مسعود فراستی و حسن ریوندی اولین مهمانان «رخ به رخ» خواهند بود + ویدیو

مسعود فراستی و حسن ریوندی اولین مهمانان «رخ به رخ» خواهند بود + ویدیو

مسعود فراستی قرار است مهمان برنامه ای جدید در تلویزیون باشد؛ برنامه ای که از تیزرش چنین برمی آید که چیزی شبیه یک تاک شو باشد. در معرفی این برنامه که «رخ به رخ» نام دارد آمده است که «این برنامه بیشتر شبیه یک تئاتر و زندگی واقعی است و قرار است مخاطب با رخی از میهمان مواجه شود که تا کنون آن را ندیده است.»

اجرای این برنامه را امیرعلی دانایی بر عهده خواهد داشت. اما چیزی که عجیب به نظر می رسد حضور حسن ریوندی به عنوان مهمان دیگر این برنامه است. یعنی محدوده ی مهمانان این برنامه می تواند از یک منتقد جدی و به قول برخی عبوس سینما که «اینگمار برگمان» را ـ به درستی ـ یکی از خدایان تاریخ سینما می داند تا یک استندآپ کمدین ـ که گاهی اوقات چندان هم جوک هایش بامزه نیست ـ را در بر بگیرد.

رخ به رخ

دامون قنبرزاده، منتقد سینما در این باره نوشت: «ترکیب حسن ریوندی و مسعود فراستی در برنامه‌ ی گفت‌وگومحوری با نام “رخ‌ به‌ رخ” که قرار است به‌زودی پخش شود، ترکیب عجیبی‌ست. طبعاً تنها بخش‌هایی از آنونس برنامه را در اینستاگرام دیده‌ام اما همین کافی‌ست. یک به‌اصطلاح استندآپ کمدین و یک منتقد به‌اصطلاح جدی سینما و هنر، رودرروی مجری نشسته‌اند. گپ می‌ زنند. می‌ خندند و لابد ـ اگر برنامه را کامل تماشا کنید ـ کل‌کل می‌ کنند و مزه می‌ ریزند. این ترکیبِ ـ به قول معروف ـ “سمی”، حرف‌ های زیادی در خود دارد.»

وی در پایان می نویسد: «اما دعوت شدن این دو نفر، بیش از هر موقعیت دیگری، یک نمادپردازی آشکار از حال‌ و روز ماست. هیچ موقعیتی به این اندازه نمی‌ توانست دم دستی بودن، تقلبی بودن، بی‌اصالتی و در نهایت سقوط یک جامعه را توصیف کند…»

با این حال شاید بهتر باشد کاری را که فراستی ـ به قول منتقدهایش ـ انجام می دهد، انجام ندهیم و برنامه را ندیده و صرفا از روی یک تیزر یک دقیقه ای این طوری نقد نکنیم و از آن «سقوط یک جامعه» را نتیجه نگیریم…

«رخ به رخ» که محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیماست به نویسندگی یاسر حقیقت پور، کارگردانی حسین فاطمیان و تهیه کنندگی مهدی بابایی از اول آبان ماه، جمعه ها و شنبه ها بعد از خبر ۲۲ به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانیم:

انتقاد مسعود فراستی از سریال قورباغه

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود