سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه اش + ویدئو

سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه اش + ویدئو

در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی که صبح امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت وی کرد.

در مراسم معارفه سردار عابدین خرم که صبح امروز با حضور وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان در مراسم با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد، مراسم به تنش کشیده شد و گروه‌های مختلفی از شرکت کنندگان در مخالفت و موافقت با استاندار جدید شعار دادند.

هنوز انگیزه ی ضارب از این اقدام مشخص نشده است. گفته می شود که وی یکی از کارکنان سپاه عاشورا است و بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است.

در همین حال استاندار جدید آذربایجان شرقی در واکنش به این حرکت، با آرامش به ادامه سخنرانی خود برای حضار پرداخت و اعلام کرد که قبل از مراسم احتمال برخی حاشیه سازی ها را می داده که به دلیل اهمیت برنامه ترجیح داده است مراسم تودیع و معارفه تعطیل نشود.

سردار خرم همچنین در واکنش به این اتفاق گفت عامل هتک حرمت خود در آیین معارفه را بخشیده و شکایتی از او ندارد.

همچنین سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در مورد تعرض به استاندار جدید بیانیه صادر کرده است.

سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در این بیانیه‌ با اشاره به تعرض فرد معلوم‌الحالی به استاندار جدید اعلام کرد:

«به دنبال رخ دادن حادثه ناگوار هتک حرمت به استاندار ولایی و جهادی آذربایجان شرقی جناب آقای عابدین خرّم که قلوب امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا‌، بسیجیان‌، پاسداران و قاطبه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان را مکدر نمود.

سپاه عاشورا ضمن محکوم نمودن رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی، از مجاهدت‌ها و رشادت های سردار خرّم در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و عرصه خدمت رسانی و نیز رفتار کریمانه ایشان در این موضوع قدردانی نموده و از خدای متعال توفیقات آن مجاهد خستگی ناپذیر را در خدمت به مردم شریف آذربایجان مسئلت می نمائیم.

انتظار دارد دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی موضوع، برخورد قانونی را با فرد خاطی انجام داده و از تکرار چنین مواردی پیشگیری کنند.»

سردار عابدین خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی کیست؟

عابدین رضوی خرم (زاده ۱۳۴۵ شاهین دژ) سیاستمدار ایرانی است که در ۲۵ مهر ۱۴۰۰ هیئت وزیران دولت سیزدهم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی به وی رأی اعتماد دادند. عابدین خرم امروز با حضور وزیر کشور رسما استاندار جدید آذربایجان شرقی و جایگزین پورمحمدی شد.

وی دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.

خرم از رزمندگان و جانبازان جنگ ایران و عراق می‌باشد. مدتی نیز در سال‌های ابتدایی گسترش داعش به عنوان‌ مدافع حرم در سوریه حاضر گردید که به‌ همراه تنی چند از فرماندهان سپاه به اسارت نیروهای داعش درآمد که مدتی بعد با رایزنی‌های صورت گرفته آزاد شدند.

وی فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی و سپس فرماندهی سپاه عاشورای تبریز، عضویت مؤثر در شورای تأمین و شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی و شرقی را در کارنامه دارد و درجه نظامی او سرتیپ دوم پاسدار است.

اسفند ماه سال گذشته ویدئویی از یک کارت بانکی با موجودی چند ده میلیاردی در فضای مجازی منتشر شد که شایعه شد متعلق به همسر سردار عابدین خرم است.

در این ویدئو فردی با استفاده از یک دستگاه کارتخوان از این کارت بانکی که نام ناهید حسین پور هیکل آباد بر روی آن حک شده بود موجودی می گیرد و رسید دستگاه موجودی کارت را رقمی بیش از ۶۷ میلیارد تومان نشان می دهد.

اما پلیس فتای استان آذربایجان شرقی این شایعه را رد کرد.

پس از مطرح شدن این شایعه، ویدئویی از اعترافات ناهید حسین پور هیکل آباد توسط پلیس فتای استان آذربایجان شرقی منتشر شد. در این ویدئو که با تصاویر شناسنامه ی ناهید حسین پور هیکل آباد همراه بود، این زن خود را صاحب کارت بانکی مذکور معرفی می کند. او هر گونه نسبت سببی و نسبی با سردار خرم را رد می کند و در ادامه تصویر صفحه ی ازدواج شناسنامه ی وی به نمایش درمی آید که در آن نام دیگری ثبت شده است. ناهید حسین پور هیکل آباد می گوید مبلغ موجودی کارت جعلی بود و این کارت هیچ موجودی ندارد. او خود را نیز فریب خورده ی عده ای عنوان می کند.

پلیس فتای استان آذربایجان شرقی می گوید بررسی ها نشان داده نه کارت چنین موجودی دارد و نه چنین دستگاه کارتخوانی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد. به گفته ی پلیس فتای استان آذربایجان شرقی، انتساب این کارت به مقام نظامی مذکور با هدف تشویش اذهان عمومی صورت گرفته بود.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای موجودی ۶۷ میلیاردی کارت بانکی یک زن؛ ناهید حسین پور هیکل آباد کیست؟

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود