سلبریتی های هالیوودی که در آمریکا زندگی نمی کنند

سلبریتی های هالیوودی که در آمریکا زندگی نمی کنند

شهرت فقط تحسین و ثروت به همراه نمی آورد. ستاره های بزرگ دائماً تحت فشاری دائمی از سوی رسانه ها قرار دارند و بالاخره به نحوی با عواقب آن مواجه می شوند، مثل نداشتن حریم خصوصی و نگرانی از به خطر افتادن آبرو و اعتبارشان.

بعضی سلبریتی ها برای داشتن آرامش، خود را از کانون زندگی اجتماعی دور می کنند.

در ادامه از سلبریتی های هالیوودی خواهیم گفت که در آمریکا زندگی نمی کنند.

لیندزی لوهان: امارات متحده عربی

به گفته ی لیندزی لوهان، توجه زیاد رسانه ها ۷ سال قبل او را مجبور به ایجاد تغییراتی کرد. او می گوید نقل مکان به دبی انرژی تازه ی زیادی به او بخشید. او در آنجا زندگی تازه ای به دور از شایعه و جنجال شروع کرد و تمرکز خود را بر کار و ایده های شخصی اش گذاشته است.

مدونا: پرتغال

ملکه موسیقی پاپ هرگز در لس آنجلس زندگی نکرده، گرچه در مراسم های فرش قرمز هالیوود زیاد شرکت می کند. او سال های اولیه ی زندگی خود را در نیویورک سپری کرد و بعد از ازدواج به لندن نقل مکان کرد.

او در سال ۲۰۱۷ مجبور به ترک لندن و نقل مکان به شهر لیسبون در کشور پرتغال شد تا از پسرش و فعالیت او در زمینه ی فوتبال حمایت کند. مدونا در یک عمارت قرن هجدهمی زندگی می کند. این عمارت ۴ اتاق خواب، ۷ حمام و دستشویی و یک مهمانخانه دارد.

نیکول کیدمن: استرالیا

نیکول کیدمن هوای تازه و آرامش را به زرق و برق هالیوود ترجیح داد. او در سال ۲۰۰۸ مزرعه ای در استرالیا خریداری کرد که هنوز به همراه خانواده اش در آنجا زندگی می کند. در این مزرعه یک باغ میوه، یک مزرعه ی پرورش الپاکا و یک کتابخانه وجود دارد.

جورج کلونی: ایتالیا

این بازیگر از سال ۲۰۰۲ در یک ویلای مجلل ایتالیایی زندگی می کند. این ویلا ۲۵ اتاق، یک زمین تنیس و حتی یک سالن نمایش روباز دارد. کلونی می گوید نقل مکان به ایتالیا زندگی او را به کلی تغییر داد. او بالاخره توانست از رسانه ها و توجهات فاصله بگیرد و استراحت کند.

جولیا رابرتس: استرالیا

این ستاره ی هالیوودی در سال ۲۰۲۱ به استرالیا نقل مکان کرد. فیلم سینمایی «بلیتی به بهشت» (Ticket to Paradise) قرار بود در آنجا فیلمبرداری شود و او و جورج کلونی نقش های اصلی آن را برعهده داشتند.

برای اینکه ساخت این فیلم میسر شود، این بازیگران به همراه خانواده های خود به شهر سیدنی در استرالیا نقل مکان کرد. شایعاتی هست مبنی بر اینکه رابرتس در فکر خرید خانه در آنجا است.

ناتالی پورتمن: استرالیا

کار ساخت فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) هم در استرالیا در حال انجام است. ناتالی پورتمن که یکی از نقش های اصلی این فیلم را برعهده دارد، مجبور شد به استرالیا برود.

گرچه فیلمبرداری کار به پایان رسیده، اما پورتمن هنوز در استرالیا است. او به دنبال جایی در استرالیا است تا مدتی طولانی در آنجا زندگی کند.

شکیرا: اسپانیا

شکیرا پس از ازدواج با جرارد پیکه، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا، به اسپانیا نقل مکان کرد. او در حال حاضر در آنجا به همراه همسر و ۲ پسرشان زندگی می کند.

ریانا: باربادوس

ریانا نمی خواهد خانواده اش را که در باربادوس زندگی می کنند فراموش کند. این خواننده ی مشهور قبل از سال ۲۰۱۳ ملک مجللی در کنار ساحل اجاره کرده بود که بعداً آن را خریداری کرد. او حالا قصد دارد زمان بیشتری را در وطن خود سپری کند.

جانی دپ: فرانسه

جانی دپ از زندگی در هالیوود خیلی خوشش نمی آید. او عاشق قدم زدن در باغ و تماشای گل ها و سبزیجات به جای تنفس در هوای آلوده است.

این بازیگر در روستای کوچکی در جنوب فرانسه عمارتی خریداری کرده بود و تا سال ۲۰۱۲ به همراه همسرش، ونسا پارادی که یک خواننده و بازیگر فرانسوی است، در آنجا زندگی می کرد. این زوج همان سال از یکدیگر جدا شدند و عمارت آن ها حالا به فروش گذاشته شده است.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • فرزاد تیر ۶, ۱۴۰۲

    چقدر افاده دارن اینا …. بعضی هاشون حتی زشت هم هستن