آیا فتحعلی اویسی به کما رفته است؟ سکته مغزی بازیگر مشهور از تایید تا تکذیب

آیا فتحعلی اویسی به کما رفته است؟ سکته مغزی بازیگر مشهور از تایید تا تکذیب

حدود ۲۴ ساعت قبل بود که در خبرگزاری ها خبری درج شد مبنی بر این که فتحعلی اویسی، بازیگری که او را بیشتر با کارهای تلویزیونی طنزش می شناسیم، به کما رفته است. خبر از زبان محمد شیری، بازیگری که غالب مردم او را با سریال «شب های برره» به یاد می آورند، نقل شده بود.

وی گفته بود: «متاسفانه با خبر شدیم فتحعلی اویسی چندی پیش بر اثر سکته مغزی به کما رفته است و حال خوبی ندارد… آقای اویسی در بیمارستانی در تهران بستری هستند و از مردم عزیز می خواهم برای سلامتی شان دعا کنند.»

محمد شیری
محمد شیری

بعد از این بود که مهرانگیز بهرامی، همسر فتحعلی اویسی به کما رفتن او را تکذیب کرد و گفت: «همسرم به هیچ وجه به کما نرفته و تنها دلیل مراجعه او به بیمارستان به دلیل مشکل قلبی بوده که چندین سال با آن درگیر است. چند روز را در آی سی یو سپری کرد و خوشبختانه به بخش عمومی منتقل شده است.»

او درباره وضعیت کنونی اویسی گفت: «خدا را شکر شرایط تحت کنترل است و هیچ نگرانی وجود ندارد. ضمن اینکه برخی گفته اند که همسرم به کرونا دچار شده است که صحت ندارد و وی تنها به دلیل مشکلات قلبی به بیمارستان مراجعه کرده است.» ولیِ اویسی، از دستیاران کارگردان های سینما و برادرزاده فتحعلی اویسی نیز اعلام کرده بود که وی به زودی مرخص خواهد شد.

عزت الله مهرآوران
عزت الله مهرآوران

اما متاسفانه بازیگر دیگری که این روزها در شرایط ایده آلی به سر نمی برد و به خاطر کرونا در بیمارستان بستری است، عزت الله مهرآوران است. در ابتدای بستری شدن وی گفته شد که ۹۰ درصد ریه اش درگیر شده. اما حالا به گفته ی هژیر مهرآوران، فرزند این بازیگر سینما و تلویزیون، روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده است.

وی در پایان از مردم به خاطر ابراز محبت شان تشکر و اضافه کرد که امیدوار است دعا و انرژی مثبت مردم باعث خوب شدن حال پدرش شود.

ما هم برای این دو عزیز آرزوی سلامت داریم.

بیشتر بخوانید:

موج جدید ابتلای هنرمندان به کرونا: حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور و …

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • عباسی مهر ۱۳, ۱۴۰۰

    دیگه فوت کرد اقای طاووسی ملکی ایرلاین