صحبت های ادل درباره زندگی خصوصی اش: «همسر سابقم ناجی من بود»

صحبت های ادل درباره زندگی خصوصی اش: «همسر سابقم ناجی من بود»

ادل در مصاحبه ی جدید خود با اپرا وینفری، مجری مشهور، از ماجرای فروپاشی زندگی مشترکش گفت و ادعا کرد همسر سابقش، سیمون کانکی زندگی اش را نجات داد.

این خواننده ی ۳۳ ساله در همان باغی با وینفری به گفتگو نشست که پرنس هری و مگان مارکل در آن به افشاگری درباره ی رابطه ی خود با خاندان سلطنتی انگلیس پرداختند.

او گفتگوی صادقانه ای درباره ی زندگی ۶ سال گذشته ی خود داشت و از احساس تنهایی اش بعد از پایان زندگی مشترک خود گفت و اینکه همسر سابقش ناجی او بود.

ادل درباره ی خواسته ی همیشگی اش برای داشتن یک خانواده ی بی عیب و نقص و احساس شرمندگی اش به خاطر موفق نبودن ازدواج خود گفت: «از سن خیلی کم به خودم قول دادم که وقتی بچه دار شدم پیش هم بمانیم و یک خانواده ی متحد باشیم.»

«مدت واقعاً واقعاً زیادی برایش تلاش کردم اما بعدش به خاطر پسرم، به خاطر خودم خیلی مأیوس شدم و با خودم فکر کردم قرار است همانی باشم که به این دور باطل پایان می دهد.»

او گفت که فکر می کند در جریان طلاقش از خودش جدا شد.

ادل درباره ی طلاق خود گفت: «همه اش در تنهایی گذشت. مدت زیادی را به تنهایی گذراندم. واقعاً در احساساتم فرو رفته بودم و خودم را مشغول نمی کردم.»

او همچنین از کنار گذاشتن مصرف مشروبات الکی بعد از مرگ پدرش گفت.

وقتی اپرا به رابطه ی ادل با مشروبات الکلی اشاره کرد و گفت این خواننده ی بریتانیایی یک بار گفته بود الکل او را سحر می کند، ادل صحبت های اپرا را تأیید کرد و گفت: «بله خیلی زیاد چون پدرم را از من گرفت.»

اپرا پرسید که آیا مصرف الکل را کنار گذاشت و ادل در پاسخ گفت: «وقتی چند سال قبل درگیر همه جور چیزی شده بودم، وقتی درگیر طلاق شدم، بله.»

«اوایل نه، اولش احتمالاً داشتم صنعت مشروبات الکلی را سرپا نگه می داشتم اما بعدش که فهمیدم خیلی چیزها درمورد خودم هست که باید رویشان کنم، الکل را کنار گذاشتم و شروع کردم به زیاد ورزش کردن تا ثبات عاطفی داشته باشم.»

ادل درباره ی لحظه ای که فهمید باید از همسرش جدا شود گفت: «در مصاحبه ای از من پرسیدند چه چیزی هست که هیچ کس در موردم نمی داند و من جلوی سه تا از دوستانم گفتم که واقعاً شاد نیستم، زندگی نمی کنم و فقط دارم خیلی کُند جلو می روم. یک ترانه بود که در ۲۵ سالگی گفته بودم و این بود که “می خواهم زندگی کنم نه اینکه زنده بمانم.” و واقعاً همین احساس را دارم.»

«اولین باری بود که به دوستانم که فکر می کردند واقعاً خوشحال هستم اعتراف می کردم که احساس شادی نمی کنم.»

«از آنجا بود که با خودم فکر کردم دارم چه می کنم و برای چه کسی دارم می کنم.»

ادل گفت که می خواهد طرفدارانش بداند که این تصمیمی نبود که با خوشحالی گرفته باشد.

او گفت: «ازدواج برای من مسأله ی خیلی جدی است و تا حدی این را که با ازدواج کردنم و جدایی سریعم به آن بی احترامی کردم دوست ندارم. از اینکه ازدواج موفقی نداشتم احساس شرمندگی می کنم.»

ادل درباره ی شروع رابطه اش با همسر سابق خود گفت: «صادقانه بگویم، فکر می کنم سیمون احتمالاً زندگی ام را نجات داد و وقتی وارد زندگی ام شد که آن ثباتی که او و آنجلو به من بخشیدند را تا آن وقت هیچ کس دیگری نتوانسته بود به من دهد.»

«به خصوص در آن دوره از زندگی ام که خیلی جوان بودم و فکر می کنم ممکن بود کمی خودم را گم کنم.»

«به راحتی ممکن بود که وارد راه های بدی شوم و خودم را نابود کنم اما او آمد و ثبات داشت و باثبات ترین آدمی بود که تا آن وقت در زندگی ام داشتم.»

«حتی حالا هم در مورد زندگی ام به او اعتماد دارم. او و آنجلو فرشته هایی بودند که برای من فرستاده شدند. این احساسی است که دارم.»

ادل گفت پسرش از او پرسید که چرا دیگر پدرش را دوست ندارد.

«واقعاً سخت بود که آن زمان بخواهی برای یک بچه ی ۶ ساله توضیح دهی که من دوستش دارم، فقط عاشقش نیستم و این موضوع برای یک بچه ی ۶ ساله قابل درک نبود.»

«جواب های زیادی بود که من نتوانستم به او دهم چون واقعاً هیچ جواب قابل درکی برای او وجود نداشت.»

«اما می بیند که هنوز هم پدرش را دوست دارم. ما دو طرف یک خیابان زندگی می کنیم. گاهی از هم دور هستیم و من و سیمون بدون حضور آنجلو باهم چت می کنیم.»

«بیشتر از هر کس دیگری برای او احترام قائل هستم… درباره ی آلبومم باهم صحبت نمی کنیم… اما می داند که چطور هنرمندی هستم و باید هر چه در توان دارم را برای بیان داستان هایم صرف کنم.»

منبع: mirror
دیجیاتو
بدون نظر

ورود