شکایت برد پیت از آنجینا جولی با اتهام انجام اقدامات تلافی جویانه

شکایت برد پیت از آنجینا جولی با اتهام انجام اقدامات تلافی جویانه

آنجلینا جولی در شکایت جدید برد پیت، همسر سابقش از او، به انجام اقدامات تلافی جویانه و مانع تراشی نظام مند متهم شده است.

در این شکایت که به دادگاهی در لوکزامبورگ ارائه شده، جولی متهم به تلاش برای حذف پیت از یک معامله برای خلاص شدن از سهم خود از «قلعه میراول»، ملک و تاکستان متعلق به این زوج سابق در فرانسه شده است.

بر اساس این شکایت، میراول متعلق به کوئیمیکم است، شرکتی که پیت در ابتدا ۶۰ درصد از سهام آن را از طریق شرکت خود «موندو بونگو» در اختیار داشت و جولی هم به واسطه ی شرکت خود «نوول» صاحب ۴۰ درصد سهام آن بود.

سه سال پیش از جدایی آقا و خانم بازیگر، پیت ۱۰ درصد از سهام «موندو بونگو» را به شرکت جولی «نوول» انتقال داد و به این ترتیب سهام آن ها در کوئیمیکم پنجاه/ پنجاه شد.

حالا در این شکایت ادعا شده جولی سعی دارد با نادیده گرفتن حق اولین امتناع پیت و کسب سود از «آن حجم باورنکردنی تلاش، زمان و پولی» که توسط پیت و شرکای تجاری اش صرف رشد این برند شده، ۵۰ درصد سهام خود را بفروشد.

اما بر اساس این شکایت، آن ۱۰ درصد سهم انتقال یافته باطل است چون تنها به قیمت یک یورو فروخته شده بود که این مقدار طبق قوانین لوکزامبورگ مبلغ «جدی» محسوب نمی شود.

قلعه ماراول و ملک هزار هکتاری که در آن واقع شده زمانی استراحتگاه این زوج سابق بود.

این زوج، که در سال ۲۰۰۴ زمانی که پیت هنوز همسر جنیفر آنیستون بود در جریان بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» (Mr. & Mrs. Smith) با یکدیگر آشنا شدند، در سال ۲۰۰۸ مراسم عروسی خصوصی خود را در همین قلعه برگزار کردند.

حالا اما این ملک چیزی جز یک دارایی دیگر برای نزاع بر سر آن بعد از طلاق نیست.

بر اساس این شکایت، این ملک حالا بیش از ۱۴۰ میلیون یورو (نزدیک به ۱۶۴ میلیون دلار) قیمت دارد.

در این شکایت آمده که طی چهار سال گذشته «نوول» شرکت جولی، با تأخیر نظام مند در پذیرش حسابرسی های سالانه و تمدید مدیریت، از اقدام در جهت منافع کوئیمیکم خودداری کرده است.

یک منبع مطلع از دعواهای قانونی این زوج درباره ی شکایت اخیر گفته: «اقدامات جولی در قبال پیت همواره تلافی جویانه بوده است. این نمونه ی دیگری از تلاش این شخص برای سرپیچی از قوانین و نادیده گرفتن تعهدات خود است.»

منبع: dailymail
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • من مهر ۱, ۱۴۰۰

    اون روزی که اون ده درصد رو به نام زنت می‌زدی ، باید فکر اینجا شو می‌کردی …