کریستیانو رونالدو؛ فوتبالیستی که عاشق ماشین‌های سوپر اسپرت است

کریستیانو رونالدو؛ فوتبالیستی که عاشق ماشین‌های سوپر اسپرت است

کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال منچستر خانه ها و ماشین هایی به ارزش ۴۵ میلیون پوند دارد؛ از عمارت عظیم ۷ میلیون پوندی مادیرا در پرتغال و ماشین اسپرت ۸.۵ میلیون پوندی بوگاتی گرفته تا یک مرسدس بنز خیلی معمولی ۱۴ هزار پوندی.

به گزارش Sun، مهاجم سابق ۳۶ ساله ی رئال مادرید و یوونتوس ارزش تقریبی معادل ۳۶۳ میلیون پوند دارد. و در طول فعالیت حرفه ای اش بنابر گفته ها حدود ۷۸۹ میلیون پوند به دست آورده، خرج و نیز سرمایه گذاری کرده است.

کریستیانو و لامبورگینی اونتادورش

ظاهراً با ۳۶۳ میلیون پوند می شود یک سفینه به فضا فرستاد و اگر فرد علاقه ای به فضا نداشته باشد، می توان باشگاه نیوکاسل را به قیمت آغازین ۳۰۰ میلیون پوند خریداری کرد.

اما به جای این ها رونالدو در ملک و ماشین سرمایه گذاری کرده است. همه این ها فرسنگ ها از کودکی سختی که داشته فاصله دارد. وی در آن زمان از مدرسه اخراج می شود، پزشکان تشخیص می دهند که به عارضه ای قلبی مبتلاست و در منطقه ای محروم در مادرید با پدر الکلی اش زندگی می کند.

بعد از این که در سال ۲۰۰۳ رونالدو از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد آمد، عمارتی ۳ میلیون پوندی خرید که طبعاً وسائل رفاهی معمول از قبیل استخر سرپوشیده، اتاق سینما، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی را داشت.

کریستیانو و مرسدس-بنز کلاس جی اش

از آن زمان به بعد او با آپارتمانی در نیویورک، خانه ای برای تعطیلات در ماربیا (اسپانیا) و خانه ای در تورین به انبوه املاکش افزوده است.

زمانی که در ماه سپتامبر به اودترافورد بازگشت، خانه ی ۳ میلیون پوندی اش را ارتقاع داد و یک خانه ی ۶ میلیون پوندی در چشایر خرید. با این حال یکی از بزرگ ترین هزینه هایی که رونالدو متقبل شده ۸.۵ میلیون پوندی بوده که بابت یکی از ۱۰ بوگاتی سیاه موجود در جهان پرداخت کرده است.

کریستیانو و ماشین رولز رویس اش

او به غیر از این، ۲ بوگاتی دیگر نیز دارد. بوگاتی سیاه او اما چیز دیگری است و ظرف ۲.۴ ثانیه می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و سرعتش هم ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

با تمام این اوصاف باید تاکید کرد که اولویت های رونالدو همچنان خانواده و سلامت جسمی و روانی اش است و رژیم غذایی و تمرینی سختگیرانه اش این سلامت را تضمین کرده است. و البته باید ذکر کرد که سخاوت و توجه وی نسبت به هواداران خصیصه ای است که از هیچ کس پنهان نیست.

بیشتر بخوانید:

پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال در فصل ۲۲-۲۰۲۱؛ کریستیانو رونالدو باز هم در صدر

چرا رونالدو نمی تواند آپارتمانش در برج ترامپ را بفروشد؟

نگاهی به کلکسیون جواهرات کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز

منبع: Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Amir آبان ۲۹, ۱۴۰۰

    جدا از افتخاراتش که واقعا ازش بهترینِ تاریخ ساخته ، عاشقشم چون مثل بعضیا پارتی بازی نکرده و جوانمردانگیش به همه دنیا اثبات شده
    عاشقتم مرد خوشحالم تو دورانی زندگی میکنم که تو بازی میکنی و لذت میبرم از دیدنت