جدایی «نصفه و نیمه» ایلان ماسک و گرایمز از یکدیگر پس از ۳ سال رابطه عاشقانه

جدایی «نصفه و نیمه» ایلان ماسک و گرایمز از یکدیگر پس از ۳ سال رابطه عاشقانه

ایلان ماسک و گرایمز پس از ۳ سال رابطه عاشقانه از یکدیگر جدا شده اند.

بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس در گفتگوی خود با وبسایت پیج سیکس، «جدایی نصفه و نیمه» ی او و گرایمز، خواننده ی کانادایی از یکدیگر را تأیید کرده اما گفته کماکان رابطه ی دوستانه ای با یکدیگر دارند و به طور مشترک به پسر یک ساله ی خود رسیدگی می کنند.

ماسک به وبسایت پیج سیکس گفته: «نصفه و نیمه از هم جدا شده ایم اما کماکان یکدیگر را دوست داریم، زیاد همدیگر را می بینیم و رابطه ی دوستانه ای باهم داریم.»

«بیشتر اینطوری است که من به خاطر کارم در اسپیس ایکس و تسلا باید بیشتر اوقات را در تگزاس یا خارج از کشور باشم و او هم کارش بیشتر در لس آنجلس است. الان هم پیش من و پسرمان در اتاق کناری است.»

ماسک و گرایمز رابطه ی عاشقانه ی خود را در سال ۲۰۱۸ آغاز کردند و در مه سال ۲۰۲۰ صاحب یک پسر شدند.

این زوج آخرین بار چندی قبل در مراسم مت گالا باهم دیده شدند. گرایمز ۳۳ ساله به تنهایی روی فرش قرمز حضور پیدا کرد. ماسک ۵۰ ساله هم در مراسم شرکت داشت اما در داخل محل برگزاری مراسم به او پیوست.

آن ها روز بعد از مراسم در نیویورک باهم دیده شدند.

اما چند روز بعد ماسک در یک مهمانی که توسط نیکول شاناهان، همسر سرگئی برین، هم‌مؤسس گوگل، ترتیب داده شده بود، به تنهایی حضور پیدا کرد.

گرایمز این روزها مشغول بازی در فیلمی به نام Alter Ego است که در آن نقش یک قاضی را برعهده دارد.

او اخیراً در مصاحبه ای گفته بچه دار شدن دنیای کاملاً جدیدی از خلاقیت را به روی او گشوده است.

او در مصاحبه ی خود با نشریه ی ووگ گفته: «فکر می کنم بچه دار شدن برایم خیلی شبیه به یک تولد دوباره به لحاظ هنری بود. مثل یک چیزی بود که نمی دانم.»

ماسک قبلاً با نویسنده ای به نام جاستین ویلسون ازدواج کرده بود که از او ۵ پسر دارد: گریفین و خاویار ۱۷ ساله که دو قلو هستند و دامین، ساکسون و کای ۱۵ ساله که سه قلو هستند.

ماسک دو بار نیز با تلولا رایلی، بازیگر سریال «دنیای غرب» (Westworld) ازدواج کرد. آن ها ابتدا در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۲ از همدیگر جدا شدند. یک سال بعد اما رابطه ی خود را از سر گرفتند و دوباره در سال ۲۰۱۳ با همدیگر ازدواج کردند و سپس در سال ۲۰۱۶ بار دیگر به زندگی مشترک خود پایان دادند.

ماسک از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با امبر هرد، بعد از ازدواج نافرجامش با جانی دپ، هم در رابطه بود.

منبع: pagesix
یک نظر

ورود