شوخی شو طنز SNL با رقابت فضایی جف بیزوس، ایلان ماسک و چارلز برانسون + ویدیو

شوخی شو طنز SNL با رقابت فضایی جف بیزوس، ایلان ماسک و چارلز برانسون + ویدیو

شو تلویزیونی «شنبه شب زنده» که با نام SNL شناخته می شود، در تازه ترین برنامه خود رقابت فضایی بین جف بیزوس از یک طرف و ایلان ماسک و ریچارد برانسون از طرف دیگر را به تصویر کشیده و در این میان از اوون ویلسون در نقش بیزوس استفاده کرده است. این اپیزود در قالب یک تبلیغ تجاری به نام Star Trek: Ego Quest ارائه شده که در آغاز آن صدایی به این مضمون شنیده می شود: «برای دهه ها، فرانچایز پیشتازان فضا، سفرهای فراموش نشدنی را از آخرین مرزهای هستی به خانه های شما آورد. اکنون این سنت با یک سفینه جدید، خدمه جدید و کاپیتان جدیدی ادامه دارد: بنیانگذار آمازون، جف بیزوس».

شو تلویزیونی «شنبه شب زنده» یا همان SNL ، در تازه ترین برنامه خود رقابت فضایی بین جف بیزوس، چارلز برانسون و ایلان ماسک را به تصویر کشید

در این بخش از اپیزود کمدی برنامه شنبه شب زنده، می توان اوون ویلسون در نقش بیزوس را دید که در فضای شبیه به آنچه در کنفرانس خبری پس از سفر ۱۰ دقیقه ایش به فضا در ماه جولای داشت، نشسته است. در ادامه اوون ویلسون یک کلاه گاوچرانی به سر کرده و می گوید: «رفیق، فضا خیلی جذاب است». در کنار بزوس، خدمه عجیب و غریب دیگری نیز دیده می شود که یکی از آن ها برادر خود بیزوس است و نقش او را برادر ویلسون، لوک ویلسون، بازی می کند. دیگر خدمه نیز یک مرد ثروتمند از هلند و یک فضانورد ۸۲ ساله به نام والی فانک هستند که هر یک توسط بازیگر دیگری نقش آفرینی شده اند. در حالی که بیزوس از پنجره سفینه بیرون را نگاه می کند و سفینه ویرجین گلتیک را می بیند، راوی می گوید: «اتحادهایی شکل خواهد گرفت». در این هنگام است که ویلسون می گوید: «من همه جا این صاعقه ارغوانی را می شناسم» و بعد از آن است که مسابقه سرعتی بین این دو شکل می گیرد.

برانسون هفته ها قبل از بیزوس با فضاپیمای ویرجین گلتیک اولین سفر تجاری به فضا را انجام داد. این برنامه طنز دو ماه پس از آن پخش می شود که جف بیزوس همراه با برادرش الیور دیمن و اولین مسافری که برای سفر به فضا پول پرداخت کرد و همچنین یک فضانورد سابقه به نام والی فانک، سفری ۱۰ دقیقه ای در مدار زمین را تجربه کردند. این پرواز ده دقیقه ای بیش از ۵.۵ میلیارد دلار هزینه داشت که معادل ۵۵۰ میلیون دلار برای هر دقیقه پرواز است. بیزوس که اوایل سال جاری از مدیر عاملی آمازون کناره گیری کرد، اکنون به فعالیت های فضایی و خیریه مشغول است. وی که بیش از ۲۰۷ میلیارد دلار ثروت دارد یکی از کارآفرینانی است که مسابقه فضایی جدید را راه اندازی کرده اند. او و میلیاردرهایی مانند چارلز برانسون و ایلان ماسک میلیاردها دلار صرف تحقیقات فضایی برای ایجاد سفرهای ایمن و ارزان قیمت تجاری به فضا کرده اند. در صورت پخش نشدن ویدیو می توانید از این لینک استفاده کنید.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود