جو خوابالو در کنفرانس تغییرات آب و هوایی هم چرت زد + ویدیو

جو خوابالو در کنفرانس تغییرات آب و هوایی هم چرت زد + ویدیو

در حین سخنرانی های افتتاحیه کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد ۲۰۲۱ (COP26) در گلاسکوی اسکاتلند جو بایدن (که حالا طرفدارانش هم دارند به لقب جو خوابالو عادت می کنند) حدود ۲۰ ثانیه در خواب فرو رفته بود.

به گزارش Mirror، رئیس جمهور ایالات متحده در حالی سوژه ی دوربین ها شده بود که دست به سینه نشسته و چشم هایش را روی هم گذاشته بود.

در کلیپی که گزارشگر واشینگتن پست در توئیترش به اشتراک گذاشت، رئیس جمهور ۷۸ ساله را می بینیم که دارد چرت می زند. پس از چند لحظه، یکی از دستیارانش می آید و او را بیدار می کند.

جو خوابالو- جو بایدن

پیرز مورگان، روزنامه نگار انگلیسی، این کلیپ را ریتوئیت (بازنشر) کرده و نوشت: «خدایا! بخواهی به جهان بگویی که از خواب غفلت بیدار شود و خودت این طوری مقابل دیده ها ظاهر شوی… چه شود!»

در مراسم افتتاحیه، بایدن گفت که ایالات متحده به تعهدش مبنی بر کاهش ۵۰ تا ۵۲ درصدی گاز گلخانه ای تا سال ۲۰۳۰ عمل خواهد کرد. وی اضافه کرد که جهان باید به ملت های در حال توسعه کمک بیشتری برای پرداختن به تغییرات اقلیمی بکند.

جو بایدن

بایدن با بیان اینکه تغییرات آب و هوایی «تهدید فرضی» نیست گفت: «همین الآن هم از برنامه عقب هستیم.» او اضافه کرد: «می دانیم که اگر از این لحظه ها استفاده نکنیم، هیچ یک از ما نخواهیم توانست از عواقب هولناکی که در آینده انتظارمان را می کشند، فرار کنیم. اما خانم ها و آقایان. در درون این بحران فرصتی نهفته است؛ نه تنها برای ایالات متحده ی امریکا بلکه برای همه ی ما. ما می توانیم از این فرصت ها به نفع خودمان بهره ببریم.»

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم در حالی مابین آنتونیو گوترش، دبیر کل سازان ملل و دیوید اتنبرو نشسته بود، که چشم هایش را بر هم گذاشته و ظاهراً به خواب رفته بود.

دیوید لامی سیاستمدار انگلیسی جانسون را مسخره کرد و توئیت زده بود: «وقتش رسیده که از خواب پا شی بوریس جانسون. جهان در حال سوختن است. سر دیوید اتنبرو دارد به بحران آب و هوا توجه می کند؛ وقتش رسیده که دولت تو هم همین کار را بکند.»

همچنین در برخی عکس ها جانسون را می شود بدون ماسک دید در حالی که اتنبرو ۹۵ ساله ماسک بر صورت دارد.

بیشتر بخوانید:

جو خواب آلود ؛ خوابیدن جو بایدن در جریان نشست خبری با نفتالی بنت + ویدیو

آیا جو بایدن دوران ریاست جمهوری خود را به پایان می رساند؟

پسر جنجالی جو بایدن نقاش شد؛ هر تابلو ۵۰۰ هزار دلار!

منبع: Mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • h آبان ۱۱, ۱۴۰۰

    قرص های مولتی ویتامین زیاد مصرف میکنه