بیوگرافی پریا مجللی ؛ بازیگر جوان سریال خسوف

بیوگرافی پریا مجللی ؛ بازیگر جوان سریال خسوف

پریا مجللی در سریال خسوف به ایفای نقش پرداخته است. ویژگی مهم سریال ایرانی خسوف که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می شود استفاده از هنرمندان جوانی است که هنوز به شهرت دست نیافته اند؛ پریا مجللی هم یکی از این هنرمندان است که در نقش سمیرا در این سریال بازی می کند. اما سمیرای خسوف کیست؟ با روزیاتو همراه باشید تا در مورد پریا مجللی بیشتر بدانید.

بیوگرافی پریا مجللی

پریا مجللی یک بازیگر دهه هفتادی است که در ۵ بهمن ماه سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.

پریا مجللی فارغ التحصیل رشته معماری است. او بعد از اتمام درس و دانشگاه از سال ۹۴ تا ۹۶ هنرجوی کلاس‌های بازیگری شد. او پیش‌تر تجربه بازی در فیلم کوتاه و تئاتر را داشت ولی در پروژه‌ای با ابعاد گسترده در فیلم و سریال بازی نکرده بود.

پریا مجللی به تازگی پا به عرضه هنر گذاشته و اولین گام‌های خود در رشته بازیگری را با تئاتر شروع کرده است. برای همین ممکن است اگر خیلی اهل تئاتر رفتن نباشید، طبیعی باشد که تا به حال اسمش را نشنیده باشید. بازی در خسوف اولین تجربه او در قاب تلویزیون در شبکه نمایش خانگی است ولی در تئاتر تجربیات بسیار خوبی دارد. او با نمایش خودش در صحنه تئاتر نشان داده از هنر و فن هنرپیشگی خیلی بالایی بهره می برد و از چهره های جدید خوش آتیه به شمار می رود.

پریا مجللی در موسسه کارنامه هم دوره‌ هنرپیشگی را سپری کرده و پس از مدتی با کوله باری از تجربیات موفق در تئاتر، مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفته است.

پریا مجللی ؛ سمیرا در سریال خسوف

او بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف است . استعداد این بازیگر به قدری دیده می شود که بی شک شاهد موفقیت های بیشتری از او خواهیم بود.

داستان سریال خسوف و بازیگران آن

سریال خسوف چندین جوان نوظهور را به عرصه بازیگری معرفی کرده است. با بازیگران اصلی این سریال آشنا شوید:

امین تارخ، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام، مینو شریفی، سجاد بابایی، المیرا دهقانی، پریا مجللی، فریبا خادمی، شمسی فضل الهی، حسین فلاح، حسین رستمی، نسیم یعقوبی، نیک افرید سمواتی، کسری پرتوی، مهدیس توکلی و مسعود کرامتی با هنرمندی ستاره اسکندری ،شهره سلطانی و سیامک احصایی به ایفای نقش پرداخته اند.

خسوف مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مازیار میری است که از جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در سامانه نمایش درخواستی نماوا پخش آن آغاز شد. تهیه‌کننده این مجموعه که فضایی درام، اجتماعی و عاشقانه دارد، همایون اسعدیان است.

آغاز فعالیت تلویزیونی پریا مجللی با ” ناخن گیر “

پریا مجللی کار بازیگری را بازی روی صحنه تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار هم در فیلم کوتاه «ناخن گیر» در مقابل دوربین رفت.

فیلم کوتاه «ناخن‌گیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی نازیلا رجاییه است. این سریال، داستان پسر جوان بیکار و بدشانسی روایت می کند که جویای کار و درآمد است. او به صورت اتفاقی در شرکتی استخدام می‌ شود که همه چیز در آن غیرطبیعی است. و بر خلاف معمول با ماجرایی عجیب و ماورایی روبه‌رو می‌ شود .

نیما خطیب شاد، فرنود صمدی، فرتاش دوراندیش، مهدی ایمانلو و پریا مجللی در این فیلم کوتاه بازی کرده اند.

او برای اولین بار با فیلم کوتاه «ناخن گیر» وارد کار تصویری شد و جلوی دوربین رفت‌.

از جمله تئاترهای این بازیگر جوان می توان به تئاتر ” اسب های آسمان خاکستر می بارند “ به کارگردانی الهه یزدی، ” قوی تر “ به کارگردانی نیما خطیب نژاد و … اشاره کرد.

سریال خسوف اولین تجربه خانم بازیگر در نمایش خانگی است. «خسوف» اولین سریال شبکه نمایش خانگی است که چند جوان نوظهور و بااستعداد در آن بازی کرده‌اند.

او در کنار بازیگری به زبان انگلیسی هم مسلط است و بسیاری از رمان‌ ها و نمایشنامه‌ های مطرح جهانی را به زبان اصلی خوانده است.

ازدواج، همسر و روابط عاشقانه پریا مجللی

پریا مجللی ازدواج نکرده و مجرد است .

صفحه اینستاگرام پریا مجللی

پیج پریا مجللی در اینستاگرام با آیدی pariamojallaly@ فعال و در دسترس است و تا این لحظه ۲۲۸۸ فالوئر دارد. پریا مجللی ۳۱۲۹ اکانت اینستاگرام را فالو می کند و از سال ۲۰۱۶ تا به حال تنها ۱۰۲ پست را در پیج خود منتشر کرده است.

او از دو قلاده سگ نگهداری می کند که نام یکی از آنها کوکونات (به معنی نارگیل) است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بیوگرافی آراس بولوت اینملی ؛ یاماچ کوچوالی در سریال گودال

بیوگرافی آشا محرابی + تصاویر

بیوگرافی بهادر، پدر روناک در سریال نون.خ

بیوگرافی برک اوکتای بازیگر نقش چاتای در سریال Yasak Elma

با سمیرا در سریال زخم کاری آشنا شوید؛ بیوگرافی رعنا آزادی ور

بیوگرافی ژاله صامتی، همسر و دخترانش

با مالک در سریال زخم کاری آشنا شوید؛ بیوگرافی جواد عزتی

بیوگرافی جسیکا آلبا، هنرپیشه دورگه هالیوودی

بیوگرافی آناهیتا درگاهی بازیگر نقش شیوا در سریال می‌خواهم زنده بمانم

بیوگرافی نوید محمدزاده ؛ تازه داماد سینمای ایران

بیوگرافی شارلیز ترون ؛ از شاهد قتل پدر بودن در کودکی تا کشف شدن در دعوای بانکی

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود