بهترین شرکت های هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۲۱

بهترین شرکت های هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۲۱

به لطف آثار همه گیری کرونا بر صنعت هوایی، تاکنون سال خوبی برای شرکت های هواپیمایی دنیا نبوده اما برای یکی از شرکت های خاورمیانه اوضاع بسیار بهتر بوده است.

شرکت هواپیمایی قطر در جدیدترین رده بندی اسکای ترکس از بهترین شرکت های هواپیمایی دنیا در صدر قرار گرفته است. اسکای ترکس یک مؤسسه ی تحقیقاتی در حوزه ی هوانوردی است که یک رده بندی سالانه از بهترین فرودگاه های دنیا هم دارد.

این شرکت هواپیمایی که در شهر دوحه ی قطر واقع شده، چندی قبل نیز جایزه ی امسال یک وبسایت دیگر در حوزه ی رده بندی شرکت های هواپیمایی دنیا به نام AirlineRatings را از آن خود کرد.

برنده ی جایزه ی بهترین شرکت های هواپیمایی اسکای ترکس با رأی مسافران از طریق یک نظرسنجی از مشتریان شرکت های هواپیمایی انتخاب می شود که این بار از سپتامبر ۲۰۱۹ تا ژوئیه ۲۰۲۱ برگزار شد.

از مسافران درباره ی عملکرد و کیفیت بیش از ۳۵۰ شرکت هواپیمایی دنیا سؤال شده بود.

رتبه ی دوم فهرست اسکای ترکس به هواپیمایی سنگاپور تعلق گرفته و هواپیمایی آنا (آل نیپون) در جایگاه سوم قرار دارد.

این ششمین باری است که شرکت هواپیمایی قطر برنده ی جایزه ی اصلی اسکای تراکس می شود. امسال ۵ جایزه ی دیگر اسکاس ترکس هم به این شرکت هواپیمایی تعلق گرفته است: بهترین بیزنس کلاس دنیا، بهترین صندلی بیزنس کلاس دنیا، بهترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه، بهترین لانج هواپیمایی بیزنس کلاس دنیا و بهترین کیترینگ بیزنس کلاس.

ادوارد پلیستد، مدیر عامل اسکای ترکس در بیانیه ای در خصوص نتیجه ی رأی گیری اظهار کرد: «روشن است که شرکت هواپیمایی قطر استانداردهای بالای نوآوری و استانداردهای خدماتی خود را هم در دورانی که شرایط طبیعی تر بود و هم در دوره ی همه گیری جهانی کرونا حفظ کرده است.»

برترین شرکت های هواپیمایی در سال ۲۰۲۱

۱- هواپیمایی قطر

۲- هواپیمایی سنگاپور

۳- هواپیمایی آنا (آل نیپون)

۴- امارات

۵- هواپیمایی ژاپن

۶- کاتای پاسیفیک

۷- هواپیمایی اوا

۸- هواپیمایی کانتاس

۹- هواپیمایی هاینان

۱۰- هواپیمایی فرانسه

منبع: cnn
بدون نظر

ورود