ماجرای شکستن بینی دیو باتیستا به دست دنیل کریگ در فیلم جیمز باند

ماجرای شکستن بینی دیو باتیستا به دست دنیل کریگ در فیلم جیمز باند

دنیل کریگ در مصاحبه ی جدیدی از شدیدترین آسیب های جسمی رخ داده در حین ساخت فیلم های «جیمز باند» گفت و فاش کرد یک بار در یک صحنه ی مبارزه، بینی دیو باتیستا را شکست و از ترس آنکه باتیستا بخواهد تلافی کند پا به فرار گذاشت.

کریگ در این مصاحبه گفت او و باتیستا مجبور شدند برای یک صحنه ی مبارزه در فیلم سال ۲۰۱۵ جیمز باند یعنی «اسپکتر» (Spectre)، روی یک قطار باهم گلاویز شوند.

کریگ گفت: «من یک مشت زدم که خورد به بینی اش. صدای شکستنش را شنیدم و با خودم گفتم “وای خدا نه” و بعدش فرار کردم. فکر کردم دنبالم می آید ولی خیلی مهربان بود.»

به گفته ی کریگ، باتیستا گفت که ترس او بی مورد است و با آرامش بینی اش را جا انداخت.

او گفت: «باتیستا خیلی قوی تر از من است. این را اعتراف می کنم.»

کریگ همچنین گفت که یک بار هم در آن صحنه ی مبارزه با باتیستا، به خودش آسیب زده بود. او گفت باتیستا – که یک کشتی گیر حرفه ای است که به بازیگری روی آورده – در آن صحنه باید او را به سمتی پرت می کرد، اما باتیستا به خاطر تفاوت جثه شان با او «با ملایمت» رفتار می کرد.

با این حال، کریگ یک بار از باتیستا خواست با شدت بیشتری او را پرت کند، اما همین کار باعث شد زانوی کریگ آسیبی جدی ببیند.

کریگ گفت مجبور شد بقیه ی آن صحنه را با زانوبند بازی کند.

فیلم جدید جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست» (No Time To Die) بیست و پنجمین فیلم از این مجموعه و پنجمین و آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مأمور ۰۰۷ است. باربارا بروکلی، تهیه کننده ی «جمیز باند» چندی قبل اعلام کرد تصمیم گیری درباره ی بازیگر بعدی نقش جیمز باند به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

او گفت فعلاً به این موضوع فکر نمی کنند و سال آینده درباره ی آینده تصمیم خواهند گرفت.

همچنین مایکل جی. ویلسون، تهیه کننده ی دیگر «جیمز باند» گفت بازی دنیل کریگ در نقش جیمز باند به قدری خوب بود که پیدا کردن بازیگری به جای او کار دشواری است و حتی فکر می کند غیر ممکن باشد.

بروکلی نیز تأیید کرد که شخصیت جیمز باند در قسمت های بعدی کماکان یک مرد باقی خواهد ماند و خبری از جیمز باند زن نخواهد بود.

او گفت جیمز باند یک شخصیت مرد است و ابراز امیدواری کرد فیلم های زیادی با زنان، برای زنان و درباره ی زنان ساخته شود.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • امیر آبان ۶, ۱۴۰۰

    مطمئن باشید اگر جیمز باند بعدی زن هم نباشه یا غیر سفید پوسته یا همجنسگرا است یا ترنسه یا بالاخره یه چیزی توی این مایه ها. هالیوود آشغال این دوران اصلا نوآوری دیگه ای غیر از گند زدن به شخصیتها و داستان های آثار قدیمی و زور چپون کردن دیدگاههای خودش به مخاطب بلد نیست.
    Woke Hollywood = Crap