوب علاوه بر اینکه بر کیفیت خواب نوزاد تاثیر گذار است، بر روی سلامتی سر و گردن آسیب پذیر نوزاد نیز نقش مهمی دارد. بخش مهمی از رشد و شکل گیری جمجمه ماه های ابتدایی پس از تولد صورت می گیرد و خرید یک بالش بی کیفیت و نامناسب می تواند صدمات جبران ناپذیری را بر روی مغز و جمجمه کودک به همراه داشته باشد. حال با توجه به اهمیت بالش نوزاد در خرید سیسمونی، به برخی از مهمترین مشخصات یک بالش مناسب و ایده آل اشاره می نماییم:

  • بالش نوزاد باید دارای طراحی متناسب با سر نوزاد و قرار گیری او باشد، چرا که نوزادان توانایی حرکت گردن و تنظیم سر خود را روی بالش ندارند.
  • با توجه به اینکه نوزاد بیشتر ساعات شبانه روز در خواب به سر می برد، خرید یک بالش باکیفیت و مناسب بسیار اهمیت دارد. بالش باید از الیاف طبیعی و ضد حساسیت ساخته شده باشد.
  • ارتفاع بالش نوزاد نباید خیلی زیاد باشد، ارتفاع بلند و غیر استاندارد موجب آسیب به ستون فقرات و گردن نوزاد می گردد.
  • بالش کودک باید نرم و لطیف بوده و امکان جریان هوا در آن وجود داشته باشد تا باعث تعریق و گرمای بی از حد در کودک نشود.
  • بالش استاندارد برای نوزاد نباید سفت باشد چرا که باعث تغییر شکل در فرم سر کودک می شود و همچنین نباید بیش از حد نرم باشد، چرا که در صورت دمر شدن نوزاد، احتمال خفگی را بالا می برد.
  • پوست سر و بدن کودک بسیار ظریف است و به همین خاطر روکش بالش نوزاد باید نرم و لطیف باشد تا موجب حساسیت و ایجاد خراش روی پوست نوزاد نگردد.
  • استفاده از بالش های مرغوب و با کیفیت که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارند، جهت حفظ بیشتر بهداشت کودک بسیار مهم است.

فروشگاه اینترنتی لباس واکسسوری نوزاد مانیلو تمام آنچه شما از یک سیسمونی نیاز دارید را در بهترین برند های ایرانی و خارجی، در کیفیت بالا و قیمت مناسب، خدمت خریداران گرامی در سراسر کشور به صورت اینترنتی ارائه می نماید.

بدون نظر

ورود