پسر جنجالی جو بایدن نقاش شد؛ هر تابلو ۵۰۰ هزار دلار!

پسر جنجالی جو بایدن نقاش شد؛ هر تابلو ۵۰۰ هزار دلار!

هانتر بایدن کار خود به عنوان یک نقاش تمام وقت را رسماً آغاز کرده و بعضی از تابلوهایش صدها دلار قیمت دارند.

هانتر، وکیل و تنها پسر در قید حیات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است.

جورج برژ، فروشنده ی تابلوهای هانتر، قصد دارد پیش از برگزاری نمایشگاه آثار او در نیویورک، ترتیب نمایش خصوصی تابلوهایش را در لس آنجلس دهد. قیمت تابلوها – که اغلب ترکیبی از عکس، طرح های هندسی انتزاعی و الگوهای تکراری هستند – از ۷۵ هزار دلار برای آثار کاغذی آغاز می شود.

قیمت تابلوی های بزرگ می تواند به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

برژ در اینباره گفت: «باعث افتخار است که می توانم نماینده ی هانتر بایدن باشم. او هنرمند بسیار بااستعداد و باذوق و خوبی است. او حمایت مجموعه دارهایی را جلب کرده که ارزش واقعی آثار او را می بیند و قدرش را می دانند.»

هانتر ۵۱ ساله از کودکی نقاشی می کند. اما به گفته ی خودش، هرگز هیچ آموزش رسمی ای برای نقاشی کردن ندیده است. اینطور که گفته می شود در خانه ی جدیدش در لس آنجلس، یک گاراژ سه پارکینگه را به یک استودیوی هنری بدل کرده است.

هانتر در مصاحبه ی جدیدی گفته: «چیزی که در نهایت خواهد شد را به طور کامل در ذهنم مجسم نمی کنم. دست کم هیچوقت آن چیزی نمی شود که از ابتدا با آن در ذهنم شروع کردم.»

هانتر پیشتر در سال میلادی جاری کتاب خاطرات خود به نام «چیزهای زیبا: یک زندگینامه» (Beautiful Things: A Memoir) را منتشر کرد که در آن صادقانه و به صراحت به دهه ها اعتیاد خود پرداخته بود. هانتر در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه ای گفت که نقاشی کردن سلامت عقلی اش را حفظ می کند و اضافه کرد که سال ها خودش را هنرمند معرفی نمی کرد اما حالا دیگر مشکلی با گفتنش ندارد.

اما هانتر که در دوره ی فعالیت های انتخاباتی پدرش مشغول خلق آثار هنری بود، در مصاحبه ی اخیر خود گفت که فعالیت هنری اش نوعی روان درمانی یا راهی برای فرار نیست.

او در اینباره گفت: «یک وسیله نیست که از آن برای این استفاده کنم که هر طور شده از عهده ی مسأله ای بربیایم. از چیز عمیق تری نشأت می گیرد. وقتی جلوی کارهای مارک روتکو می ایستید، چیزی که در شما ایجاد می کنند فراتر از دردی است که این نقاش آن زمان در زندگی شخصی خود متحمل می شده.»

وقتی از او درباره ی منبع الهام آثارش سؤال شد، هانتر در پاسخ گفت که از روی احساس یا هیجان که هر دو را بسیار زودگذر می داند، نقاشی نمی کند.

او در اینباره گفت: «نقاشی کردن برای بسیار بیشتر از نوعی تلاش برای بیان چیزی است که من آن را حقیقت عمومی می دانم.»

هانتر افزود: «حقیقت عمومی یعنی همه چیز به هم مربوط است و اینکه چیزی فراتر از حواس پنجگانه ی ما وجود دارد و اینکه همه ی ما را به هم ربط می دهد. چیزی که واقعاً مرا مجذوب می کند ارتباط بین ریز و درشت است و اینکه این طرح ها چطور بارها و بارها خود را تکرار می کنند.»

او در این مصاحبه گفت که پدرش آثارش را تأیید می کند و در واقع دوست دارد.

«پدرم هر چه می کشم را دوست دارد، درنتیجه چیز بیشتری نمی گویم.»

 

بیشتر بخوانید:

محتواهای بحث برانگیز لپ تاپ هانتر بایدن ؛ از شماره تلفن کلینتون‌ها تا تصاویر مستهجن

منبع: insider
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Milad تیر ۴, ۱۴۰۰

    یه روش عالی و بی‌دردسر برای پولشویی، اینطوری هرکسی کارش پیشه جو گیره اول باید یه چند تا تابلو از پسرش بگیره.