هر آنچه درباره فیلم جانوران شگفت انگیز ۳ می دانیم

هر آنچه درباره فیلم جانوران شگفت انگیز ۳ می دانیم

سومین قسمت از مجموعه فیلم «جانوران شگفت انگیز» (Fantastic Beasts) با حضور دوباره ی ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر در دست ساخت است.

جانی دپ که نقش گلرت گریندوالد را برعهده داشت با مدس میکلسن جایگزین شده است.

«جانوران شگفت انگیز: رازهای دامبلدور» (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) قرار است در آوریل سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

با جدیدترین اطلاعات درباره ی فیلم «جانوران شگفت انگیز۳» همراه باشید.

داستان «جانوران شگفت انگیز ۳» در شهر ریودوژانیروی برزیل خواهد بود

به گفته ی جی. کی. رولینگ، در مجموع ۵ فیلم از این مجموعه ساخته خواهد شد.

انتظار می رود داستان این فرانشایز که اسپین آف مجموعه فیلم «هری پاتر» است در سال ۱۹۴۵ به اوج رسد، یعنی زمانی که دامبلدور و گلرت گریندلوالد با یکدیگر دوئل کردند.

داستان فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، در سال ۱۹۲۷ در نیویورک می گذشت. دنباله ی سال ۲۰۱۸ آن، نیوت اسکمندر، جانور شناس جادویی (با بازی ادی ردمین) را به پاریس برد.

رولینگ پیش تر در سال ۲۰۱۸ با تغییر هدر صفحه ی توییتر خود به تصویری از شهر ریودوژانیرو در دهه ی ۱۹۳۰ اشاره ای به محل وقوع داستان فیلم سوم کرده بود.

او همچنین در سال ۲۰۱۶ به ایتالیا و آلمان به عنوان دو مکان اصلی دیگر دنباله های این فیلم اشاره کرده بود.

شخصیت پروفسور اولالی لالی هیکس، با بازی جسیکا ویلیامز، نقش پررنگ تری در فیلم آتی خواهد داشت

پروفسور اولالی لالی هیکس معلم مدرسه ی علوم و فنون جادوگری ایلومورنی در آمریکای شمالی است.

او حضور کوتاهی در فیلم «جنایات گریندلوالد» (Crimes of Grindelwald) داشت، زمانی که نیکلاس فلامل کیمیاگر از طریق پرتره ی لالی در یک کتاب با او صحبت کرد.

رولینگ در توییتر خود گفت در قسمت دوم مجموعه فیلم «جانوران شگفت انگیز» تنها اشاره ای به لالی می شود و در «جانوران شگفت انگیز ۳» است که او خواهد درخشید.

به دنبال جدایی جانی دپ از این فرانشایز نقش شخصیت گریندلوالد را مدس میکلسن ایفا می کند

در نوامبر سال ۲۰۲۰ جانی دپ با انتشار پستی اینستاگرامی اعلام کرد وارنر برادرز، استودیوی تولید کننده ی مجموعه فیلم «جانوران شگفت انگیز»، از او خواسته تا خود از بازی در این فیلم کناره گیری کند.

جدایی جانی دپ از این فرانشایز چند روز پس از شکست او در دادگاه شکایتش علیه روزنامه ی سان رخ داد که قبلاً او را در مطلبی مردی توصیف کرده بود که همسرش را کتک می زند.

دپ ادعاهای مطرح شده از سوی امبر هرد را که در سال ۲۰۱۵ با او ازدواج کرده بود، بارها رد کرده است. هرد در سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق داد و از آن زمان دپ را به خشونت خانگی متهم کرده است.

جی. کی. رولینگ قبلاً از انتخاب دپ برای این فیلم دفاع کرده و گفته بود که شواهدی دال بر بی گناهی او دیده بود. در عین حال ازرا میلر، از بازیگران «جانوران شگفت انگیز» گفت با هیچ یک از بازیگران درباره ی حضور دپ در این فرانشایز مشورت نشده بود.

چند هفته بعد، وارنر برادرز اعلام کرد مدس میکلسن جایگزین جانی دپ در فیلم شده است.

«جانوران شگفت انگیز: رازهای دامبلدور» قرار است در آوریل ۲۰۲۲ منتشر شود

کارگردانی این قسمت از مجموعه فیلم «جانوران شگفت انگیز» هم برعهده ی دیوید ییتس است و جی. کی. رولینگ و استیو کلاوز فیلمنامه ی آن را نوشته اند.

«جانوران شگفت انگیز ۳» ابتدا قرار بود در نوامبر ۲۰۲۱ اکران شود. اما کار فیلمبرداری پروژه که قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود به خاطر همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد.

فیلمبرداری کار از سپتامبر ۲۰۲۰ با حضور بازیگران و عوامل، با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود