بدل روسی دیکاپریو می گوید کرونا آرزوی ستاره شدنش را نابود کرد

بدل روسی دیکاپریو می گوید کرونا آرزوی ستاره شدنش را نابود کرد

بدل روسی لئوناردو دیکاپریو از نابودی رویای ستاره شدنش به خاطر همه‌گیری کرونا گفته است.

رومن برتسف ۳۹ ساله در سال ۲۰۱۶ به واسطه ی شباهتش به این ستاره ی هالیوودی شهرت یافت.

این مسأله سبب شد برتسف بتواند به عنوان مدل مشغول به کار شود. یکی از کارهای او حضور در یک آگهی تبلیغاتی بود که در آن نقش دیکاپریو را داشت. برتسف درباره ی شهرتی که تازه به آن دست یافته بود هم مصاحبه هایی با رسانه ها داشت.

حالا اما او می گوید همه‌گیری کرونا همه ی برنامه های او برای رسیدن به یک شهرت جهانی را خراب کرده است.

او می گوید: «مشکل از زمان اعمال محدودیت ها در آوریل ۲۰۲۰ شروع شد و حالا مردم دیگر مرا فراموش کرده اند.»

قبلاً در شهرهای بزرگ طرفداران دیکاپریو دور رومن را می گرفتند اما او می گوید همه‌گیری کرونا همه ی این ها را از بین برده است.

لزوم استفاده از ماسک سبب شده مردم دیگر نتوانند متوجه شباهت میان ستاره ی هالیوودی و بدل روسی اش شوند.

رومن که در حال حاضر در یک آپارتمان دو خوابه به همراه والدین و گربه هایش زندگی می کند، وقتی نتوانست وزنش را کم کند، شرکت های تبلیغاتی قرارداد خود را با او فسخ کردند.

او اما می گوید دوباره در مسیر درست قرار گرفته است: «روش های زیادی را برای کاهش وزن امتحان کردم تا اینکه بالاخره روش مناسبم را پیدا کردم و حالا دارم وزن کم می کنم.»

رومن که در حال حاضر در رابطه عاطفی نیست می گوید قصد دارد به وزن مورد نظر خود برسد به همین خاطر تا سال نوی میلادی، به «عالی ترین درجه» خواهد رسید.

او می گوید برنامه ی ساده ای برای آینده دارد که در «خانواده، بچه و خانه» خلاصه می شود.

رومن پیش از آنکه در حوزه ی رمز ارز مشغول به کار شود، در چندین آگهی تبلیغاتی حضور پیدا کرده بود.

بدل دیکاپرو که در زمینه ی فناوری اطلاعات سابقه دارد، مجبور شد کار خود در حوزه ی رمز ارز را رها کند چون رئیسش از اینکه او برای شرکت در فوتوشوت ها و عکس های تبلیغاتی درخواست مرخصی می کرد، خوشش نمی آمد.

حالا او می گوید آرزویش این است که بتواند استطاعت خرید یک خانه در کریمه را پیدا کند و در حال حاضر ماهانه تنها ۵۱۵ پوند درآمد دارد.

خانواده ی او آپارتمان سه خوابه ی خود در منطقه ی تولا در غرب روسیه را فروختند و به یک آپارتمان دو خوابه در پودولسک نقل مکان کردند که یک شهر صنعتی در حومه ی مسکو، پایتخت روسیه است.

برتسف در یکی از اتاق های این آپارتمان زندگی می کند و والدینش در اتاق دیگر، اما امیدوار است حالا که خواهرش وارد دانشگاه شده به زودی بتواند یک خانه بخرد.

منبع: mirror
دیجیاتو
یک نظر

ورود