کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تلفن ویپ گرنداستریم و ویژگی های آنها

کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تلفن ویپ گرنداستریم و ویژگی های آنها

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محصولی برچسب بهترین را دریافت خواهد کرد که بتواند نیاز شما را برطرف کند؛ برای خرید محصولات ویپ نیز اینگونه است و باید قبل از خرید، بدانید کدام محصول است که با ویژگی های خود می‌تواند به بهترین شکل در محیط کسب و کار شما قرار گیرد. در ادامه با ما همراه باشید و درباره قیمت تلفن ویپ گرنداستریم و ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بهترین محصول آن است که نیاز شما را برطرف کند

محصولی برچسب بهترین را دریافت خواهد کرد که بتواند نیاز شما را برطرف کند؛ برای خرید محصولات ویپ نیز اینگونه است و باید قبل از خرید، بدانید کدام محصول است که با ویژگی های خود می‌تواند در محیط کسب و کار شما قرار گیرد و راه حل های ارتباطی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. در ادامه درباره قیمت تلفن ویپ گرنداستریم به صورت خاص تر و به صورت کلی درباره ویژگی گیت وی و تلفن های گرنداستریم به صورت کلی، اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

چرا باید گیت وی های گرنداستریم را تهیه کنیم؟

جواب دادن به این سوال بسیار آسان است؛ چون گیت وی های گرنداستریم، علاوه بر اینکه کیفیت بسیار خوبی دارند، باعث می‌شوند که هزینه های راه اندازی سرویس ویپ برای کسب و کارهای مختلف نیز کاهش یابد و سیستم های تلفن سنتی را با یک شبکه ویپ ادغام کنند.

علاوه بر این گیت وی های گرنداستریم، در مدل های FXO که سیستم تلفن ویپ را به PSTN متصل می‌کند و FXS که وظیفه اتصال دستگاه های فکس سنتی به سیستم ویپ را دارند؛ و به صورت ترکیبی از هر دو، ارائه می‌شوند. گیت وی گرنداستریم مدل GXW4104 ویژگی پورت نظارت تصویری را ارائه می‌دهد که برای گیت وی هایی با این محدوده قیمت یک ویژگی فوق العاده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تلفن ویپ گرنداستریم و ویژگی های برتر GXW4104 با ما همراه باشید.

ویژگی های گیت وی گرنداستریم مدل GXW4104

قیمت گیت وی گرنداستریم GXW4104 در مقایسه با ویژگی هایی که ارائه می‌دهد بسیار عالی و مناسب است و می‌تواند محیط کسب و کار شما را هم با طراحی زیبا و فوق العاده و عملکرد عالی خود ارتقا دهد. اما به طور کلی گیت وی های گرنداستریم سری GXW410X که ۴۱۰۴ یکی از مدل های آن است، باعث می‌شوند که ایجاد شبکه ارتباطی سریع و با قابلیت همکاری بالا با دستگاه های آنالوگ آسان تر باشد و برای کسب و کارهای کوچک هزینه خرید تجهیزات جدید را کاهش دهد.

از ویژگی های GXW4104 می‌توان به ۴ پورت FXO، دو پورت اترنت، حفاظت امنیتی پیشرفته با SRTP ، امکان همکاری و ادغام با انواع مدل های IP-PBX، soft-switch ها و محیط های مبتنی بر SIP، پشتیبانی از PSTN Failover به هنگام قطع برق، پشتیبانی از ویژگی های برتر دیگری مانند امنیت بالا، کدک های مختلف، caller ID، شیوه شماره گیری انعطاف پذیر و بسیاری دیگر از ویژگی ها اشاره کرد. قیمت ۴۱۰۸ گرنداستریم در فروشگاه اینترنتی Amazon برابر با ۲۲۰ دلار است و برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت آن و همچنین قیمت تلفن ویپ گرنداستریم کافی است که به فروشگاه اینترنتی پیام ماهواره مراجعه کنید.

چرا انتخاب تلفن ویپ مناسب بسیار اهمیت دارد؟

انتخاب تلفن ویپ بسیار مهم است، چون باعث ساده سازی ارتباط میان افراد و ایجاد محیط بهتر میان کارمندان یک بخش و یا بخش های مختلف، با یکدیگر می‌شود. اما ممکن است که برای هر بخش نیاز به انواع مختلف تلفن ها باشد و یا حتی برای کارکنانی که دائم در حال حرکت هستند نیاز به تهیه تلفن های Wi-Fi باشد. در این میان تلفن های گرنداستریم در انواع مختلف و ویژگی های برتر یک انتخاب مطمئن برای هر کسب و کاری خواهند بود.

قیمت تلفن ویپ گرنداستریم و ویژگی های آنها

قیمت تلفن ویپ گرنداستریم متناسب با خدمات و ویژگی هایی که ارائه می‌دهد یک انتخاب مناسب و عالی برای کسب و کارهای کوچک خواهد بود. تلفن های سری GRP از نوع Carrier-Grade و یا درجه حامل هستند و به این معنی است که توانایی قرار گرفتن در محیط های حساس و تحمل خطا و استقرار گسترده را دارند و برای کسب و کارهایی که تمایل به دسترسی به نسل بعدی تلفن های IP با مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته هستند، ارائه شده اند.

از ویژگی این تلفن ها می‌توان در کنار طراحی زیبا و فوق العاده، سیستم عامل یکپارچه، امکان مدیریت یکپارچه توسط GDMS، رابط کاربری آسان، ارائه راه حل های ارتباطی قوی و بسیاری ویژگی های قوی دیگر اشاره کرد.

در ضمن GXP -سری دیگر تلفن های گرنداستریم- برای کاربرانی که نیاز دارند همیشه به تلفن دسترسی داشته باشند، طراحی شده است، که برای مدیریت تماس هایی با حجم بالا و در کنار دسترسی به ویژگی های پیشرفته به عنوان بهترین انتخاب ها برای کسب و کارها کوچک معرفی می‌شوند. با این تلفن ها، کاربران به سادگی می‌توانند تماس های بیشتری را مدیریت کنند و با شیوه ای موثرتر با افراد مختلف ارتباط گیرند.

نکته دیگر این است که گرنداستریم با طبقه بندی تلفن ها و گیت وی های خود تلاش می‌کند تا با توجه به ویژگی هایی که نیاز دارید، انتخاب های شما را محدود تر کند تا بتوانید بهترین محصول را برای کسب و کار خود خریداری کنید؛ به عنوان مثال تلفن های سری GXP2100 گزینه ای بسیار مناسب برای محیطی با تعداد تماس های زیاد مانند میز پذیرش است.

و نکته دیگر این است که گرنداستریم برای پاسخ به نیاز افرادی که دائم در حال حرکت هستند، یک راه حل ارتباطی را نیز ارائه داده است؛ تلفن های ویپ Wi-Fi سری WP820 برای افرادی که در حوزه تدارکات، امنیت و یا حوزه های مشابه دیگر فعالیت می‌کنند، ترکیبی قدرتمند از ویژگی های برجسته و شیوه ارتباط عالی را ارائه می‌‌دهد.

نکته نهایی

با توجه به موارد بالا و آنچه درباره قیمت تلفن ویپ گرنداستریم و انواع مدل های آن گفته شد، باید اضافه کرد که گیت وی و تلفن های گرنداستریم برای کسب و کارهای کوچک انتخابی مناسب و عالی خواهند بود و مجموعه ای از ویژگی های برتر را به کسب و کار شما اضافه خواهند کرد. اما این کار در صورتی امکان پذیر است که نیازهای محیط خود را بدانید و متناسب با نیازهای خود، محصولات گرنداستریم را خریداری نمایید.

بدون نظر

ورود